Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Dankzij @SpartaPiet, @Djurovski en @DGremlin toch nog een leuke score neergezet! 

Het was weer een speeldag met verrrassende uitslagen. Waardoor we zelf ook wat minder hebben gescoord. Gelukkig heeft het resultaat van onze beste spelers deze speeldag ons toch terug naar de 63e plaats gestuwd. :) 

Nog vier dagen voor jullie volgende pronostiek!

@Djurovski @Aaron21 @RubenS2 @SpartaPiet @KayDeManaager @TomFsoccer @FlyD @DGremlin @ElMarcos

image.png.90df20c09860abfe5aa8b043718cb07b.png 

image.png.94dc8e5b498dd92ae808b1f09329b70a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Zawisza:

Iemand die hier toevallig weet of ze bij Gent op naam controleren? Gezien tickets gepersonaliseerd moesten worden, maar ik iemand anders zijn account moest gebruiken 

Ik vermoed het niet.. Normaal is het gewoon ticket scannen en binnen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan gaat de Co Adriaanse uitspraak niet op. Die kon er niet veel van als voetballer. Leuk dat hij zo aan de weg timmert. Was wel Belgisch international dacht ik voordat het supersperma in België op de markt kwam en er ineens een aardige lichting opkwam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De uitslag bij Zult - OHL zal niet juist geweest zijn vermoed ik :) 

OHL wint gewoon alle wedstrijden die het moet winnen. Tegen de toppers lijkt het (meestal) niet, maar zo pak je toch heel wat punten :) 

Zulte daarentegen zal het heel moeilijk gaan krijgen om zich te handhaven op deze manier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei FlyD:

De uitslag bij Zult - OHL zal niet juist geweest zijn vermoed ik :) 

OHL wint gewoon alle wedstrijden die het moet winnen. Tegen de toppers lijkt het (meestal) niet, maar zo pak je toch heel wat punten :) 

Zulte daarentegen zal het heel moeilijk gaan krijgen om zich te handhaven op deze manier. 

Nee inderdaad. Maar staan wel terug 31e door die goede scores!

Zulte moet nu actie ondernemen. Een trainer met allure neerzetten die het helemaal kan omdraaien.

Verder echt wel lekker seizoen tot nu toe van OHL!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Bogatyr:

Westerlo is ander niveau dan CL @RubenS2 :blush:

In de CL mag de bal niet uit de handen van de keeper worden getrapt, in de JPL blijkbaar wel. Los daarvan heeft Club de kansen niet afgemaakt en dan krijg je tegen een gemotiveerde tegenstander het deksel op de neus. Roteren heeft verkeerd uitgepakt, helaas. Ik vraag me nog altijd af waarom ze zo veel hebben betaald voor Yaremchuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites