Simonsav Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Er is ook nog die Masovic (wel vrij jong) en desnoods kan Vanlerberghe daar ook spelen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 Palacios naar Atletico Nacional. Groot succes bij ons die Colombianen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 't Kunnen allemaal geen Bacca's zijn natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 Ons bestuur dacht van wel :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 januari 2018 Share Geplaatst 19 januari 2018 Vraagje aan de Club Brugge fans hier; hoeveel keepers staan er normaal in jullie basiself? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 januari 2018 Share Geplaatst 19 januari 2018 :mrg: Tis een rare situatie. De keeper die ons 2 jaar geleden mee kampioen maakte, vloog opeens naar de tribune. Een jonge Amerikaan (Ethan Horvath) werd eerste doelman en er werd een jonge Belg gehaald als backup. Die eerste was enorm wisselvallig, had soms geweldiige reddingen maar maakte ook gewoon veel te veel fouten, daarna kreeg de 2de zijn kans maar die was gewoon slecht. Dus daarna werd de 3de man teruggeroepen uit de tribune en speelde de laatste weken voor de winterstop, waarna ze hem verkochten aan de Franse club waar we hem gehaald hebben :D Vervolgens zegt de coach, "ja, doet u mij maar een stel ervaren doelmannen graag" dus het bestuur haalt eerst een 34-jarige Rus en nu Vermeer, en die mogen het onderling uitvechten. Wat er met die 2 andere gaat gebeuren is mij een raadsel. Eentje wordt 3de goalie en de ander verhuren ofzo. tl;dr - staat maar eentje in de basis en 50% kans dat dat Vermeer wordt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Maakt niet uit, eender wie er in de goal staat krijgt er morgen een paar binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Maakt niet uit, eender wie er in de goal staat krijgt er morgen een paar binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 :D Wel een mooie pot gemist geloof ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff zie nu ook dat die goal van vORMER buitenspel is, natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Goh ja, mooie pot. Wij speelden 89 minuten lang één van onze slechtste matchen van het seizoen, hadden altijd moeten verliezen :cab: Maar in de laatste minuten kunnen we dit jaar altijd iets meer (h) Die 2-2 was nipt mja. Volgens mij zowat de enige beslissing die we meehadden. We mochten letterlijk geen enkel duel aangaan of we kregen de fout tegen. Ook belachelijke gele kaarten gekregen. Los van het slechte spel ook hele namiddag geërgergd aan die ref. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 (bewerkt) Delferiere heeft vandaag echt niet goed gefloten. Meermaals lichte fouten in het voordeel van Antwerp fluiten, terwijl die aan onze kant niet werden gefloten. Daarnaast nog een twee handsballen in de zestien die niet werden bestraft (Van Damme o.a.). Uiteindelijk nog blij met dit onverhoopte punt. 21 januari 2018 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Akkoord dat Delferiere alle kleine dingen in ons voordeel gefloten heeft. Echter is het m.i. zuiver penalty op Buta in de 2e helft en in de 1e helft is de fout van Poulain (denk ik) op Hairemans toch ook randje 16. Vanaken overroepen voetballer, Vormer een klasse beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Overroepen vind ik ook overdreven, alleen zijn dit soort fysieke matchen gewoon niet zijn ding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 januari 2018 Share Geplaatst 23 januari 2018 pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff zie nu ook dat die goal van vORMER buitenspel is, natuurlijk Was het dus toch niet :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 24 januari 2018 Share Geplaatst 24 januari 2018 Hugo Broos net KV Mechelen geweigerd. Doeme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 januari 2018 Share Geplaatst 24 januari 2018 Dennis van Wijk in, Jankovic out. Wat een circus zeg daar :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 24 januari 2018 Share Geplaatst 24 januari 2018 Dennis van Wijk in, Jankovic out. Wat een circus zeg daar :cab: Vanderbiest komt ook mee. Bestuur heeft gewoon een erg grote fout gemaakt met Jankovic, tegen de wil van de supporters in, aan te stellen. Die man kan helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 24 januari 2018 Share Geplaatst 24 januari 2018 Was nog aan het denken vorige week (?) na zijn ontslag bij Roeselare dat het wel einde verhaal voor Van Wijk zou zijn in België. Zijn derde club dit seizoen trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 januari 2018 Share Geplaatst 24 januari 2018 Eupen wint dus Mechelen laatste nu :D Dit wordt echt een knotsgek competitie eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 25 januari 2018 Share Geplaatst 25 januari 2018 Gewonnen gisteren, maar slechte wedstrijd. Vanzeir eerste goal, had die eigenlijk al tegen Anderlecht moeten maken. twee flanken met snelheid, ik ben Schrijvers en Buffel hun geklungel beu gezien, zeker nu er over trossard onduidelijkheid blijft bestaan. Zhegrova is 10 keer beter dan Buffel en Schrijvers. Vanzeir >>>>> Ingvartsen. Wat een miskoop is me dat zeg. Seck zorgt al voor iets meer evenwicht, maar ook daar mag iemand bij. Zaterdag tegen Stvv dus voor een plek in de top 6. Dinsdag in de halve finale beker tegen Kortrijk. Belangrijke week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 25 januari 2018 Share Geplaatst 25 januari 2018 Vanderbiest komt ook mee. Bestuur heeft gewoon een erg grote fout gemaakt met Jankovic, tegen de wil van de supporters in, aan te stellen. Die man kan helemaal niks. Met het duo Van Wijk-Vanderbiest hebben ze volgens mij toch wel hun eigen doodvonnis getekend ondertussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 25 januari 2018 Share Geplaatst 25 januari 2018 Met het duo Van Wijk-Vanderbiest hebben ze volgens mij toch wel hun eigen doodvonnis getekend ondertussen. We zullen wel zien. Erger dan wat het de voorbije maanden was, kan al niet... Het probleem is echt niet dat er geen kwaliteit in onze kern zit, maar het komt er gewoon niet uit. Geen beleving, vechtlust, niets. Laat dat nu net zijn wat die twee mannen wél kunnen bijbrengen. Zou verschrikkelijk zijn om dit jaar te zakken, zuur & een serieuze aderlating voor al het harde werk dat hier geleverd is sinds 2002-2003. Net in het jaar dat het stadion wordt vernieuwd en er ongelofelijk veel kapitaal naar het sportieve gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 25 januari 2018 Share Geplaatst 25 januari 2018 Achja aangezien het stilaan erger dan kritiek werd valt de keuze nog mee. De mentaliteitswijziging zal wel soelaas brengen maar of het genoeg is twijfel ik sterk aangezien van Wijk vooral een promotiecoach is. Het is goed te zien dat Timmermans het ook niet gewoon is laatste staan, als je leest welke zever hij allemaal verkoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 25 januari 2018 Share Geplaatst 25 januari 2018 (bewerkt) Dat zo'n Van Wijk en Vanderbiest na zowat overal ontslagen te zijn nog aan een job geraken - en dan nog in 1A :cab: Als je er in de winterstop dan nog uitgebluste ego's als Fabien Camus bijhaalt - die vorig jaar bij ons in 1B al niks presteerde - dan vrees ik voor hun verblijf in 1A. Eupen is gewoon beter 25 januari 2018 bewerkt door Antwerp1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten