cimbomcu Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Wat een pot gisteren, vanochtend maar teruggekeken omdat ik het had gemist :r Gunde het Barney wel meer dan ''sloopkogel'' Michael, koppen rollen zei die he :D Doei. Vanavond eindelijk dat ik kan kijken, eerste match sowieso heerlijk met Wright vs Chisnall en Klaassen - Phil is ook heel aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Besloten om zelf ook maar een dartbord te kopen aangezien ik zo nu en dan een pijltje gooide in het cafe. Iemand een beetje ''trainings'' tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Besloten om zelf ook maar een dartbord te kopen aangezien ik zo nu en dan een pijltje gooide in het cafe. Iemand een beetje ''trainings'' tips? Vooral in het begin deed ik altijd 'Round the clock' op enkele cijfers. Nu doe ik het soms nog wel eens op dubbels. Daarnaast gebruik ik het programma Darts 15 om te spelen tegen de computer met een bepaald gemiddelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mourinho95 Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Besloten om zelf ook maar een dartbord te kopen aangezien ik zo nu en dan een pijltje gooide in het cafe. Iemand een beetje ''trainings'' tips? Je dartbord afplakken met karton zodat alleen de treble 20 zichtbaar is, vervolgens maar gooien. Round the clock is ook een goeie inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Taylor haalt na iedere wedstrijd het bord van de muur en laat daar iedereen op tekenen. Geeft hij dat bord dan aan iemand in het publiek ofzo? Vraag het me iedere keer af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Michaëlla Krajicek :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Hoge verwachtingen voor Wright v. Chisnall zometeen, zou echt heel jammer zijn als dit in vier of vijf sets gedaan is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Zoo die Krajicek zeg : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Taylor haalt na iedere wedstrijd het bord van de muur en laat daar iedereen op tekenen. Geeft hij dat bord dan aan iemand in het publiek ofzo? Vraag het me iedere keer af. Wordt geveild en opbrengst daarvan naar een goed doel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Chisnall gooit ff een 160 uit :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Is me weer een potje dit zeg :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Alweer een ongekend hoog niveau. Heb echt het idee dat er veel beter gegooid wordt dan afgelopen jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Hoe laat moet Jelle Klaassen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 december 2015 Auteur Share Geplaatst 30 december 2015 Potje hoor :< [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Afhankelijk van hoelang de volgende partij duurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Heerlijke pot. Had Chisnall wel gegund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Goh poeh wat een pot. Deze partij verdiende ook geen verliezer. Evenals gister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Petertje, lekker hoor. Denk dat Chizzy wel de PL kan vergeten nu. Nirt bij beste 8 van de wereld en toch al rdelijk snel eruit hier. Ik ga trouwens geen voorspellingen meer doen wie dit WK wint. Iedereen kan namelijk gewoon winnen. Alle spelers gewoon boven 100 gemiddeld :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Hoe laat moet Jelle Klaassen? Zometeen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 december 2015 Auteur Share Geplaatst 30 december 2015 [twitter]682287269298978816[/twitter] Roland :pray: Zometeen Klaassen is de laatste pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Potje hoor :< [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Afhankelijk van hoelang de volgende partij duurt. Het is dus iig de laatste partij die hij moet spelen? Ok weet genoeg bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Haha, over die machine. Alsof het complete maanlanders fabriceert. :-D Heerlijke pot net, nu kan de rest eigenlijk alleen nog maar tegenvallen vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Goh dat mokkel vergelijkt alles met tennis en in iedere zin komt bijna wel voor dat ze getrouwd is. Konden ze geen betere 2e gast er neerzetten ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mourinho95 Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Hahaha Roland, "Als Jelle goed gooit, is Phil geen probleem". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Erg he :r Constant schrijven ze de beste man af om dan weer later te zeggen wanneer Phil weer beestachtig heeft gegooid ''het blijft Phil Taylor'' :r #teamphil hier hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Nou moeizaam begin maar dan toch de set beginnen. Moet een erg lekker gevoel geven en veel vertrouwen voor de volgende set. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten