Rensationeel. Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Lewis zometeen <3 baasje is dat. Ik kan me nog herinneren dat ik dit vroeger keek, tijdens de Lakeside ofzo met Adams. Bestaat dat nog? Ja maar vroeger was Lakeside veel beter dan nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Lewis zometeen <3 baasje is dat. Ik kan me nog herinneren dat ik dit vroeger keek, tijdens de Lakeside ofzo met Adams. Bestaat dat nog? Lewis heeft nooit op Lakeside gestaan volgens mij. Maar Lakeside bestaat nog steeds ja. De BBC zendt dat nog altijd uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Ik dacht dat Adams al gestopt was maar die zit dus bij die andere groep. Zonde dat hij hier niet bij zit. Mooie tijden met Hankey en Fordham. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Lewis zometeen <3 baasje is dat. Ik kan me nog herinneren dat ik dit vroeger keek, tijdens de Lakeside ofzo met Adams. Bestaat dat nog? Begint na dit WK. Edit: Morgen al zie ik net. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Ik ben klaargekomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Hij flikt het weer. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Fenomeen die Barney, dat hij met zijn 48 jaar nog zo'n toernooi uit zijn mouw kan schudden. Lewis heeft hij vorig jaar al op het WK gepakt, maar zie toch liever Wright in de halve finale staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 (bewerkt) Lewis heeft nooit op Lakeside gestaan volgens mij. Maar Lakeside bestaat nog steeds ja. De BBC zendt dat nog altijd uit. Ja ik bedoelde ook niet dat Lewis daar ooit speelde, weet ik veel. Altijd stuk gaan om die interviews van Lewis, mooie persoonlijkheid ook. Ik weet nog toen Van Gerwen begon volgens mij, die was op het begin niet heel goed toch? Toen was juist Klaasen bekend. Allemaal vage herinneren hoor tbh, kijk dit de laatste jaren zelden. 1 januari 2016 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Zaal met een mannetje of tien duizend. ''Koud'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Raytjeee :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 "Voor Nederland" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Nou ik sta klaar om de walk-on van Wright te doen hier in huis :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Wat een tenenkrommend interview weer van Barney :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Wat een schitterende vent die Peter Wright :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Nou ik sta klaar om de walk-on van Wright te doen hier in huis :D Neem aan dat je ook twee dames hebt geregeld? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Wat een tenenkrommend interview weer van Barney :r Typisch Barney hoor, ik zie daar tegenwoordig wel de humor van in. Het is gewoon een drama queen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Uiteraard :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Uiteraard :r Holly mag je hier langs sturen hoor :love:. Maar die was er helaas alleen voor de kerst.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Typisch Barney hoor, ik zie daar tegenwoordig wel de humor van in. Het is gewoon een drama queen Hahaaa ja genieten. Je kunt het al uittekenen van tevoren, maar ook weer die omhelzing met Arjan. En ook drie keer in het interview 'Arjan' zeggen. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Zuur dat Wright twee keer een pijl op dubbel twintig mist, Lewis gaat dit nu gewoon met 5-1/5-2 winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 1 januari 2016 Share Geplaatst 1 januari 2016 Die emotie van Barney is juist mooi man :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2016 Barney _O_ Wat een lekkere pot weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Ik denk dat het vanavond niet weer grote blijheid is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Ik denk dat het vanavond niet weer grote blijheid is. Je weet maar nooit. Dacht iedereen ook over gister avond ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Lewis en Anderson zijn wel de favorieten. Zal denk ik wel de finale worden. Zeker Anderson is op het moment niet bij te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten