Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Narcos (Netflix original)

Baggio

Aanbevolen berichten

Zeer goede serie inderdaad, wat ik mij afvraag. Blijft het bij 10 afleveringen? Want ik heb gister aflevering 4 gezien en daar lijkt het wel alsof je al redelijk ver in het verhaal zit.

Ja een maatje en ik vonden het ook vrij snel gaan. Ik hoop het wel, want het is echt veelbelovend. Maar kan me niet voorstellen dat er 5 seizoenen over worden gemaakt, denk maximaal 3. Krijgt op IMDB niet voor niks een 9,3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe ik dacht al, het is niet eens 10 dagen uit toch.

Over je spoiler, [tekst]ik denk het wel toch? Juist een seizoen met de jacht op Escobar, en dan nog misschien wat meer uitdiepen richting het Cali-kartel. Sterker nog, lees net dat het tweede seizoen al is aangekondigd[/tekst].

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste aflevering gezien omdat iedereen het er over heeft. Heb meer het idee dat ik naar een Discovery Channel/National Geographic aflevering heb gekeken of iets dergelijks. Komt documentaire achter op me over met een erg sterke focus op de logistieke aspecten van het smokkelen van cocaïne. Betrapte mezelf er ook op dat ik het wat lang vond duren voor een aflevering.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste aflevering gezien omdat iedereen het er over heeft. Heb meer het idee dat ik naar een Discovery Channel/National Geographic aflevering heb gekeken of iets dergelijks. Komt documentaire achter op me over met een erg sterke focus op de logistieke aspecten van het smokkelen van cocaïne. Betrapte mezelf er ook op dat ik het wat lang vond duren voor een aflevering.

Introductie aflevering, dan heb je dat al sneller natuurlijk. In de tweede aflevering komt al weer veel meer actie.

Valt me wel op hoe onwijs veel tempo er in zit, hij wordt ff de oppermagnaat binnen 2 afleveringen en zonder heel veel tegenslagen, niet zo als bij de Soprano's bijvoorbeeld waar er aan elk klein incidentje een volledige aflevering wordt gewijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond de 1e ep. inderdaad ook wat documentaire achtig. Maar wel interessant genoeg om te blijven kijken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat genoeg verhaal in :cab: juist hoe alles in elkaar zit én hoe dat cokegebeuren geïntroduceerd werd.

Afgekeken net. Goed hoor. Had het graag in 1 seizoen afgerond willen zien, als een soort Band of Brothers. Ligt érg veel gevaar in een volgend seizoen. Ben bang dat het op een geven moment uitgemolken wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites