Jaspeeer123 Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Uronen ook voor de neus van Brugge weggesnoept. Drukkingsmiddel voor de aflopende contracten van Tshimanga & Hamalainen. Nu nog een spits en ik ben content. :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Toch opvallend. Buiten de G5 is STVV de ploeg met de meeste supporters. Had ik niet verwacht (ik ben zelf Truienaar*) Het verschil tussen de G5 en wat daaronder komt is wel ontzettend groot trouwens Enja, Moeskroen, sorry maar die moeten toch echt naar 2e, dat is ocharm de helft van de voorlaatste... Antwerp zou 6de staan met een gemiddelde van 10.600 ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Uronen ook voor de neus van Brugge weggesnoept. Wie? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Finse linksback. Talentje normaal gezien hoor. Beter dan Bockie :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Wie? :cab: Jere Uronen, speel(de) voor Helsingborg. Groot talent wel, naar Scandinavische maatstaven, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Enfin, Trossard blijft. Pak van mijn hart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Finse linksback. Talentje normaal gezien hoor. Beter dan Bockie :P zo'n goeie moet ie niet zijn dan, als ie voor Genk kiest. en dat laatste is de laatste tijd ook niet zo moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Cedric Fauré komt over van Union, weet het doel alleszins wel staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sevenhant Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Cedric Fauré komt over van Union, weet het doel alleszins wel staan. Hadden jullie wel nog een spits nodig? Owusu en Binst doen het toch degelijk en Cornet heeft ook al zijn strepen verdiend in tweede. Ik moet wel zeggen dat Fauré de speler is die bij mij het meeste indruk heeft gemaakt in de heenronde, dus de plaatsjes voorin zullen wel erg duur worden bij Antwerp. Ik denk dat jullie verdedigende aankopen nog het meeste impact zullen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Owusu komt écht tekort, Binst is een goede afmaker maar je merkt wel dat hij van 3e klasse komt en moet wennen aan het niveau. Cornet is afwachten. Ik zit ook met dubbele gevoelens: Enerzijds haal je de topspits van een concurrent weg, iemand die normaal gezien garant staat voor goals, anderzijs haal je een spits van 37, wat wel heel korte termijn denken is. (die je trouwens in het begin van het seizoen gratis had kunnen halen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Missing link die jullie kampioen maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Hadden jullie wel nog een spits nodig? Owusu en Binst doen het toch degelijk en Cornet heeft ook al zijn strepen verdiend in tweede. Ik moet wel zeggen dat Fauré de speler is die bij mij het meeste indruk heeft gemaakt in de heenronde, dus de plaatsjes voorin zullen wel erg duur worden bij Antwerp. Ik denk dat jullie verdedigende aankopen nog het meeste impact zullen hebben. Owusu en Binst doen het degelijk? Niet echt. Owusu kan een bal bijhouden en afleggen maar komt toch echt te kort vooraan. Weet ook totaal het doel niet staan. Binst is het tegenovergestelde, iemand die wel kan scoren maar voetballend te kort komt. Een nieuwe spits was echt wel nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Owusu en Binst doen het degelijk? Niet echt. Owusu kan een bal bijhouden en afleggen maar komt toch echt te kort vooraan. Weet ook totaal het doel niet staan. Binst is het tegenovergestelde, iemand die wel kan scoren maar voetballend te kort komt. Een nieuwe spits was echt wel nodig. In wat ik van Antwerp gezien/gehoord heb kan ik niets anders dan je volgen. Die Owusu en Binst daar redt je het niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 Knockaert al terug naar Engeland :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Knockaert al terug naar Engeland :r Transfervrij gehaald en een half jaar later voor 2,5 (wordt nu zelf gesproken over 3,5) miljoen verkopen, toch geen slechte deal hoor. Vond Knockaert overigens serieus overschat, 0,0 teamspeler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Zeker. Goede transfer van Standard, lekker handelen en 3,5 miljoen is gewoon een leuke som. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Gent wil blijkbaar ook dompé, wat zijn die in godsnaam met zoveel spelers? Heintje stelt toch altijd maar dezelfde 11 op. Met heel sporadisch een wijziging of 2. Nu met die 4 nieuwkomers dan nog Dompé willen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 3,5 miljoen is op zich geen slecht bedrag (hoewel 8 mio voor Oulare, huhu), maar ik had hem toch liever zien blijven. Akkoord dat hij soms te veel met de kop in de grond voetbalde, maar die trial & error heeft ons toch serieus wat punten opgeleverd. Vooral in die centrale rol die hij onder Ferrera kreeg vond ik hem echt heel sterk. Ook in defensief opzicht met dat pressen was hij erg belangrijk. Ik ga 'm alleszins missen, want in die zes maanden bleek hij ontegensprekelijk een meerwaarde voor onze competitie. Edmilson is gelukkig niet z'n vervanger, die is dus wel degelijk gehaald als extra versterking. Kosanovic zou ook rond moeten geraken, ben benieuwd in wiens plaats die dan komt, Van Damme of Teixeira... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Kosa is helemaal geen linksback, dus ipv Tex waarschijnlijk. Overigens bijna 3 miljoen, da's serieus sterk onderhandeld van onze voorzitter. Gent wil blijkbaar ook dompé, wat zijn die in godsnaam met zoveel spelers? Heintje stelt toch altijd maar dezelfde 11 op. Met heel sporadisch een wijziging of 2. Nu met die 4 nieuwkomers dan nog Dompé willen :cab: Als die komt hebben ze 10 aanvallers... :D Als ze Tabekou niet hadden verhuurd onlangs konden ze een heel elftal spitsen opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Ging de afgelopen dagen steevast over een kloof tussen de 1,8 miljoen (wat Standard wilde geven) en 2,5 miljoen (wat KVM wilde). Zal dus niet ver van de 2,5 zijn. Blijkbaar volgens verschillende KVM-fans van nature een linksback? Al hoop ik ook dat men hem als cv ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Heeft in ieder geval nooit bij ons linksback gespeeld, ook te traag hiervoor. En van waar heb je die cijfers? Want onze voorzitter heft gezegd dat het zoiezo onze lucratiefste transfer ooit ging zijn, en die staat nu op naam van Obra (2,5 mil). 2,8 miljoen hoor ik heel vaak vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Gent wil blijkbaar ook dompé, wat zijn die in godsnaam met zoveel spelers? Heintje stelt toch altijd maar dezelfde 11 op. Met heel sporadisch een wijziging of 2. Nu met die 4 nieuwkomers dan nog Dompé willen :cab: Goh, Dompé (als zijn kopje ernaar staat, want bij hem is het vooral mentaliteit) is volgens mij wel veruit de beste winger die in België rondloopt. Heeft naar mijn mening een pak meer talent dan pakweg Edmilson. Hoe die Genk helemaal op z'n eentje stukgespeeld heeft in de heenronde, man man man... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 VK is weer goed bezig, volgens hen gaat Obra naar Standard en niet Kosanovic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Bedrag rond 3 miljoen :D Bedankt, Standard. Voetballend echt een topper, maar z'n verdedigende blunders zal ik niet missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Een ideale verdediger voor de Eredivisie zou het zijn dan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten