Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ja, ik hoop dat ze gewoon opnieuw beginnen en de man een kans geven. Maar er moet sowieso nog wat bij denk ik. Zoals je zegt zijn het wel degelijke spelers, maar als je ziet hoe zo'n Cocalic speelt of zo'n De Witte met zijn ervaring door het ijs zakt, daar word je nu niet bepaald gelukkig van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Defour, Nuytickx en Sylla op de bank bij Anderlecht, in hun plaats komen Pong, Kara & Doumbia. Kijk er naar uit om die laatste eens te zien.

Geen echte spits ook, ben benieuwd naar de invulling. Hanni weer naar een andere positie?

bewerkt door Bingbangboem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charleroi wint met 10 man, doelpunt valt in de laatste minuut. Heerlijk zo'n Mazzu met wat adrenaline :D Leuke wedstrijd wel, Waasland-Beveren speelde een erg goede wedstrijd.

Beveren speelde vooral een goede eerste helft, in de tweede helft voelde je gewoon dat die goal Charleroi vroeg of laat moest vallen. Jammer dat we met al die transfers die al gedaan zijn geen deftige vervanger hebben voor onze basisflanken, dat Langil zou vetrekken was al langer duidelijk, hadden ze gewoon moeten opvangen. Vanzo goed om af en toe eens te depanneren, maar een heel seizoen als basisspeler, nee dank u.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat die mannen van Eupen rustig konden blijven :-D Lachwekkende penalty, dito rode kaart. Die Visser is echt zo'n idioot.

En Dury maar klagen over de scheidsrechters, dat moet hij dit seizoen niet meer proberen.

Ja die penalty was inderdaad enorm raar zeg, zie je niet vaak. Die tweede geel vond ik op zich wel terecht. Was gewoon super dom toch? Je hebt net geel en dan ga je zo een duel in. Trouwens die Diallo, overgekomen van Espanyol denk ik, viel mij enorm positief op. Die heeft wel iets leuks en kan precies wel een stukje voetballen.

Dury heeft in het interview na de wedstrijd wel gezegd dat hij vaak klaagt en deze keer een lichte penalty en rode kaart in zijn voordeel lag. Blijft wel een clown ja :D

[MENTION=8759]E2E[/MENTION]; Stadion op VTM geeft alle samenvattingen altijd. Vanavond kan je kijken rond 23u denk ik? Normaal is het vrijdag en zaterdag ook, zelfde uur, en de dag nadien telkens tegen de middag een herhaling ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=8759]E2E[/MENTION]; Stadion op VTM geeft alle samenvattingen altijd. Vanavond kan je kijken rond 23u denk ik? Normaal is het vrijdag en zaterdag ook, zelfde uur, en de dag nadien telkens tegen de middag een herhaling ;)

VTM ontvangen wij niet. [MENTION=8759]E2E[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites