Baddoo Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Hoe kunnen zulke kneuzen 100k subscribers hebben? :cab: Sowieso Nederlandse YT-ers ;e ;e ;e ;e ;e Bedankt voor je mening zeiksnor. Dit zijn de jongens die eerst altijd Kud maakten, ik kan er wel van genieten. Overigens zijn 99% van de YouTubers wel kneusjes, maar dat zijn wij ook op dit forumpje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 yej7kYr4Ky4 Meest epic comeback net gespeeld. Beter wordt het hem niet hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Hoe kunnen zulke kneuzen 100k subscribers hebben? :cab: Sowieso Nederlandse YT-ers ;e ;e ;e ;e ;e Enige Nederlanders die nog wat hebben, al ben ik ook niet gesubd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Lekker Spelen heeft het ook ontdekt. Met Edwin van der Car, Iker Carsillas en Karim Mercedes-Benzema. En een onjuiste verwijzing naar 'de Messi van Rocket League'. Heb zelf een klotestem, maar als je het vol kan houden om 9 minuten en 39 seconden naar die irritante stemmen + dialecten te luisteren ben je een hele grote hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 21 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2015 En dan zit je niet eens in de gescheld en gelach-party's van MU. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Schuldig :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Huhu door dit topic spontaan nieuwe seizoen Battlebots zitten kijken. :D Maar ga hier geen 20 euro voor neerleggen, daarvoor heeft het niet genoeg replay value lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 Jordi vuige Nederlander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 Jordi vuige Nederlander Huhu vraag me af of jij nog heel dat land uit komt. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 Huhu door dit topic spontaan nieuwe seizoen Battlebots zitten kijken. :D Maar ga hier geen 20 euro voor neerleggen, daarvoor heeft het niet genoeg replay value lijkt me. Het is geen kwestie van replay value, want er is geen story mode, oid. Zie het als Counter Strike, je speelt gewoon potjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 Het is geen kwestie van replay value, want er is geen story mode, oid. Zie het als Counter Strike, je speelt gewoon potjes. Nee dat begrijp ik, maar vind het spel te eenzijdig, gewoon een grafisch vettere versie van haxball. Kijk een Smash Bros speel je ook alleen maar potjes, maar dat heeft voor mij veel meer replay value door alle situaties die zich voordoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 [twitter]623929334063992832[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 22 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2015 Sick, maar ik ga geen geld neerleggen voor een gratis spel. Hoop niet dat ze het voor laten komen dat je met de DLC sneller, krachtiger of groter bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 Echt een geniaal filmpje juist man wat eerder is gepot:D. Kan Nederlanders met filmpjes en dergelijke ook vaak niet luchten, maar vind deze gasten wel redelijk spontaan en echt grappig eigenlijk:D ''Op het koplampie''. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 24 juli 2015 Share Geplaatst 24 juli 2015 Vanmiddag nog een paar potjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 24 juli 2015 Share Geplaatst 24 juli 2015 Vanmiddag nog een paar potjes? Jazeker, nu? Ik heet beavbusi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 24 juli 2015 Share Geplaatst 24 juli 2015 Jazeker, nu? Ik heet beavbusi Ik voeg je zo toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 Speel nu voor het eerst, heerlijk spel man. Als iemand de komende dagen of nu al wilt, mention maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 Ik wil nu wel ff , ik heet beavbusi op psn [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 28 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 28 juli 2015 Morgen de hele dag regen, onweer en vrij zijn. Wie is er aanwezig? : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 Ik ben er zeker bij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 juli 2015 Share Geplaatst 29 juli 2015 Ik begin dadelijk weer, zie wel wie er joinen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 31 juli 2015 Share Geplaatst 31 juli 2015 Heb dit spel nu ook, de PC-versie. Al een paar uur gespeeld, zeker een leuk spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Heb dit spel nu ook, de PC-versie. Al een paar uur gespeeld, zeker een leuk spel. Dit dus :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattim Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 [MENTION=5854]Renato[/MENTION]; [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; Heb zelf ook de PC versie gekocht gister, maar heb al redelijk wat ervaring op de ps4. Zin om van t weekend of vanavond al een potje te doen ? :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten