Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Wat is die van Gerwen weer goed zeg, finale was peanuts met 11-3. Sportman van het jaar lijkt mij. En goh, tijd voor een WK titel hoor. Trouwens weer erg zin in het WK, altijd tof!

en dan nog 6-0 achterstaan in de halve finale ;D man o man wat een man! als ie t volgende maand maar pakt, dat is de enigste die telt voor hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loting van de Nederlanders:

Michael van Gerwen - Ross Snook of Kim Viljanen

Raymond van Barneveld - Robbie Green

Benito van der Pas - Tengku Shah of Masumi Chino

Vincent van der Voort - Max Hopp

Jelle Klaasen - Jeffrey de Graaf

Ron Meulenkamp - Mensur Suljovic

Christian Kist - Brendan Dolan

Jermaine Wattimena - Daryl Gurney

Jerry Hendriks of Warren Parry - Peter Wright

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is die van Gerwen weer goed zeg, finale was peanuts met 11-3. Sportman van het jaar lijkt mij. En goh, tijd voor een WK titel hoor. Trouwens weer erg zin in het WK, altijd tof!

Denk niet dat hij sportman van het jaar wordt, aangezien het toch 'slechts' darts is en er ook Olympisch kampioenen zijn. WK wordt weer genieten ja, zag al dat dit jaar vrijwel alles wordt uitgezonden. Lekker avondjes met Koert en Ro & Co, veel betere tv is er niet :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier kunnen jullie Justin van Tergouw bekijken (de volgende toekomstig wereldkampioen uit Nederland)

Degene met wie die zijn positie in de NDB ranking deelt, Marvin van Velzen, ken ik persoonlijk erg goed. Ongelooflijk hoe goed die 2 jongens staan te gooien, maar als ze gaan losgooien hoe makkelijk het allemaal valt. Vroeger kon ik afentoe nog wel is wat afpakken van Marvin, maar tegenwoordig niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites