Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Cercle, wat een mongolen. Afgaan thuis tegen Tubize en dan 3 punten komen stelen op de Bosuil. Omgekeerd kon weer ni he :cab:

Ongelofelijke match. Net op atv de samenvatting nog eens gezien...what the fuck :-D Cercle 0 kansen gehad, scoren door een own-goal vlak voor rust. Na de rust een stuk of 7 open kansen gehad maar er niet in willen. Meest frustrerende match in erg lange tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waasland Beveren tegen Sint Truiden. Is dat wat :cab: Ga ik dus zaterdag heen haha.

Echt hoogstaand voetbal zal je niet moeten verwachten. ;) En naargelang het vak waar je in zit ook niet echt de modernste accommodatie, op vakken A, B en C na dan, die zijn nog mooi en modern.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt hoogstaand voetbal zal je niet moeten verwachten. ;) En naargelang het vak waar je in zit ook niet echt de modernste accommodatie, op vakken A, B en C na dan, die zijn nog mooi en modern.

Hhaha oke, wordt dus wat. Ga met jeugdteam waar ik assistent ben en spelen zaterdag/zondag tegen hun onder 19. Dus afwachten maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waasland Beveren tegen Sint Truiden. Is dat wat :cab: Ga ik dus zaterdag heen haha.

Kan een zeer lekkere pot worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit even te kijken, maar waarom krijgt Waregem (5e) een notering van 6.20 voor de uitwedstrijd Genk (4e). Is er iets wat ik over het hoofd zie qua blessures of iets in die trant?

EDIT: Laat maar, zie nu de homerecord van Genk dit seizoen. ;c

club brugge bedoel je?

En nog altijd overdreven. Tis niet omdat brugge iedere match domineerde dat ze dat nu opnieuw gaan doen. Blijft belgische competitie. Lekker interessante notering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites