Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Durfde het topic niet te openen omdat het niet live was :huhu: Misschien met z'n allen afspreken dat we met de posts uitgaan van RTL's uitzending? Als je dan live kijkt terwijl RTL nog niet uitzendt dat het dan in een spoiler staat ofzo.

Vanaf nu gebeurt dat sowieso niet meer volgens mij, aangezien Voetbal Inside nu even stopt.

Maar dat is wel de reden dat ik niks in dit topic zette idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat gelukkig live te kijken via een streampje. Is altijd zo kut als je een wedstrijd iets later ziet, terwijl je per ongeluk al ergens de uitslag bent tegengekomen. Haalt gelijk alle spanning weg.

Maar goed, mooie partij was het inderdaad. Zonde voor De Zwaan dat hij zo weinig klaar kon spelen in de legs die Smith begon. Desondanks uitstekend staan gooien.

Edit: Immers morgen aan tafel. :D Ik vond er op papier eigenlijk niet zulke boeiende partijen tussen zitten, maar nu ga ik zeker kijken.

bewerkt door Edwin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha kom niet meer bij hier. Nouja, dat valt wel mee eigenlijk, maar ik vond het wel amusant.

http://www.pdc.tv/news/article/1jmatncxswcu61rghht1o5fcb9/title/rodriguez-out-to-bowl-over-rivals

ROWBY-JOHN RODRIGUEZ is looking to bowl over his rivals at the William Hill World Darts Championship - after revealing his talent as a junior tenpin bowling star!

One of four darts-playing brothers - elder sibling Roxy-James also competes on the PDC circuit and younger duo Rusty-Jake and Ridji-Jorg compete in junior events - Rowby-John was the 2014 World Youth Championship finalist and has already represented Austria in two PDC World Cups.

Heb je vier kinderen en noem je ze:

Roxy-James

Rowby-John

Rusty-Jake

Ridji-Jorg

Moet kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook zo makkelijk hè. Heerlijk om naar te kijken in dat tempo :<

Lewis stond net op 94. Het scorebord gaf BULL 4 D20 als manier om uit te gooien?

Idee is geloof ik dat je bij missen hele bull naar 19 kan als je single bull gooit. Gooi je dan single kun je weer voor bullseye gaan

bewerkt door Fabian.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lewis stond net op 94. Het scorebord gaf BULL 4 D20 als manier om uit te gooien?

Klopt. Als je namelijk 25 gooit met je eerste pijl, kun je nog via single 19 naar BULL. Als je T18 D20 probeert en je mist de eerste triple, kun je niet meer uit. Althans, je moet een triple raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites