Sophomore Geplaatst 1 maart 2018 Share Geplaatst 1 maart 2018 Er wordt over vergaderd over (mogelijke) veranderingen als de huidige tv-deal afloopt (2020 dacht ik). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 maart 2018 Share Geplaatst 1 maart 2018 Ja, op dit moment valt nog weinig te zeggen. Ook de grote clubs zijn verdeeld met bv Gent die absoluut de playoffs willen houden, of Brugge die ze absoluut willen afschaffen. Komt ook bij dat een nieuwe TV deal wss minder waard zal zijn zonder de playoffs (minpunt), maar dat de kalender dan wel minder overvol wordt (pluspunt) - zeker handig als bv zoals de voorbije jaren (een) Belgische club(s) ver raakt in de Europa League. Ook de hele puntenhalvering blijft bij veel mensen niet lekker liggen. Wordt weer zoiets waar we in typische Belgische manier eindeloos gaan vergaderen om dan met een halfslachtige oplossing te komen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 Wat een triestig avondje weer wat betreft de scheidsrechters. Ze hadden voor de belangrijke wedstrijden om PO1 en het behoud toch een uitzondering mogen maken en een videoref erop gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 maart 2018 Share Geplaatst 4 maart 2018 die bij Mechelen :D ik zat gewoon hardop te lachen hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 5 maart 2018 Share Geplaatst 5 maart 2018 Haha ja, bij Eupen een onterechte penalty gegeven en bij KVM geen rode kaart getrokken. Lekker bezig. Wel blij dat het voetbal eindelijk nog eens goed was én winst. Eupen wel ontstellend zwak, zowel technisch als qua inzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 10 maart 2018 Share Geplaatst 10 maart 2018 (bewerkt) Mechelen speelt blijkbaar PO2(indien ze dat zouden halen) in het stadion van... Beveren:xd: Enkel in België dit 10 maart 2018 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 maart 2018 Share Geplaatst 10 maart 2018 Meh, vind het toch jammer dat Beerschot-Wilrijk het niet gered heeft. Derby, twee Antwerpse clubs, had het wel weer leuk gevonden. Dat Cercle had ik al weinig mee en zijn nu ook gewoon Monaco B geworden, tja. Wie zit daarop te wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 maart 2018 Share Geplaatst 11 maart 2018 En ons veld is weer helemaal naar de maan door al die supporters die er gisteren op kwamen. :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Meh, vind het toch jammer dat Beerschot-Wilrijk het niet gered heeft. Derby, twee Antwerpse clubs, had het wel weer leuk gevonden. Dat Cercle had ik al weinig mee en zijn nu ook gewoon Monaco B geworden, tja. Wie zit daarop te wachten. Laat de geitjes nog maar wat verkommeren in 1B met hun hoogheidswaanzin en calimero gedrag. En twee Antwerpse derby's komen er toch aan deze lente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Wordt dat matchfixing nog een beetje serieus genomen, of vooral sneu gedrag van Mechelen en Van Wijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 (bewerkt) Wordt dat matchfixing nog een beetje serieus genomen, of vooral sneu gedrag van Mechelen en Van Wijk? Moeskroen heeft Eupen niet veel in de weg gelegd. Maar hetzelfde idee had ik ook van Waasland-Beveren, toch wel een ploeg die normaliter zeer goed voetbal op de mat brengt en zondag een waardeloze pot speelde. En iedereen wist ook dat zowel Eupen als KV Mechelen gingen winnen. Zelfs de bookies zetten Eupen en Mechelen op 1.40 om te winnen. Ik denk alleen dat Moeskroen bereid was om haar broek ietsje verder af te laten zakken dan Waasland-Beveren. 12 maart 2018 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Over de gehele match gezien speelde Moeskroen waarschijnlijk zelfs beter dan WB. Die hadden de beste kansen in Eupen, en Eupen speelde 70 minuten lang niets klaar. Het wordt alleen raar bekeken omdat ze dan opeens 3 goals in 6 minuten weten te maken. Maar idd. Mechelen mag naar zichzelf kijken, die laatste 5-10 minuten van hun wedstrijd tegen Waasland was dat letterlijk de ene open kans na de andere :cab: Verdier alleen al miste een open goal en een 1 op 1 met de keeper. Iets betere afwerking en Mechelen had zelf met 5-0 gewonnen, waarna Eupen zich dan weer vragen zou gesteld hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Dat Moeskroen Eupen niets in de weg ging leggen dat zag je al zo aankomen vanwege de makelaarsbanden etc hebben ze beide belang dat ze erin blijven. Maar dat ook Beveren ons niets in de weg ging leggen wist je al op voorhand aangezien wij hun enkele jaren geleden hebben gered van PO3 en als we het haalde ze nog extra inkomsten kregen omdat we dan onze PO2-wedstrijden op de Freethiel zouden afwerken. Ook in de slotfase liet Beveren het bewust allemaal afweten net als Moeskroen alleen moet je de kansen dan wel afmaken. Het had in de eerste plaats allemaal niet zover moeten komen en we hadden er al veel eerder moeten staan, maar als je Jankovic aansteld dan weet je dat het moeilijk wordt. Dan kan er wel discussie zijn over de gemiste penalty van Rits of de niet gegeven rode kaart vorige week op Standard maar dat zal ons nietmeer in de hoogste klasse houden. Voor mij is de teleurstelling zeer groot en ik kan alleen maar hopen dat er in het bestuur een paar koppen gaan rollen en dat er in tweede directe promotie wordt afgedwongen, ik ben in ieder geval nog van de partij volgend seizoen. Succes alle ploegen in de play-offs moge de beste winnen zowel in 1 als 2. (Y)(Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 12 maart 2018 Share Geplaatst 12 maart 2018 Dat Moeskroen Eupen niets in de weg ging leggen dat zag je al zo aankomen vanwege de makelaarsbanden etc hebben ze beide belang dat ze erin blijven. Maar dat ook Beveren ons niets in de weg ging leggen wist je al op voorhand aangezien wij hun enkele jaren geleden hebben gered van PO3 en als we het haalde ze nog extra inkomsten kregen omdat we dan onze PO2-wedstrijden op de Freethiel zouden afwerken. Ook in de slotfase liet Beveren het bewust allemaal afweten net als Moeskroen alleen moet je de kansen dan wel afmaken. Het had in de eerste plaats allemaal niet zover moeten komen en we hadden er al veel eerder moeten staan, maar als je Jankovic aansteld dan weet je dat het moeilijk wordt. Dan kan er wel discussie zijn over de gemiste penalty van Rits of de niet gegeven rode kaart vorige week op Standard maar dat zal ons nietmeer in de hoogste klasse houden. Voor mij is de teleurstelling zeer groot en ik kan alleen maar hopen dat er in het bestuur een paar koppen gaan rollen en dat er in tweede directe promotie wordt afgedwongen, ik ben in ieder geval nog van de partij volgend seizoen. Succes alle ploegen in de play-offs moge de beste winnen zowel in 1 als 2. (Y)(Y) 1B heeft ook wel zijn charme. Sowieso is het leuker om een jaar voor de titel mee te strijden in 1B dan tegen de degradatie in 1A lijkt me. Kijk naar Cercle bijvoorbeeld, 15.000 man en één groot feest, dat zijn de matchen waar je het voor doet. Ik gun jullie de promotie van harte volgend seizoen, alsook 12 punten tegen onze zuiderburen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 13 maart 2018 Share Geplaatst 13 maart 2018 Tranen met tuiten hier na de wedstrijd. Net als de Beerschotters van de hemel naar de hel; 20 minuten voor het einde dacht ik gewoon dat het binnen was. Ongelooflijk hoe het kan keren. Al HOOP ik dat we van deze degradatie iets positief kunnen maken. De komende week (of weken) mag er plaats zijn voor woede, verdriet en ontgoocheling. Dat moet zelfs, alles moet er gewoon even uit. Nadien hoop ik dat we op een objectieve manier kunnen terugblikken op het voorbije rampjaar. Dat de mensen wie verantwoordelijk zijn voor de transferpolitiek van de zomer, én het ontslag van Ferrera/aanstelling van Jankovic de eer aan zichzelf houden. Er zijn grote fouten gemaakt met desastreuze gevolgen. En diegenen die hier de verantwoordelijkheid voor dragen moeten gewoon gestraft worden. Punt aan de lijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 13 maart 2018 Share Geplaatst 13 maart 2018 Wat wel helpt is dat KV Mechelen een relatief gezonde club is wel enkele jaartjes 1B kan overleven zonder externe geldschieters lijkt me. Maar maak het ook niet te lang, want dan zouden jullie wel eens dezelfde weg als elke andere club uit 1B kunnen op gaan. Iets wat Dennis Van Wijk ook terecht aanhaalde gisteren in ET. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 maart 2018 Share Geplaatst 17 maart 2018 Zie ik daar nou Thomas Buffel voorbij komen?!? Kun je beter Dennis Moerman opstellen. Kan bijna niet geloven dat hij nog speelt, enorm netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 maart 2018 Share Geplaatst 17 maart 2018 Moerman _O_ kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 maart 2018 Share Geplaatst 17 maart 2018 Wat een waanzinnig slechte finale zeg :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 18 maart 2018 Share Geplaatst 18 maart 2018 (bewerkt) Wat een waanzinnig slechte finale zeg :r Was niet om aan te zien.120 minuten kou geleden. En Standard. Tja. Na de 0-1 was dat gewoon antivoetbal van de bovenste plank. Denk niet dat we 5 minuten aan een stuk voetbal gezien hebben in de verlengingen. En Lardot. Hoe onbekwaam kan iemand zijn zeg. Heb je videoassistent en zie je dat rood voor Luyindama nog niet. Nastic rood was wel correct en ook Mata had 2× geel kunnen hebben, maar dan nog. Had ook wel wat meer verwacht van de Standardsupport. Zelfs na de 0-1 weinig tot niks. We zullen het maar steken op de koude zeker. En oja de organisatie. 2 eetkramen met 2 man achter voor 20.000 man. :-D Op de terugweg ook nog een uur door Brusselstad moeten rijden vooraleer we de autosnelweg opkonden. 18 maart 2018 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 maart 2018 Share Geplaatst 18 maart 2018 Zo lelijk altijd dat die onderste rijen leeg (moeten?) zijn; dat ziet er niet uit toch. Is bij Celtic ook wel eens zo, vooral bij Europese wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 18 maart 2018 Share Geplaatst 18 maart 2018 (bewerkt) http://m.video.sporza.be/cm/sporza.m...vid/1.3165053# Dit is toch ook gewoon naslaan en rood, pure frustratie nog niet eens geel:-D. Met VAR dan nog Maar ach vijgen na pasen natuurlijk. 18 maart 2018 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 april 2018 Share Geplaatst 9 april 2018 Kom er zojuist achter dat RKC legend Teddy Chevalier topscorer is; leuk voor hem :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 13 april 2018 Share Geplaatst 13 april 2018 Toch vooral weer 2 punten weggegooid vanavond. Knap dat we nog terugkomen en zelfs nog de kans krijgen om te winnen via Aidoo. Illustreert eigenlijk ons hele seizoen. Net niet. Jammer, thuis valt dit Charleroi wel te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 15 april 2018 Share Geplaatst 15 april 2018 Ploeg van 't Stad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten