Vitesse88 Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Ga anders morgen met je dochter mee naar de basisschool. Lewis snapte er ook helemaal niks van :mrg: Lewis gooide daarna ook echt crap haha :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Gary laat te veel liggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Als ik Lewis was zo ff in de pauze wat lijm smeren op z'n pijlen, misschien dat ze dan wel in het bord blijven zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Heerlijke partij zeg. Heb het gevoel dat één slechte beurt op je eigen leg je de set kost zo'n beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Volgens mij ligt het aan de feit dat die kerel geen flikker ziet :cab: Dat lijkt me niet, hij hoort die caller toch ook roepen wat hij overheeft. Of hij moet ook slecht kunnen horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Wat een heerlijke finale zeg. Alles zit er op en er aan : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Wat een heerlijke finale! Met uiteindelijk een terechte winnaar :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Goh die Lewis. Ga eens oefenen op je dubbels zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Briljante pot. Die 170-finish :< Jammer dat het geen 6-6 werd, maargoed. Mooie finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Jammer, hoopte toch op Lewis. Al gun ik het Anderson ook best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Net op het moment dat ik Lewis terug zag komen in de wedstrijd gooit hij een paar hele zwakke scores. Zonde hoor want als het gelijk was geworden had ik hem eroverheen zien gaan. Over het hele toernooi gezien is Anderson wel een terechte winnaar, heel erg constant gegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Finale niet gezien maar blijf over verbazen hoe iemand professioneel darter is maar niks kan zien :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Finale niet de mooiste pot van het toernooi. Maar wat hebben we een toernooi gezien hé jongens:<, ongelofelijk. Prachtige potten van vooral Barney en Klaasen, echt genoten de afgelopen weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2016 Heerlijke slotfase zeg. Prachtig toernooi geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Zieke finale zeg met 34x 180. Jammer genoeg weet Lewis niet te winnen. Anderson wel echt supersterk dit WK. Voor de finale ook maar 2 setjes verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Geen Klaasen in de PL :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 MvG, Lewis, Anderson, Taylor, Wade, Smith, Wright, Thornton, Chisnall, RvB in de PL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 weer Thornton.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 weer Thornton.... Zat er vorig jaar niet bij hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 weer Thornton.... Wint dit jaar wel een TV Toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Gewoon een major gewonnen inderdaad. Top 10 van de wereld, valt dus opzich weinig op af te dwingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Wint dit jaar wel een TV Toernooi. Thornton heb ik nog vrede mee. Is de enige speler naast MvG en Gary met een Major titel. Barney en Chizzy kan ik echt niet begrijpen. Echt een dramatisch jaar achter de rug allebei. Barney alleen een WK dan. Oke, een Klaasen verdient het dan misschien ook niet. Maar als je dan als argument gaat geven 'spelers worden geselecteerd op basis van een jaar presteren,' dan vallen Barney en Chizzy ook er buiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Staan beiden gewoon top 10 hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Beide vorig jaar ook halve finale in de PL. Buiten dat, Barney wordy toch altijd wel opgesteld als er een kleine reden is. Gewoon immens populair in Engeland. Moet ook zeggen dat ik geen andere namen op dit moment eerder had opgesteld dan hij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten