TomFsoccer Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Wat een wedstrijd van Anderlecht... Balen van dat afgekeurd doelpunt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Cercle, wat een mongolen. Afgaan thuis tegen Tubize en dan 3 punten komen stelen op de Bosuil. Omgekeerd kon weer ni he :cab: Ongelofelijke match. Net op atv de samenvatting nog eens gezien...what the fuck :-D Cercle 0 kansen gehad, scoren door een own-goal vlak voor rust. Na de rust een stuk of 7 open kansen gehad maar er niet in willen. Meest frustrerende match in erg lange tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Jelluuuuuhhhhhh Maar serieus, Simons-Claudemir, lompste middenveld ooit hoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haidabeach Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Hmm Gent verloren en Standard gewonnen, het is eens wat anders :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Waasland Beveren tegen Sint Truiden. Is dat wat :cab: Ga ik dus zaterdag heen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Waasland Beveren tegen Sint Truiden. Is dat wat :cab: Ga ik dus zaterdag heen haha. Echt hoogstaand voetbal zal je niet moeten verwachten. ;) En naargelang het vak waar je in zit ook niet echt de modernste accommodatie, op vakken A, B en C na dan, die zijn nog mooi en modern. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 18 november 2015 Share Geplaatst 18 november 2015 Echt hoogstaand voetbal zal je niet moeten verwachten. ;) En naargelang het vak waar je in zit ook niet echt de modernste accommodatie, op vakken A, B en C na dan, die zijn nog mooi en modern. Hhaha oke, wordt dus wat. Ga met jeugdteam waar ik assistent ben en spelen zaterdag/zondag tegen hun onder 19. Dus afwachten maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Echt hoogstaand voetbal zal je niet moeten verwachten. ;) En naargelang het vak waar je in zit ook niet echt de modernste accommodatie, op vakken A, B en C na dan, die zijn nog mooi en modern. Waasland Beveren tegen Sint Truiden. Is dat wat :cab: Ga ik dus zaterdag heen haha. Kan een zeer lekkere pot worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Waasland Beveren tegen Sint Truiden. Is dat wat :cab: Ga ik dus zaterdag heen haha. Het hoogtepunt van die match is zowat dat Benni McCarthy T2 van STVV is ;c Nee, kan wel leuke wedstrijd worden. Bij beide ploegen wel een paar leuke spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 21 november 2015 Share Geplaatst 21 november 2015 http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.2501984 Breaking: mogelijke aflasting alle voetbalmatchen 1ste en 2e klasse Belgie door verhoging terreurniveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 21 november 2015 Share Geplaatst 21 november 2015 https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-11-21/de-pro-league-en-de-kbvb-kwamen-tot-besluit-om-niet-af-te-gelasten Gelukkig :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 21 november 2015 Share Geplaatst 21 november 2015 https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-11-21/de-pro-league-en-de-kbvb-kwamen-tot-besluit-om-niet-af-te-gelasten Gelukkig :cab: Hmm tweede klasse last mogelijk wel al hun wedstrijden af. Lokeren - Anderlecht ook in gevaar. WS Brussel - Koksijde wordt zeker afgelast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 21 november 2015 Share Geplaatst 21 november 2015 (bewerkt) Zit even te kijken, maar waarom krijgt Waregem (5e) een notering van 6.20 voor de uitwedstrijd Genk (4e). Is er iets wat ik over het hoofd zie qua blessures of iets in die trant? EDIT: Laat maar, zie nu de homerecord van Genk dit seizoen. ;c 21 november 2015 bewerkt door Maldini Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 21 november 2015 Share Geplaatst 21 november 2015 De burgemeester van Lokeren heeft beslist om Lokeren-Anderlecht van vanavond af te gelasten. De match was de enige risicowedstrijd van dit weekend. Alle andere duels in eerste klasse, zeker die van zaterdag, gaan gewoon door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 21 november 2015 Share Geplaatst 21 november 2015 Zit even te kijken, maar waarom krijgt Waregem (5e) een notering van 6.20 voor de uitwedstrijd Genk (4e). Is er iets wat ik over het hoofd zie qua blessures of iets in die trant? EDIT: Laat maar, zie nu de homerecord van Genk dit seizoen. ;c club brugge bedoel je? En nog altijd overdreven. Tis niet omdat brugge iedere match domineerde dat ze dat nu opnieuw gaan doen. Blijft belgische competitie. Lekker interessante notering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 21 november 2015 Share Geplaatst 21 november 2015 Inderdaad Brugge haha.. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Heerlijke overwinning tegen Oostende! :< Gelukkig konden we nog verhinderen dat die idiote Vertenten Coucke's speeltje aan een punt hielp. Alsjeblieft zeg, hele wedstrijd tegen ons fluiten met als hoogtepunt die penalty... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Heerlijke derde goal van Club zeg : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Jacky alweer buitengesmeten bij OHL :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Heel goed haha, ben z'n misselijke kop en cynische opmerkingen wat beu.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Mooi. Hopelijk neemt ook geen enkele zot die nog in dienst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Benieuwd wie het nu wordt... Ik hou mijn hart al vast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Brugge - Napoli zonder fans donderdag ;e triestig gedoe, ging normaal zien :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Benieuwd wie het nu wordt... Ik hou mijn hart al vast Bobke :D Nee ik denk ergens aan Paul Put, weet niet waarom maar volgens mij is die kandidaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Mijn eerste idee gaat uit naar De Boeck, die zie ik wel beginnen in Leuven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten