ElMarcos Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 2 minuten geleden zei Bogatyr: Noa is te goed voor alles en iedereen. Hij kan ongetwijfeld goed voetballen, maar deze jongen lijdt aan een buitengewoon verstoord zelfbeeld. Moest hij terugkomen naar Ajax, dan is hij gewoon de derde optie achter Dusan Tadic en Steven Bergwijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Nog wat officiële aankondigingen en minder officiële geruchten: Tarik Tissoudali vertrekt naar Al Rayyan. Serieuze aderlating voor AA Gent. (nog niet officieel) David Okereke trekt van FCB naar Cremonese voor anderhalf miljoen + bonussen. (officieel) Lamkel Zé wil en kan naar Nicosia. Enkel de clubs moeten er nog uit raken. Ito van Genk naar Reims. Heeft al akkoord met de club. Reims en Genk nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 En Antwerp heeft een winger van FC Drita mee op de vlieger genomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 1 uur geleden zei Kami: Lamkel Zé wil en kan naar Nicosia. Enkel de clubs moeten er nog uit raken. Hebben ze die niet gewoon meteen op het vliegtuig gezet onder het mom van: opgeruimd staat netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 4 uur geleden zei Bogatyr: Mooi, ik gun het hem wel. Mooi bedrag gevangen ook. Hopelijk komt er nu snel een stevige defensieve versterking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 7 minuten geleden zei RubenS2: Mooi, ik gun het hem wel. Mooi bedrag gevangen ook. Hopelijk komt er nu snel een stevige defensieve versterking. Ik heb gelezen een Ecuadoriaanse verdediger ofzoiets. Ben de naam al kwijt. 4 miljoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 9 uur geleden zei Bogatyr: Ik heb gelezen een Ecuadoriaanse verdediger ofzoiets. Ben de naam al kwijt. 4 miljoen? Klopt, zou een toptalent zijn. Maar ook de naam van een Barca-verdediger circuleert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Zojuist zei RubenS2: Klopt, zou een toptalent zijn. Maar ook de naam van een Barca-verdediger circuleert. Mingueza? Die is bijna rond met Celta Vigo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Anderlecht al meteen verloren. Oei oei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Twee speeldagen ver en Mechelen al twee keer verloren. Danny Buijs zal het niet lang uitzingen op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 30 juli 2022 Share Geplaatst 30 juli 2022 Was ook te voorspellen toch. Dacht niet teveel van die Buijs. Het vertrek van Vrancken was toch een enorme aderlating, het goede spel van KVM was voornamelijk aan hem te danken. Dat Vinicius en Cuypers weg zijn is ook geen cadeau. Zeker als ik die Ngoy in de plaats zie spelen, is toch een paar klassen minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 17 uur geleden zei Bogatyr: Twee speeldagen ver en Mechelen al twee keer verloren. Danny Buijs zal het niet lang uitzingen op deze manier. 16 uur geleden zei TomFsoccer: Was ook te voorspellen toch. Dacht niet teveel van die Buijs. Het vertrek van Vrancken was toch een enorme aderlating, het goede spel van KVM was voornamelijk aan hem te danken. Dat Vinicius en Cuypers weg zijn is ook geen cadeau. Zeker als ik die Ngoy in de plaats zie spelen, is toch een paar klassen minder. Die selectie van KVM is niet best inderdaad. Moeilijk moment voor Buijs om in te stappen, zeker in een jaar met veel degradatiegevaar. Als oa STVV, OHL en Westerlo zo blijven spelen kan het wel leuk worden in de middenmoot dit jaar. Spelen best leuk voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Genk - Standard wel een leuke wedstrijd om de zondag te beginnen zeg. Die El Khannous is ook echt een fijne speler, 18 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Lamkel Ze zou naar cyprus trekken. Schoolvoorbeeld over hoe een shit persoonlijkheid slecht is voor de ontwikkeling :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 ze mogen wel stoppen met scoren nu voor mijn prono. x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Haha. Die prono van Brugge ook al naar de jaak bij mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 9 minuten geleden zei Bogatyr: Haha. Die prono van Brugge ook al naar de jaak bij mij Ik had genk wel juist. 4 punten! 😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 3 minuten geleden zei Aaron21: Ik had genk wel juist. 4 punten! 😁 Voila! Op de duur sprokkel je wel wat punten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Brugge Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 juli 2022 Share Geplaatst 31 juli 2022 Eupen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 Weer een goeie speeldag boys. Tegenover vorige week zijn we ook een aantal plaatsen gestegen! Van plaats 220 naar 179. Volgende speeldag is 4 augustus. @Aaron21@DGremlin @Djurovski @SpartaPiet @RubenS2 @Netzwerk @TomFsoccer @FlyD @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 Toch een hele uitslag goed voorspeld. Maar dat is ook het enige waar je punt voor krijgt hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 2 minuten geleden zei ElMarcos: Toch een hele uitslag goed voorspeld. Maar dat is ook het enige waar je punt voor krijgt hè? Volgens mij krijg je 1 punt voor het correct voorspellen van de winnaar (of van een gelijkspel) en krijg je extra punten als de uitslag klopt. En die extra punten zijn afhankelijk van de uitslag (zo krijg je meer punten voor een correcte 6-3 dan voor een correcte 1-0). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 1 augustus 2022 Share Geplaatst 1 augustus 2022 Toch een aantal verrassende uitslagen ook, duidelijk dat er 3 van de 9 wedstrijden niemand correct had voorspeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten