Bogatyr Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 @Beppu Het is lachwekkend gewoon. Soms is het echt beschamend hoe het in België in elkaar zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 20 uur geleden zei Bogatyr: Brugge heeft blijkbaar een akkoord met AC Milan over Noa Lang voor om en bij de 25 miljoen. Gaat ie slagen denken jullie? Deze ochtend werd dan eerder het gerucht verspreid dat Milan voor CDK zou gaan ipv Lang. Afwachten dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 8 uur geleden zei Bogatyr: Wat een clowns. Gewoon 18 ploegen, geen playoffs. Ze luisteren ook niet naar de supporters. Nee, hier willen ze net naar té veel stakeholders luisteren en dat is het probleem. Ze willen altijd maar goed doen voor iedereen, maar dat kan nu eenmaal niet. En zelfs als ze dat proberen lukt het nog niet, want ook hiermee zijn de kleine clubs niet tevreden. Gewoon naar een competitie van 16 of 18 zonder play-offs. Dat werkt overal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 Eens je er op moet beginnen studeren hoe de competitieformule werkt, is het te belachelijk voor woorden. Dit nieuwe format zal (opnieuw) op weinig bijval kunnen rekenen van de gewone supporter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Kompany toch naar Burnley en Mazzu nieuwe trainer van Anderlecht? De geruchtenmolen draait op volle toeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Zou wel weer typisch Engeland zijn ja. Een trainer die niks heeft bewezen halen puur omdat het een bekende naam is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 En Carl Hoefkens krijgt zijn kans als hoofdcoach van Club! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 (bewerkt) Op 24-5-2022 om 15:49 zei Kami: Deze ochtend werd dan eerder het gerucht verspreid dat Milan voor CDK zou gaan ipv Lang. Afwachten dus Als milan fan zou ik toch ook liever CDK hebben dan Lang. Die speelde de afgelopen tijd amper. Al is 25m wat overdreven voor beide En kijk, ze doen diva's als dollaruma en Hakan weg en direct kampioen :p dus laat Lang maar zitten 25 mei 2022 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Als ik Brugge was had ik eerder een meer ervaren coach aangetrokken. Als je belangrijke spelers zoals (CDK, Lang, Mata, Vormer en misschien Vanaken) gaan vertrekken, ga je een nieuwe ploeg moeten bouwen. Langs de andere kant kent hij het huis wel door en door want is een echte Bruges Boy. Laten we hem het voordeel van de twijfel geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 27 minuten geleden zei Bogatyr: Als ik Brugge was had ik eerder een meer ervaren coach aangetrokken. Als je belangrijke spelers zoals (CDK, Lang, Mata, Vormer en misschien Vanaken) gaan vertrekken, ga je een nieuwe ploeg moeten bouwen. Langs de andere kant kent hij het huis wel door en door want is een echte Bruges Boy. Laten we hem het voordeel van de twijfel geven. Als buitenstaande is het lastig om hier iets over te roepen. Veel zal afhangen van wat er in de zomer gaat gebeuren en welke koers de club de komende jaren wil varen vermoed ik. Soms kan iemand doorschuiven een goede optie zijn. Zeker om de cultuur binnen een club te bewaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Kompany akkoord met Burnley. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Kompany akkoord met Burnley. Dan snap ik eigenlijk niet dat ze in onderling overleg uit elkaar gaan? Dan had Anderlecht nog wat geld kunnen vangen voor hem.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 Club Brugge zou onderhandelen met Barcelona over Ferran Jutgla @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 Op 25-5-2022 om 15:51 zei Bogatyr: Als ik Brugge was had ik eerder een meer ervaren coach aangetrokken. Als je belangrijke spelers zoals (CDK, Lang, Mata, Vormer en misschien Vanaken) gaan vertrekken, ga je een nieuwe ploeg moeten bouwen. Langs de andere kant kent hij het huis wel door en door want is een echte Bruges Boy. Laten we hem het voordeel van de twijfel geven. Mooie kans voor Hoefkens in elk geval en een relatief goedkope optie voor Club. Rik De Mil heb ik om een of andere reden nooit een goed gevoel bij, maar dat kan ik verder niet onderbouwen. Er blijft wel sowieso een sterke selectie over (beste van België) en een flinke zak met geld als enkele van die transfers effectief doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 (bewerkt) https://youtu.be/gkL6WCSd28Q Eerste interview Van Bommel bij Antwerp. 26 mei 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Opvallend veel verschuivingen toch aan de top van de JPL. Anderlecht: Kompany out, wellicht Mazzu in. Genk: exit Storck, Vrancken in (al officieel?) Antwerp: exit Priske, V Bommel in Union: exit Mazzu? Standard, Mechelen, ... Ik vind het verhaal Kompany bij Anderlecht toch wel redelijk pijnlijk. Het lijkt me dat ze toch niet echt als "goede vrienden" uit elkaar gaan... Enkel bij Gent blijft continuïteit en bij Club min of meer ook gezien Hoefkens toch het huis wel erg goed kent... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 (bewerkt) 21 uur geleden zei Bogatyr: Club Brugge zou onderhandelen met Barcelona over Ferran Jutgla @La Pulga Ik ken die niet. Goede speler? Ik lees wel net dat Leeds de speler ook wil binnenhalen. 27 mei 2022 bewerkt door Kami Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Mazzu naar Anderlecht is zo goed als rond lijkt me, al denk ik dat 'we' aan Wouter Vrancken meer plezier zouden hebben. Zonder Mazzu lijkt Union me trouwens een vogel voor de kat. Anderlecht zou trouwens Zirkzee definitief willen binnenhalen, gezien zijn laatste jaar contract zou dat blijkbaar moeten lukken. Ik moet het nog maar zien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 9 minuten geleden zei Miz: Mazzu naar Anderlecht is zo goed als rond lijkt me, al denk ik dat 'we' aan Wouter Vrancken meer plezier zouden hebben. Zonder Mazzu lijkt Union me trouwens een vogel voor de kat. Anderlecht zou trouwens Zirkzee definitief willen binnenhalen, gezien zijn laatste jaar contract zou dat blijkbaar moeten lukken. Ik moet het nog maar zien... Mazzu bij een topclub. Ik weet het niet. Alhoewel dat Anderlecht alleen nog qua naam een topclub is. Maar is dacht ik bij Genk in het verleden al gefaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 26 minuten geleden zei Miz: Mazzu naar Anderlecht is zo goed als rond lijkt me, al denk ik dat 'we' aan Wouter Vrancken meer plezier zouden hebben. Zonder Mazzu lijkt Union me trouwens een vogel voor de kat. Wat bedoel je daarmee? 16 minuten geleden zei Bogatyr: Mazzu bij een topclub. Ik weet het niet. Alhoewel dat Anderlecht alleen nog qua naam een topclub is. Maar is dacht ik bij Genk in het verleden al gefaald. Genk is ook alleen van naam nog een topclub Volgens mij is Mazzu een goede trainer, maar ik vind hem niet bij Anderlecht passen. Staat ook niet bekend om het werken met jeugd en ze doen bij Anderlecht toch altijd alsof dat voor hun belangrijk is. De supporters hebben zich al negatief uitgesproken, dus dat zou al geen lekkere binnenkomer zijn voor Felice. Anderlecht zou beter voor Thomas Letsch gaan, dat lijkt me wel een goede match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 17 minuten geleden zei FlyD: Wat bedoel je daarmee? Genk is ook alleen van naam nog een topclub Volgens mij is Mazzu een goede trainer, maar ik vind hem niet bij Anderlecht passen. Staat ook niet bekend om het werken met jeugd en ze doen bij Anderlecht toch altijd alsof dat voor hun belangrijk is. De supporters hebben zich al negatief uitgesproken, dus dat zou al geen lekkere binnenkomer zijn voor Felice. Anderlecht zou beter voor Thomas Letsch gaan, dat lijkt me wel een goede match. Dat ik daar niet meteen een andere trainer zie aarden. Nu heb ik wel vooral op volgend seizoen en het Europese voetbal dat ze zullen spelen, dat zie ik niet goed komen zonder Mazzu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 30 minuten geleden zei Miz: Dat ik daar niet meteen een andere trainer zie aarden. Nu heb ik wel vooral op volgend seizoen en het Europese voetbal dat ze zullen spelen, dat zie ik niet goed komen zonder Mazzu. Met Mazzu wel? Ik verwacht Union volgend jaar in de middenmoot en Europees weinig bijzonder. Zowel met Mazzu als met een andere trainer. En het zou me niet verbazen als ze Karel Geraerts gewoon doorschuiven als Mazzu gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei FlyD: Wat bedoel je daarmee? Genk is ook alleen van naam nog een topclub Volgens mij is Mazzu een goede trainer, maar ik vind hem niet bij Anderlecht passen. Staat ook niet bekend om het werken met jeugd en ze doen bij Anderlecht toch altijd alsof dat voor hun belangrijk is. De supporters hebben zich al negatief uitgesproken, dus dat zou al geen lekkere binnenkomer zijn voor Felice. Anderlecht zou beter voor Thomas Letsch gaan, dat lijkt me wel een goede match. Goh ik bedoel eigenlijk gewoon enkel dat Mazzu meer geschikt is voor een middenmoot of subtopper zoals Charleroi in de tijd. Bij Genk verwachten ze top 3 ofzo en dat lag hem daar op die moment niet. Vraag me af ook waarom het altijd een buitenlander (Letsch) moet zijn. Genoeg Belgische trainers die goed presteren zoals Vrancken of Still bijvoorbeeld. Maarja die eerste zal wel naar Genk gaan. 27 mei 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 3 uur geleden zei FlyD: Met Mazzu wel? Ik verwacht Union volgend jaar in de middenmoot en Europees weinig bijzonder. Zowel met Mazzu als met een andere trainer. En het zou me niet verbazen als ze Karel Geraerts gewoon doorschuiven als Mazzu gaat. Ik vermoed dat Mazzu graag Geraerts zal meenemen. En bij Anderlecht is er ruimte, want in de technische staf bij Anderlecht zijn er enkele aflopende contracten. Persoonlijk denk ik ook niet dat Mazzu echt bij Anderlecht past. Het is natuurlijk wel een vakman die met een beperkte middelen mooie resultaten kan halen, maar er zal toch verwacht worden dat er dominant voetbal gebracht wordt. Persoonlijk zou ik graag Vrancken zien komen, maar die zullen we eerder in Genk zien blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Mazzu nu officieel nieuwe T1 van Anderlecht. Geraerts wordt dan weer T1 bij Union. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten