Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Bingbangboem:

Bij KV hoop ik nog op één à twee inkomende transfers. Sebaoui wordt genoemd, maar lijkt me niet echt het profiel dat we nog nodig hebben (los van de waarschijnlijk stevige vraagprijs). CV en spits zijn veel dringender.

Vreemde transfer van Anderlecht dat nog steeds creatief met de centen moet omgaan, tenzij Hoedt zou vertrekken.

Delcroix en Debast moet je gewoon vol hun kans blijven geven. En drie linkspoten is ook teveel van het goede.

Europees voetbal + verkoop van Gomez heeft wel wat geld in het laatje gebracht.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-9-2022 om 21:42 zei Kyrill:

Waarom is Royal Antwerp nog steeds foutloos?

Is de selectie zo goed en de rest zo slecht? Of begint Mark van Bommel eindelijk beetje geode manager te worden?

Antwerp heeft gewoon een goed uitgebalanceerd elftal en na de selectie van Club Brugge gewoon de meeste kwaliteit in de selectie. Elke positie is minstens dubbel bezet, zonder echt kwaliteitsverlies te lijden. Goede mix van ervaren spelers en jongere talentvolle spelers maakt dat een ploeg goed functioneert en volwassen speelt. Daar boek je nu eenmaal resultaten mee. 

Weet niet per se of we van Bommel nu al de hemel in moeten prijzen. Er is sinds nog niet zo lang gewoon echt een vrij groot gat tussen de topploegen in België en alles daaronder als je het mij vraagt

Had een beetje 'schrik' dat Antwerp moeilijkheden zou gaan krijgen door het wegvallen van spits Michael Frey, maar Janssen lijkt nu echt fit en klaar om diens rol in te vullen. 

Ah ja voor de NLers, wat kan ik verwachten van Stengs? Heb hem vroeger al wel bezig gezien bij AZ, maar bij Nice quasi niks gezien meer.. Kwaliteit zit er ongetwijfeld nog in, maar denken jullie ook niet dat hij veel tijd nodig zal hebben om op niveau te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Ostumapetojk37:

Antwerp heeft gewoon een goed uitgebalanceerd elftal en na de selectie van Club Brugge gewoon de meeste kwaliteit in de selectie. Elke positie is minstens dubbel bezet, zonder echt kwaliteitsverlies te lijden. Goede mix van ervaren spelers en jongere talentvolle spelers maakt dat een ploeg goed functioneert en volwassen speelt. Daar boek je nu eenmaal resultaten mee. 

Weet niet per se of we van Bommel nu al de hemel in moeten prijzen. Er is sinds nog niet zo lang gewoon echt een vrij groot gat tussen de topploegen in België en alles daaronder als je het mij vraagt

Had een beetje 'schrik' dat Antwerp moeilijkheden zou gaan krijgen door het wegvallen van spits Michael Frey, maar Janssen lijkt nu echt fit en klaar om diens rol in te vullen. 

Ah ja voor de NLers, wat kan ik verwachten van Stengs? Heb hem vroeger al wel bezig gezien bij AZ, maar bij Nice quasi niks gezien meer.. Kwaliteit zit er ongetwijfeld nog in, maar denken jullie ook niet dat hij veel tijd nodig zal hebben om op niveau te komen.

Een technische, creatieve linkspoot. Kan zowel rechtsbuiten als op 10 spelen (ik vind hem het beste als rechtsbuiten). Ik verwacht hem eigenlijk vrij snel op niveau en hij kan die creativiteit bieden die Antwerp misschien wat mist (zeker zonder Balikwisha). Met een beetje vertrouwen kan hij volgens mij een van de betere spelers in de Jupiler League worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Ostumapetojk37:

Sorry maar ik moet het vragen. Vanwaar komt jou nickname? En laat je browsers je gegevens onthouden want als je die vergeet ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Bingbangboem:

Buijs gaat ons persoonlijk richting 1B begeleiden. Bevestigt alle commentaren van Groningen. KV Lange bal FC

Wat een onbekwame kerel.

Hopelijk snel buiten en hopelijk is het niet te laat.. we zijn nog vroeg in het seizoen maar als hij nog lang blijft zie ik het wel somber in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

For what it's worth: na de wedstrijd gehoord dat de spelersgroep naar de TD is gegaan om hun bezorgdheid over de coach te uiten. Dit zou al voor de wedstrijd vorig weekend geweest zijn. Verliezen vandaag zou de druppel zijn.

Het plaats de penaltyfout van Vanlerberghe in een heel ander perspectief...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Christian.:

Marko Ilic van Kortrijk bedoel je? Die viel mij vorig seizoen ook al een paar keer op. Uitstekende keeper voor Jupiler Pro League begrippen voor zover ik heb gezien. 

Die was ook niet bang nee. Maar die van  Eupen gooide zich ook 3 maal met gevaar voor eigen leven er voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites