Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Wat een pot gisteren, vanochtend maar teruggekeken omdat ik het had gemist :r Gunde het Barney wel meer dan ''sloopkogel'' Michael, koppen rollen zei die he :D Doei.

Vanavond eindelijk dat ik kan kijken, eerste match sowieso heerlijk met Wright vs Chisnall en Klaassen - Phil is ook heel aardig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Besloten om zelf ook maar een dartbord te kopen aangezien ik zo nu en dan een pijltje gooide in het cafe. Iemand een beetje ''trainings'' tips?

Vooral in het begin deed ik altijd 'Round the clock' op enkele cijfers. Nu doe ik het soms nog wel eens op dubbels. Daarnaast gebruik ik het programma Darts 15 om te spelen tegen de computer met een bepaald gemiddelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Petertje, lekker hoor. Denk dat Chizzy wel de PL kan vergeten nu. Nirt bij beste 8 van de wereld en toch al rdelijk snel eruit hier.

Ik ga trouwens geen voorspellingen meer doen wie dit WK wint. Iedereen kan namelijk gewoon winnen. Alle spelers gewoon boven 100 gemiddeld :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites