Bogatyr Geplaatst 2 oktober 2022 Share Geplaatst 2 oktober 2022 Lamkel Ze, heerlijk figuur toch hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 15 uur geleden zei Bogatyr: Lamkel Ze, heerlijk figuur toch hahaha Die kent echt geen schaamte he, heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 Dankzij @SpartaPiet, @Djurovski en @DGremlin toch nog een leuke score neergezet! Het was weer een speeldag met verrrassende uitslagen. Waardoor we zelf ook wat minder hebben gescoord. Gelukkig heeft het resultaat van onze beste spelers deze speeldag ons toch terug naar de 63e plaats gestuwd. Nog vier dagen voor jullie volgende pronostiek! @Djurovski @Aaron21 @RubenS2 @SpartaPiet @KayDeManaager @TomFsoccer @FlyD @DGremlin @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 Iemand die hier toevallig weet of ze bij Gent op naam controleren? Gezien tickets gepersonaliseerd moesten worden, maar ik iemand anders zijn account moest gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 12 uur geleden zei Zawisza: Iemand die hier toevallig weet of ze bij Gent op naam controleren? Gezien tickets gepersonaliseerd moesten worden, maar ik iemand anders zijn account moest gebruiken Ik vermoed het niet.. Normaal is het gewoon ticket scannen en binnen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 36 minuten geleden zei DGremlin: Ik vermoed het niet.. Normaal is het gewoon ticket scannen en binnen gaan. mag het hopen. Anders is een 4u rondtrip een flinke kluif Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Tom Caluwé van Mechelen naar Brugge. Ben ik toch ff niet goed van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Voetbalt die gast nog steeds joh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 3 minuten geleden zei Arezo: Voetbalt die gast nog steeds joh? Sportief directeur/manager. Als je de verhalen mag geloven een groot gemis voor KV Mechelen die het sowieso al lastig hebben dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Is onlangs nog TD van het jaar geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Dan gaat de Co Adriaanse uitspraak niet op. Die kon er niet veel van als voetballer. Leuk dat hij zo aan de weg timmert. Was wel Belgisch international dacht ik voordat het supersperma in België op de markt kwam en er ineens een aardige lichting opkwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 @ElMarcos en @SpartaPiethet zou zonde zijn als jullie je prono niet invullen he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 JAAAA! heb 2-0 voor Antwerp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 59 minuten geleden zei Aaron21: JAAAA! heb 2-0 voor Antwerp. Super. Maar nog vier andere ook dacht ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 19 uur geleden zei Aaron21: JAAAA! heb 2-0 voor Antwerp. En weeral juist jij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 22 minuten geleden zei Bogatyr: En weeral juist jij. on fire. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 2 uur geleden zei Aaron21: on fire. En nu ben je weer juist haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 1 minuut geleden zei Bogatyr: En nu ben je weer juist haha omgekocht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 De uitslag bij Zult - OHL zal niet juist geweest zijn vermoed ik OHL wint gewoon alle wedstrijden die het moet winnen. Tegen de toppers lijkt het (meestal) niet, maar zo pak je toch heel wat punten Zulte daarentegen zal het heel moeilijk gaan krijgen om zich te handhaven op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 17 minuten geleden zei FlyD: De uitslag bij Zult - OHL zal niet juist geweest zijn vermoed ik OHL wint gewoon alle wedstrijden die het moet winnen. Tegen de toppers lijkt het (meestal) niet, maar zo pak je toch heel wat punten Zulte daarentegen zal het heel moeilijk gaan krijgen om zich te handhaven op deze manier. Nee inderdaad. Maar staan wel terug 31e door die goede scores! Zulte moet nu actie ondernemen. Een trainer met allure neerzetten die het helemaal kan omdraaien. Verder echt wel lekker seizoen tot nu toe van OHL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Westerlo is ander niveau dan CL @RubenS2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Had ik niet goed helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 41 minuten geleden zei Bogatyr: Westerlo is ander niveau dan CL @RubenS2 In de CL mag de bal niet uit de handen van de keeper worden getrapt, in de JPL blijkbaar wel. Los daarvan heeft Club de kansen niet afgemaakt en dan krijg je tegen een gemotiveerde tegenstander het deksel op de neus. Roteren heeft verkeerd uitgepakt, helaas. Ik vraag me nog altijd af waarom ze zo veel hebben betaald voor Yaremchuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 10 uur geleden zei Aaron21: Had ik niet goed helaas. In het dagklassement staan we voorlopig 1e. Dat is toch ook wel een lekkere prestatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Hoppa Antwerp juist en ook gelijkspel van Seraing! Nu nog een goede zondag en we zijn vertrokken. Helaas heb ik tegen m'n clubje moeten pronostikeren, KV wint thuis van de naïevelingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten