Baggio Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Wat een serie, nu al. Eerste 3 eps gezien en vind het echt heel erg goed. Het is een serie die draait om Pablo Escobar en stapsgewijs laat zien hoe hij de coke handel in handen krijgt en verder uitbreidt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baggio Geplaatst 2 september 2015 Auteur Share Geplaatst 2 september 2015 Wat een serie, nu al. Eerste 3 eps gezien en vind het echt heel erg goed. Het is een serie die draait om Pablo Escobar en stapsgewijs laat zien hoe hij de coke handel in handen krijgt en verder uitbreidt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Zeer goede serie inderdaad, wat ik mij afvraag. Blijft het bij 10 afleveringen? Want ik heb gister aflevering 4 gezien en daar lijkt het wel alsof je al redelijk ver in het verhaal zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baggio Geplaatst 2 september 2015 Auteur Share Geplaatst 2 september 2015 Zeer goede serie inderdaad, wat ik mij afvraag. Blijft het bij 10 afleveringen? Want ik heb gister aflevering 4 gezien en daar lijkt het wel alsof je al redelijk ver in het verhaal zit. Ja een maatje en ik vonden het ook vrij snel gaan. Ik hoop het wel, want het is echt veelbelovend. Maar kan me niet voorstellen dat er 5 seizoenen over worden gemaakt, denk maximaal 3. Krijgt op IMDB niet voor niks een 9,3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Heerlijke serie ja, straks beginnen aan EP04. Hopen op meer : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Gister de eerste aflevering gezien, erg tof. Toevallig net de rest aan het binnenhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Begin nu aan aflevering 5. Heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Eerste 2 afleveringen gezien gister. Dit is een blijvertje _O_ Luis Guzman _O_ Pedro Pascal :D (Oberyn uit GOT) en natuurlijk Wagner Moura als Pablo Escobar _O_ DIt krijgt gewoon 9.3 op imdb en staat momenteel 31e in IMDB serie top 250 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 IMDB cijfers van een serie die amper een week uit is zijn een knap beroerde graadmeter, alleen mensen die het heel goed vinden zullen nu al alle afleveringen hebben gezien. Zal op den duur nog een stuk gaan zakken verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 Heb 7 eps gezien in twee dagen, de laatste 3 ga ik wat rustiger aan doen ;c Maar erg fijne serie inderdaad, vond alleen die stukken met de twee vrouwen ([tekst]Connie en Elisa[/tekst]) zo nu en dan niet bijster sterk maar gelukkig is dat wel al wat bijgetrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 Vanavond na de voetbaltraining de season finale kijken : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Deze al helemaal afgezien in 10 dagen ;c. Enorm sterke serie zeg. Wist eigenlijk helemaal niets van deze man af. Imperium. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 5 dagen hier #beest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 Ik bedoelde eigenlijk 2 dagen ;c. 10 afleveringen in 2 dagen. [spoiler=einde]Vind het wel jammer dat de serie niet eindigt met dat 'ie gepakt/neergeschoten wordt. Neem aan dat er geen vervolg seizoen komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 Hehe ik dacht al, het is niet eens 10 dagen uit toch. Over je spoiler, [tekst]ik denk het wel toch? Juist een seizoen met de jacht op Escobar, en dan nog misschien wat meer uitdiepen richting het Cali-kartel. Sterker nog, lees net dat het tweede seizoen al is aangekondigd[/tekst]. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 Zo dat was het alweer ;c tering wat vet dit zeg, elke aflevering enorm geboeid zitten kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 Netflix flikt het weer. Eerst House of Cards, nu Narcos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 wat een Serie. Denk trouwens hetzelfde als yitushita... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 (bewerkt) Eerste aflevering gezien omdat iedereen het er over heeft. Heb meer het idee dat ik naar een Discovery Channel/National Geographic aflevering heb gekeken of iets dergelijks. Komt documentaire achter op me over met een erg sterke focus op de logistieke aspecten van het smokkelen van cocaïne. Betrapte mezelf er ook op dat ik het wat lang vond duren voor een aflevering. 9 september 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Eerste aflevering gezien omdat iedereen het er over heeft. Heb meer het idee dat ik naar een Discovery Channel/National Geographic aflevering heb gekeken of iets dergelijks. Komt documentaire achter op me over met een erg sterke focus op de logistieke aspecten van het smokkelen van cocaïne. Betrapte mezelf er ook op dat ik het wat lang vond duren voor een aflevering. Introductie aflevering, dan heb je dat al sneller natuurlijk. In de tweede aflevering komt al weer veel meer actie. Valt me wel op hoe onwijs veel tempo er in zit, hij wordt ff de oppermagnaat binnen 2 afleveringen en zonder heel veel tegenslagen, niet zo als bij de Soprano's bijvoorbeeld waar er aan elk klein incidentje een volledige aflevering wordt gewijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Ga hier binnen kort ook eens mee beginnen. Zoveel positieve verhalen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Heb geen behoefte aan tempo, enkel aan een verhaal. Iets wat volledig ontbreekt in de eerste aflevering. Maar ok, je mag een serie niet veroordelen op de eerste aflevering maar je mag die aflevering natuurlijk wel beoordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Eerste aflevering gezien omdat iedereen het er over heeft. Heb meer het idee dat ik naar een Discovery Channel/National Geographic aflevering heb gekeken of iets dergelijks. Komt documentaire achter op me over met een erg sterke focus op de logistieke aspecten van het smokkelen van cocaïne. Betrapte mezelf er ook op dat ik het wat lang vond duren voor een aflevering. Vond de 1e ep. inderdaad ook wat documentaire achtig. Maar wel interessant genoeg om te blijven kijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Zat genoeg verhaal in :cab: juist hoe alles in elkaar zit én hoe dat cokegebeuren geïntroduceerd werd. Afgekeken net. Goed hoor. Had het graag in 1 seizoen afgerond willen zien, als een soort Band of Brothers. Ligt érg veel gevaar in een volgend seizoen. Ben bang dat het op een geven moment uitgemolken wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Top dat er een 2e seizoen komt. Nu allicht een fantasy uitwerking van het vervolg, maar dat lijkt me wel vet. Thema is sowieso top en de sfeer zit ook goed, dan maakt het mij niet meer uit dat het niet waarheidsgetrouw is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten