Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rocket League

Mangata

Aanbevolen berichten

Hoe kunnen zulke kneuzen 100k subscribers hebben? :cab: Sowieso Nederlandse YT-ers ;e ;e ;e ;e ;e

Bedankt voor je mening zeiksnor. Dit zijn de jongens die eerst altijd Kud maakten, ik kan er wel van genieten. Overigens zijn 99% van de YouTubers wel kneusjes, maar dat zijn wij ook op dit forumpje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 138
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lekker Spelen heeft het ook ontdekt. Met Edwin van der Car, Iker Carsillas en Karim Mercedes-Benzema. En een onjuiste verwijzing naar 'de Messi van Rocket League'.

Heb zelf een klotestem, maar als je het vol kan houden om 9 minuten en 39 seconden naar die irritante stemmen + dialecten te luisteren ben je een hele grote hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhu door dit topic spontaan nieuwe seizoen Battlebots zitten kijken. :D Maar ga hier geen 20 euro voor neerleggen, daarvoor heeft het niet genoeg replay value lijkt me.

Het is geen kwestie van replay value, want er is geen story mode, oid. Zie het als Counter Strike, je speelt gewoon potjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is geen kwestie van replay value, want er is geen story mode, oid. Zie het als Counter Strike, je speelt gewoon potjes.

Nee dat begrijp ik, maar vind het spel te eenzijdig, gewoon een grafisch vettere versie van haxball. Kijk een Smash Bros speel je ook alleen maar potjes, maar dat heeft voor mij veel meer replay value door alle situaties die zich voordoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites