Mvdv Geplaatst 27 december 2015 Auteur Share Geplaatst 27 december 2015 Veegpartij dit zeg :mrg: Derde set van Webster was gewoon prima, maar alsnog kansloos eraan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 27 december 2015 Share Geplaatst 27 december 2015 Ontevreden met 140 scores. Tsja belachelijk ook dat je geen 180 gooit. Onmenselijk dit. Webster was gewoon een speelbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Suljevic... Hoeveel mm was dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 en nu Pallett bijna 9 darter :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Lewis : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mourinho95 Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Benieuwd naar Taylor zometeen, verwacht toch wel een makkelijke overwinning. Zie Taylor overigens niet meer als kanshebber voor de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Andere darts gepakt hoorde ik, ben wel benieuwd. Deze twee potjes gaan nergens over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mourinho95 Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Klopt, Peter Wright had ook andere darts dan in de eerste ronde. Blijft raar, dat je zolang naar "het toernooi van het jaar" toewerkt, en dan tussen de rondes in van darts te wisselen. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 december 2015 Auteur Share Geplaatst 28 december 2015 Wat een leg joh :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Had in het begin van de partij echt het gevoel dat ik naar m'n maten zat te kijken die ook altijd die 1 en die 5 raken :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Painter had echt kunnen winnen, had 2 en 3-0 voor moeten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Zegt genoeg ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 'Angstgegner' Nee zag dit al aankomen na de 2e set, die Painter had moeten pakken. Hopelijk wint Klaasen vandaag, want hij kan het Taylor denk wel moeilijk maken in de volgende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Hoeveelste match is v gerwen barney vandaag? Dan weet ik of ik wakker moet blijven hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Hoeveelste match is v gerwen barney vandaag? Dan weet ik of ik wakker moet blijven hehe. Laatste partij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Laatste partij O slapen dus haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 (bewerkt) Klaasen werd iets te laat wakker, zonde, want ze staan nu beide flink te beuken. King pakt dus door het zwakke begin van Klaasen alleen wel de eerste set en als ie zo doorgaat zie ik hem ook de tweede set gewoon pakken, aangezien hij die begint. - Gelukkig pakt Klaasen nog de tweede set, misten beide behoorlijk wat dubbels die derde leg. Mooi teruggekomen nog. 29 december 2015 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Klaasen werd iets te laat wakker, zonde, want ze staan nu beide flink te beuken. King pakt dus door het zwakke begin van Klaasen alleen wel de eerste set en als ie zo doorgaat zie ik hem ook de tweede set gewoon pakken, aangezien hij die begint. - Gelukkig pakt Klaasen nog de tweede set, misten beide behoorlijk wat dubbels die derde leg. Mooi teruggekomen nog. Ik zie Klaasen dit nog wel winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Klein mazzeltje ja. Nu doordrukken. King zakte iets af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Ik zie Klaasen dit nog wel winnen. Nu wel ja, omdat King opeens verslapte de tweede set. Tot die derde leg had King hem in z'n greep, liet Klaasen niet in de wedstrijd komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Goede keuze om niet voor de bull te gaan, publiek vond het niet leuk maar via dubbel uitgooien is dan toch makkelijker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 (bewerkt) Lekker hoor, gooit even 170 uit. (d) EDIT: Dit was een belangrijke, nu goed doorgaan. 29 december 2015 bewerkt door JordiAFCA1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Blijft maar naar die dubbel 18 gaan he, ook als ie totaal niet loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Goh, ipv met 3-1 de break in... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Zo zonde :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten