Vitesse88 Geplaatst 27 november 2016 Share Geplaatst 27 november 2016 Wat is die van Gerwen weer goed zeg, finale was peanuts met 11-3. Sportman van het jaar lijkt mij. En goh, tijd voor een WK titel hoor. Trouwens weer erg zin in het WK, altijd tof! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 27 november 2016 Share Geplaatst 27 november 2016 Wat is die van Gerwen weer goed zeg, finale was peanuts met 11-3. Sportman van het jaar lijkt mij. En goh, tijd voor een WK titel hoor. Trouwens weer erg zin in het WK, altijd tof! en dan nog 6-0 achterstaan in de halve finale ;D man o man wat een man! als ie t volgende maand maar pakt, dat is de enigste die telt voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 november 2016 Share Geplaatst 28 november 2016 Loting van de Nederlanders: Michael van Gerwen - Ross Snook of Kim Viljanen Raymond van Barneveld - Robbie Green Benito van der Pas - Tengku Shah of Masumi Chino Vincent van der Voort - Max Hopp Jelle Klaasen - Jeffrey de Graaf Ron Meulenkamp - Mensur Suljovic Christian Kist - Brendan Dolan Jermaine Wattimena - Daryl Gurney Jerry Hendriks of Warren Parry - Peter Wright Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 november 2016 Auteur Share Geplaatst 28 november 2016 Wat is die van Gerwen weer goed zeg, finale was peanuts met 11-3. Sportman van het jaar lijkt mij. En goh, tijd voor een WK titel hoor. Trouwens weer erg zin in het WK, altijd tof! Denk niet dat hij sportman van het jaar wordt, aangezien het toch 'slechts' darts is en er ook Olympisch kampioenen zijn. WK wordt weer genieten ja, zag al dat dit jaar vrijwel alles wordt uitgezonden. Lekker avondjes met Koert en Ro & Co, veel betere tv is er niet :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 december 2016 Share Geplaatst 2 december 2016 Hier kunnen jullie Justin van Tergouw bekijken (de volgende toekomstig wereldkampioen uit Nederland) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 4 december 2016 Share Geplaatst 4 december 2016 Hier kunnen jullie Justin van Tergouw bekijken (de volgende toekomstig wereldkampioen uit Nederland) Degene met wie die zijn positie in de NDB ranking deelt, Marvin van Velzen, ken ik persoonlijk erg goed. Ongelooflijk hoe goed die 2 jongens staan te gooien, maar als ze gaan losgooien hoe makkelijk het allemaal valt. Vroeger kon ik afentoe nog wel is wat afpakken van Marvin, maar tegenwoordig niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 december 2016 Share Geplaatst 4 december 2016 Giste moest de loting van de Lakeside opnieuw, omdat op een wonderbaarlijke manier een bal met hetzelfde nummertje 2x uit de hoge hoed kwam :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 (bewerkt) Net op tijd in vorm voor het WK.. vanavond voor het eerst in tijden een 180-er gegooid. Lekker gevoel toch wel :) 14 december 2016 bewerkt door Elano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Hoe ver denk je te kunnen komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Ik leef van wedstrijd tot wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 15 december 2016 Auteur Share Geplaatst 15 december 2016 Wat ging de studio net weer heerlijk net :mrg: Eerste avond al helemaal los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Henderson vs. Gilding.:D Mooie televisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Henderson vs. Gilding.:D Mooie televisie. Ik vind het maar een saaie pot hoor pff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 haha hoe die Gilding gooit :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Wat een zaadpot en een lange zit zeg pff. Zo en nu kan ik eindelijk naar de snackbar! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Pff jammer dat die Norris doorgaat, heb zo'n hekel aan die gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Fijn potje dit tussen Cadby en Cullen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 19 december 2016 Auteur Share Geplaatst 19 december 2016 Laatste deel helaas wat minder, maar begin was echt fenomenaal van beide kanten. Baal ook dat King - West niet live op tv was, geweldig scoreverloop daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 20 december 2016 Share Geplaatst 20 december 2016 Prachtige wedstrijd, op een gegeven moment zaten ze allebei rond de 110 gemiddeld te gooien. Ook de psychologische oorlogsvoering kon ik wel waarderen :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 Net even Whitlock teruggekeken. Die stond ook lekker te gooien, met twee heerlijke finishes op het laatst : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 22 december 2016 Share Geplaatst 22 december 2016 Van de Pas, Klaassen, Van Barneveld en Van Gerwen nog over. Jammer dat Van der Voort niet fit is en dat geen enkele andere Nederlander kon gaan verrassen door wat rondjes te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 december 2016 Auteur Share Geplaatst 22 december 2016 Fast Vinnie wellicht zijn laatste toernooi gegooid :( Jammer zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Vanmiddag Benito tegen Jenkins al. Heb er een hard hoofd in als ik de recente vorm van hem zo zie. Staat laatste tv-toernooien echt heel matig te gooien en eerste ronde tegen Shah was ook niet om naar huis te schrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 King _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Schitterende pot. Wat een vechtersbaas zeg die King. Wel terecht wat die ene kerel zei. Je hebt geen hoge gemiddeldes nodig voor een mooie partij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten