Steels Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 17 uur geleden zei Bingbangboem: Bij KV hoop ik nog op één à twee inkomende transfers. Sebaoui wordt genoemd, maar lijkt me niet echt het profiel dat we nog nodig hebben (los van de waarschijnlijk stevige vraagprijs). CV en spits zijn veel dringender. Vreemde transfer van Anderlecht dat nog steeds creatief met de centen moet omgaan, tenzij Hoedt zou vertrekken. Delcroix en Debast moet je gewoon vol hun kans blijven geven. En drie linkspoten is ook teveel van het goede. Europees voetbal + verkoop van Gomez heeft wel wat geld in het laatje gebracht.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 10 uur geleden zei Kyrill: Waarom is Royal Antwerp nog steeds foutloos? Is de selectie zo goed en de rest zo slecht? Of begint Mark van Bommel eindelijk beetje geode manager te worden? Goeie verdediging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 Dankzij de gouden pik van Marc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ostumapetojk37 Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 Op 1-9-2022 om 21:42 zei Kyrill: Waarom is Royal Antwerp nog steeds foutloos? Is de selectie zo goed en de rest zo slecht? Of begint Mark van Bommel eindelijk beetje geode manager te worden? Antwerp heeft gewoon een goed uitgebalanceerd elftal en na de selectie van Club Brugge gewoon de meeste kwaliteit in de selectie. Elke positie is minstens dubbel bezet, zonder echt kwaliteitsverlies te lijden. Goede mix van ervaren spelers en jongere talentvolle spelers maakt dat een ploeg goed functioneert en volwassen speelt. Daar boek je nu eenmaal resultaten mee. Weet niet per se of we van Bommel nu al de hemel in moeten prijzen. Er is sinds nog niet zo lang gewoon echt een vrij groot gat tussen de topploegen in België en alles daaronder als je het mij vraagt Had een beetje 'schrik' dat Antwerp moeilijkheden zou gaan krijgen door het wegvallen van spits Michael Frey, maar Janssen lijkt nu echt fit en klaar om diens rol in te vullen. Ah ja voor de NLers, wat kan ik verwachten van Stengs? Heb hem vroeger al wel bezig gezien bij AZ, maar bij Nice quasi niks gezien meer.. Kwaliteit zit er ongetwijfeld nog in, maar denken jullie ook niet dat hij veel tijd nodig zal hebben om op niveau te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 51 minuten geleden zei Ostumapetojk37: Antwerp heeft gewoon een goed uitgebalanceerd elftal en na de selectie van Club Brugge gewoon de meeste kwaliteit in de selectie. Elke positie is minstens dubbel bezet, zonder echt kwaliteitsverlies te lijden. Goede mix van ervaren spelers en jongere talentvolle spelers maakt dat een ploeg goed functioneert en volwassen speelt. Daar boek je nu eenmaal resultaten mee. Weet niet per se of we van Bommel nu al de hemel in moeten prijzen. Er is sinds nog niet zo lang gewoon echt een vrij groot gat tussen de topploegen in België en alles daaronder als je het mij vraagt Had een beetje 'schrik' dat Antwerp moeilijkheden zou gaan krijgen door het wegvallen van spits Michael Frey, maar Janssen lijkt nu echt fit en klaar om diens rol in te vullen. Ah ja voor de NLers, wat kan ik verwachten van Stengs? Heb hem vroeger al wel bezig gezien bij AZ, maar bij Nice quasi niks gezien meer.. Kwaliteit zit er ongetwijfeld nog in, maar denken jullie ook niet dat hij veel tijd nodig zal hebben om op niveau te komen. Een technische, creatieve linkspoot. Kan zowel rechtsbuiten als op 10 spelen (ik vind hem het beste als rechtsbuiten). Ik verwacht hem eigenlijk vrij snel op niveau en hij kan die creativiteit bieden die Antwerp misschien wat mist (zeker zonder Balikwisha). Met een beetje vertrouwen kan hij volgens mij een van de betere spelers in de Jupiler League worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 6 uur geleden zei Ostumapetojk37: Antwerp heeft gewoon een goed uitgebalanceerd elftal en na de selectie van Club Brugge gewoon de meeste kwaliteit in de selectie. Elke positie is minstens dubbel bezet, zonder echt kwaliteitsverlies te lijden. Goede mix van ervaren spelers en jongere talentvolle spelers maakt dat een ploeg goed functioneert en volwassen speelt. Daar boek je nu eenmaal resultaten mee. Weet niet per se of we van Bommel nu al de hemel in moeten prijzen. Er is sinds nog niet zo lang gewoon echt een vrij groot gat tussen de topploegen in België en alles daaronder als je het mij vraagt Had een beetje 'schrik' dat Antwerp moeilijkheden zou gaan krijgen door het wegvallen van spits Michael Frey, maar Janssen lijkt nu echt fit en klaar om diens rol in te vullen. Ah ja voor de NLers, wat kan ik verwachten van Stengs? Heb hem vroeger al wel bezig gezien bij AZ, maar bij Nice quasi niks gezien meer.. Kwaliteit zit er ongetwijfeld nog in, maar denken jullie ook niet dat hij veel tijd nodig zal hebben om op niveau te komen. Sorry maar ik moet het vragen. Vanwaar komt jou nickname? En laat je browsers je gegevens onthouden want als je die vergeet .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 Vermakelijk potje wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 Mechelen - Seraing 2-3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 46 minuten geleden zei Bogatyr: Mechelen - Seraing 2-3 Buijs gaat ons persoonlijk richting 1B begeleiden. Bevestigt alle commentaren van Groningen. KV Lange bal FC Wat een onbekwame kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 3 minuten geleden zei Bingbangboem: Buijs gaat ons persoonlijk richting 1B begeleiden. Bevestigt alle commentaren van Groningen. KV Lange bal FC Wat een onbekwame kerel. Hopelijk snel buiten en hopelijk is het niet te laat.. we zijn nog vroeg in het seizoen maar als hij nog lang blijft zie ik het wel somber in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 (bewerkt) Leuk potje. Uitslag wat minder maar vermakelijk was het wel 20220903_200602.mp4 3 september 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 32 minuten geleden zei Bingbangboem: Buijs gaat ons persoonlijk richting 1B begeleiden. Bevestigt alle commentaren van Groningen. KV Lange bal FC Wat een onbekwame kerel. Totaal niet verrast. Wel weinig punten op de prono tot nu toe... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 For what it's worth: na de wedstrijd gehoord dat de spelersgroep naar de TD is gegaan om hun bezorgdheid over de coach te uiten. Dit zou al voor de wedstrijd vorig weekend geweest zijn. Verliezen vandaag zou de druppel zijn. Het plaats de penaltyfout van Vanlerberghe in een heel ander perspectief... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 Wat had Eupen een paar opgelegde kansen. Zonde. Die keeper is niet bang iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 13 uur geleden zei TomFsoccer: Totaal niet verrast. Wel weinig punten op de prono tot nu toe... Inderdaad maar door de scores van Standard tegen Oostende toch terug naar plaats 28. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Op 3-9-2022 om 23:00 zei Djurovski: Wat had Eupen een paar opgelegde kansen. Zonde. Die keeper is niet bang iig Marko Ilic van Kortrijk bedoel je? Die viel mij vorig seizoen ook al een paar keer op. Uitstekende keeper voor Jupiler Pro League begrippen voor zover ik heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 @Bogatyr Ik ben zo vrij om dit hier al even te plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 27 minuten geleden zei Christian.: Marko Ilic van Kortrijk bedoel je? Die viel mij vorig seizoen ook al een paar keer op. Uitstekende keeper voor Jupiler Pro League begrippen voor zover ik heb gezien. Die was ook niet bang nee. Maar die van Eupen gooide zich ook 3 maal met gevaar voor eigen leven er voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 20 minuten geleden zei DGremlin: @Bogatyr Ik ben zo vrij om dit hier al even te plaatsen. Yess 2 weken op rij een goede score behaald. Ook geklommen naar de derde plaats Zijn we als team nu zwaar gezakt of kijk ik verkeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Slechte ronde van ons maarja ook verrassende resultaten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ostumapetojk37 Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Op 3-9-2022 om 18:10 zei Bogatyr: Sorry maar ik moet het vragen. Vanwaar komt jou nickname? En laat je browsers je gegevens onthouden want als je die vergeet .. Hahahaha, random onbestaand woord dat lekker bekt. En toen ik zelf nog voetbalde, laatste 3j met nr 37 gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 'Dat lekker bekt' zegt ie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Kaartje Eupen - Union ook al binneb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 (bewerkt) Amai zuveeel kaartjes keupen! 5 september 2022 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 15 minuten geleden zei Aaron21: Amai zuveeel kaartjes keupen! Mooiste club van België Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten