Kyrill Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Het is NEC die hebben niet bepaald, sterren spelers en budget in overvloed. Die supporters zullen vast niet veel verwachten, en zich graag laten verrassen. Bedankt van Leeuwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 2 uur geleden zei cimbomcu: Van Leeuwen weer met zijn welbekende superlatieven "Als Tannane aan de bal komt, maakt de cornervlag een buiging. Een speler over wiens spel de deken van mystiek ligt, die een hang naar durf en esthetica belichaamt. Zijn moed en creativiteit maken Oussama Tannane het prototype van de crowdpleaser", zo zegt Van Leeuwen op de clubwebsite van NEC. "Een fijnbesnaard technicus, onberekenbaar voor zijn tegenstander. Een speler die in één geniale flits een wedstrijd kan beslissen. Daarnaast is hij fysiek sterk en heeft een hoge werkethiek. Een winnaar en een leider. Een leider is problemen maken ja. Ted was weer even dronken. De ene ex Vitessenaar laten ze gaan, de andere tekent. Dat die net zo succesvol mag zijn als Bony Wel opmerkelijk dat z’n internationale trip nu alweer ten einde is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 2 uur geleden zei ElMarcos: Hij weet in ieder geval hoe hij een speler flink moet oppijpen, dat is een ding wat zeker is. Dit klinkt ook niet alsof er geen verwachtingen zijn over wat Tannane in Nijmegen moet gaan presteren zeg. Laten we eerlijk zijn, een speler als Tannane móet dat bij NEC ook gewoon presteren. Punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 8 uur geleden zei PJHoutman: Laten we eerlijk zijn, een speler als Tannane móet dat bij NEC ook gewoon presteren. Punt. De vraag is of hij ook structureel gaat leveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Ben hem ooit tegengekomen bij de juwelier. Hij zat in een 'iets' ander segment wat uit te zoeken. Tot zover deze fantastische anekdote. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 57 minuten geleden zei joostmakaay: Fantastisch ga helemaal stuk whahaha @Vitesse88 hier mening over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Haha. Wss beste interview ooit. En klassieker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 2 uur geleden zei Kyrill: Fantastisch ga helemaal stuk whahaha @Vitesse88 hier mening over? Ja legendarisch interview toch, heerlijk hoe hij daar reageert. Maar z’n teksten nu zijn alsof die dronken is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Fortuna wordt in verband gebracht met Van der Water, die nu in de MLS actief is. Ik laat me verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 14 minuten geleden zei Nom de Guerre: Fortuna wordt in verband gebracht met Van der Water, die nu in de MLS actief is. Ik laat me verrassen. Die zal wel wat moeten kosten lijkt me. Vorig jaar nog voor ruim een miljoen gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 8 minuten geleden zei Tim': Die zal wel wat moeten kosten lijkt me. Vorig jaar nog voor ruim een miljoen gekocht. Geen idee van welk geld Fortuna dat wil doen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 15 minuten geleden zei Nom de Guerre: Geen idee van welk geld Fortuna dat wil doen dan. De portemonnee van Gün? Waar ook Yilmaz mee gekomen is gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 25 minuten geleden zei Tim': De portemonnee van Gün? Waar ook Yilmaz mee gekomen is gok ik. Burak is gratis en vraagt, naar ik begrepen heb, een bescheiden salaris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 3 minuten geleden zei Nom de Guerre: Burak is gratis en vraagt, naar ik begrepen heb, een bescheiden salaris. Ah, dat laatste had ik niet verwacht maar zou mooi zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 2 minuten geleden zei Tim': Ah, dat laatste had ik niet verwacht maar zou mooi zijn. Hij wil investeren in een loopbaan na het voetbal, naar het schijnt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Siovas tekent voor twee seizoenen bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Mooi voor Fortuna, maar dat zijn twee goed ervaren spelers zullen we maar zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Geen jonge talenten, nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 9 uur geleden zei Nom de Guerre: Burak is gratis en vraagt, naar ik begrepen heb, een bescheiden salaris. Hoe bescheiden exact? Hij zat bij Lille op 42k per week /ook wel 2,29 miljoen per jaar. Als ik "gokje" waag moet het bij Fortuna in iedergeval 7-9 ton per jaar zijn? Kan niet voorstellen hij bij jullie voor 4 ton per jaar gaat spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 45 minuten geleden zei Kyrill: Hoe bescheiden exact? Hij zat bij Lille op 42k per week /ook wel 2,29 miljoen per jaar. Als ik "gokje" waag moet het bij Fortuna in iedergeval 7-9 ton per jaar zijn? Kan niet voorstellen hij bij jullie voor 4 ton per jaar gaat spelen? Zijn voormalige zaakwaarnemer en vertrouwenspersoon is weer een vriend van onze voorzitter, dus er zal wel iets geregeld zijn. Fortuna kan dergelijke salarissen niet betalen en ik acht Gün niet zo dom dat hij het zwart gaat proberen. Die man mag bij de UEFA en FIFA lezingen komen geven over verantwoordelijk een club runnen, hehe. Sowieso, ik heb hem bij Fortuna nooit rare dingen zien doen of horen zeggen. Hij stopt er niet belachelijk veel geld in, maar dat vind ik goed. Als de club niet op eigen kracht de broek kan ophouden, dan moeten we het risico niet nemen. Vorig jaar hebben we geld gekregen van Ilcali, maar die overname liep stuk omdat Gün vond dat Ilcali teveel macht wilde. Nou, dikke prima hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Zian Flemming naar Millwall. Kelvin Phillips naar Manchester City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 1 minuut geleden zei Bogatyr: Zian Flemming naar Millwall. Kalvin Phillips naar Manchester City. Effe aangepast voor je, zo klopt het. Maar mooie transfer, maar City heeft wel echt veel spelers zoals hem, zal pittig worden... Gundo en Rodri en KDB al helemaal niet, speel je niet 123 uit de basis.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Toch weer meer dan 2 miljoen extra. Dat is gewoon 20 procent van onze totale begroting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 1 minuut geleden zei Bogatyr: Kelvin Phillips naar Manchester City. De transfer waarvan je wist dat ie zou komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten