Tom. Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Ik zag het resultaat helaas ook al op Flashscore, wou even kijken wat er nog speelde :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Puike partij van de Zwaan inderdaad. Die komt er wel, ook mooie stijl van gooien trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Durfde het topic niet te openen omdat het niet live was :huhu: Misschien met z'n allen afspreken dat we met de posts uitgaan van RTL's uitzending? Als je dan live kijkt terwijl RTL nog niet uitzendt dat het dan in een spoiler staat ofzo. Vanaf nu gebeurt dat sowieso niet meer volgens mij, aangezien Voetbal Inside nu even stopt. Maar dat is wel de reden dat ik niks in dit topic zette idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 (bewerkt) Zat gelukkig live te kijken via een streampje. Is altijd zo kut als je een wedstrijd iets later ziet, terwijl je per ongeluk al ergens de uitslag bent tegengekomen. Haalt gelijk alle spanning weg. Maar goed, mooie partij was het inderdaad. Zonde voor De Zwaan dat hij zo weinig klaar kon spelen in de legs die Smith begon. Desondanks uitstekend staan gooien. Edit: Immers morgen aan tafel. :D Ik vond er op papier eigenlijk niet zulke boeiende partijen tussen zitten, maar nu ga ik zeker kijken. 21 december 2015 bewerkt door Edwin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Haha kom niet meer bij hier. Nouja, dat valt wel mee eigenlijk, maar ik vond het wel amusant. http://www.pdc.tv/news/article/1jmatncxswcu61rghht1o5fcb9/title/rodriguez-out-to-bowl-over-rivals ROWBY-JOHN RODRIGUEZ is looking to bowl over his rivals at the William Hill World Darts Championship - after revealing his talent as a junior tenpin bowling star! One of four darts-playing brothers - elder sibling Roxy-James also competes on the PDC circuit and younger duo Rusty-Jake and Ridji-Jorg compete in junior events - Rowby-John was the 2014 World Youth Championship finalist and has already represented Austria in two PDC World Cups. Heb je vier kinderen en noem je ze: Roxy-James Rowby-John Rusty-Jake Ridji-Jorg Moet kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Winstanley :r Mist even 9 darts op de dubbel in dezelfde leg. Stond al op een dubbel terwijl Huybrechts nog rond de 300 stond. Leg gaat nog naar Ronny ook :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Ronny heeft precies iets met beslissende bull's op WK's :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Wat een pot :mrgy: Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Wel weer een errug lekker potje hoor dit. Wisselen geniale finishes af met de meest dramatische scores. Dat maakt het juist wel weer erg mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 december 2015 Auteur Share Geplaatst 22 december 2015 Dit is het Lex-effect. Kan niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Heerlijke pot nog uiteindelijk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Om er even een Maarten Ducrootje in te gooien: 'Dit was tenenkrommend' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Die 164. Ronny :< Volle punten voor de poule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Denk dat door deze twee potjes de eerste verschillen wel beginnen te komen in de poule. Chisnall aardige eerste set. Terry Jenkins sla ik zo even over, vind ik maar een saaie speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 23 december 2015 Share Geplaatst 23 december 2015 kom op Benito :) verwacht dat op zijn minst 2 van de 3 doorgaan vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 december 2015 Share Geplaatst 23 december 2015 3-1 van der Pas is mijn voorspelling. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 december 2015 Share Geplaatst 23 december 2015 Mooi dat Benito door is. Had alleen wel wat hoger gemiddelde verwacht. Zal ook volgende ronde beter moeten spelen om te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 23 december 2015 Share Geplaatst 23 december 2015 Die Lewis.. Zet gewoon even aan. Gewoon een dikke natuurtalent man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 december 2015 Share Geplaatst 23 december 2015 Lewis stond net op 94. Het scorebord gaf BULL 4 D20 als manier om uit te gooien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 23 december 2015 Share Geplaatst 23 december 2015 (bewerkt) Ook zo makkelijk hè. Heerlijk om naar te kijken in dat tempo :< Lewis stond net op 94. Het scorebord gaf BULL 4 D20 als manier om uit te gooien? Idee is geloof ik dat je bij missen hele bull naar 19 kan als je single bull gooit. Gooi je dan single kun je weer voor bullseye gaan 23 december 2015 bewerkt door Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 december 2015 Share Geplaatst 23 december 2015 Lewis stond net op 94. Het scorebord gaf BULL 4 D20 als manier om uit te gooien? Klopt. Als je namelijk 25 gooit met je eerste pijl, kun je nog via single 19 naar BULL. Als je T18 D20 probeert en je mist de eerste triple, kun je niet meer uit. Althans, je moet een triple raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 december 2015 Share Geplaatst 23 december 2015 Klopt. Als je namelijk 25 gooit met je eerste pijl, kun je nog via single 19 naar BULL. Als je T18 D20 probeert en je mist de eerste triple, kun je niet meer uit. Ah, vandaar. Lewis was het wel met me eens en gooide T18 D20. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 december 2015 Share Geplaatst 23 december 2015 Die laatste 164-finish van Lewis :< Genieten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 december 2015 Share Geplaatst 23 december 2015 Goh Lewis sterk hoor. Dekker nooit echt in de wedstrijd gekomen, kwaliteitsverschil was gewoon duidelijk. Volgend jaar misschien beter. Goede finishes gegooid, maar scorend moet het echt beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 december 2015 Share Geplaatst 23 december 2015 Haha, wat een partij :D Wat een heerlijk tempo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten