Bruins Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Anderson heeft ook elke wedstrijd kunnen cruisen, is veel lastiger vol te houden als je tegen iemand komt te staan die wel af en toe een 12-darter gooit en vaak in 15 uit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Je weet maar nooit. Dacht iedereen ook over gister avond ;) ???nee hoor :P??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 ???nee hoor :P??? Lees maar eens terug, vriend. Genoeg mensen die dachten dat Barney ging verliezen waaronder zelfs moderators... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Lees maar eens terug, vriend. Genoeg mensen die dachten dat Barney ging verliezen waaronder zelfs moderators... Ja, maar dat ben ik niet ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Ja, maar dat ben ik niet ;) Ik zei dan ook niet dat jij iedereen bent ;) Bedoelde te zeggen de meesten/veel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Het voordeel van deze halve finales is dat ik ze allevier wel de titel gun. Taylor ligt er uit, Wade ligt eruit en de rest al veel eerder. #teamHolland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Lewis en Anderson zullen wel doorgaan. Ik denk dat Lewis makkelijk van Barney wint. Die kwam tegen Wright ook niet echt in de problemen. Hopen op Lewis en Klaasen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Het is wel even omschakelen als je na de kwartfinales bij de PDC nu de eerste ronde bij de BDO kijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Zeg dat wel. En dan heeft O'Shea 3x in de finale gestaan. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Flink niveau verschil inderdaad ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Genoten van Barney tegen Smith gister hoor. Wat maakt Barney het zichzelf dan weer moeilijk. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Is BDO ergens op tv? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 BBC1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Zeg dat wel. En dan heeft O'Shea 3x in de finale gestaan. ;c Volgens mij komen alle toppers van de laatste jaren van de BDO mooi mee met de PDC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Volgens mij komen alle toppers van de laatste jaren van de BDO mooi mee met de PDC. Eigenlijk allleen Bunting. En Norris dit jaar dan. Maar Kist bijvoorbeeld, die in 2012 Lakeside won, komt er bij de PDC nog nirt helemaal uit de verf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Haha, normaal al moeite om meer dan 100 te scoren en een dubbel uit te gooien en dan gewoon 140 uitgooien voor de wedstrijd. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 BDO is ook op Eurosport2 trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Eigenlijk allleen Bunting. En Norris dit jaar dan. Maar Kist bijvoorbeeld, die in 2012 Lakeside won, komt er bij de PDC nog nirt helemaal uit de verf. Klopt inderdaad. Robbie Green heeft zich niet eens geplaatst voor het PDC WK. Ted Hankey is al weer terug naar de BDO. Jan Dekker halve finale op het BDO WK, maar bij de PDC nog heel weinig laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 14-darter van Ashton, netjes hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Eigenlijk allleen Bunting. En Norris dit jaar dan. Maar Kist bijvoorbeeld, die in 2012 Lakeside won, komt er bij de PDC nog nirt helemaal uit de verf. Chisnall.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Kist was ook bij de BDO niet zo bijzonder buiten dat ene WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Lees maar eens terug, vriend. Genoeg mensen die dachten dat Barney ging verliezen waaronder zelfs moderators... Waarom 'zelfs' moderators? Zijn de betere mensen ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Waarom 'zelfs' moderators? Zijn de betere mensen ofzo? Eigenlijk zijn onderscheiden ex-moderators de enigen die daar nog boven staan. :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Ja, wij weten alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Ik ben enorm dom geworden sinds ik geen mod meer ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten