aron24 Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 The Last Kingdom Seizoen 5 Ook wel eens mooi dat een serie op de juiste manier kan eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 6 uur geleden zei aron24: The Last Kingdom Seizoen 5 Ook wel eens mooi dat een serie op de juiste manier kan eindigen. Ja het was een heel mooi einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Top Boy afgekeken, was leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 The Haunting of Bly Minor eerder deze week uitgekeken. Voor een horror een behoorlijk goed verhaal, maar voor horror ook wat minder spannend. En er zitten lesbische scènes in tussen twee aardig mooie vrouwen. Nu nog bezig met de wekelijkse afleveringen van The Walking Dead. Laatste seizoen valt wat tegen tot nu toe, nog geen knaller van een laatste seizoen. Samen met mijn vriendin weer aan Bridgerton aan het kijken. Kijkt gewoon weer leuk weg. Eerder deze week ook met haar Family with a Bonus gaan kijken. Ook prima als je iets makkelijk zoekt voor beide geslachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 The last kingdom Laatste seizoen afgekeken. Prima einde idd. Leuke serie ook Knightfall 1e seizoen afgekeken. Prima drama serie tot nu over de orde van de Tempeliers en de heilige graal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Ik haak vrijwel altijd af na seizoen één van een serie. Ik heb alleen bij Lucifer (tot seizoen 4 van de 5) en Once Upon A Time (helemaal) seizoen twee of meer gehaald. edit: The Walking Dead heb ik ook tot 2,5 gezien. Ik ben er vaak klaar mee als de eerste hoofdrolspelers verdwijnen/sterven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Ik kijk nu de serie Power op viaplay. Is wel een leuke serie omtrent een drugsdealer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 3 uur geleden zei Satyr: Ik haak vrijwel altijd af na seizoen één van een serie. Ik heb alleen bij Lucifer (tot seizoen 4 van de 5) en Once Upon A Time (helemaal) seizoen twee of meer gehaald. edit: The Walking Dead heb ik ook tot 2,5 gezien. Ik ben er vaak klaar mee als de eerste hoofdrolspelers verdwijnen/sterven. Moet/kan je beter meer HBO of AMC achtige series gaan kjken... Zoals bijvoorbeeld The Wire, The Leftovers, Mad Men, Breaking Bad, Raised by Wolves, Twin Peaks en nog veel en vel meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Ik ben ook een lastige kijker hoor, vind echt bijna niks leuk aan series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 2 minuten geleden zei Satyr: Ik ben ook een lastige kijker hoor, vind echt bijna niks leuk aan series. Oh dat is opzich herkenbaar hoor. Ik vind dan welliswaar heel veel leuk maar ik kan echt niet wat mijn ouders en 90% van mensen doen alleen maar letterlijk '' 1'' serie kijken.. Ik kijk er echt dozijn stuks vroeger nog meer tegelijk 20 of meer. Maar tegenwoordig met Netflix, Prime en nu HBO Max als ik even ''verveeld'' raak zet ik wat anders op. Ik vind het echt veel moeilijker dan vroeger om nu een hele episode soms in 1 ruk te kijken, laat staan een heel seizoen/serie te ''bingen''. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 20 uur geleden zei Satyr: Ik haak vrijwel altijd af na seizoen één van een serie. Ik heb alleen bij Lucifer (tot seizoen 4 van de 5) en Once Upon A Time (helemaal) seizoen twee of meer gehaald. edit: The Walking Dead heb ik ook tot 2,5 gezien. Ik ben er vaak klaar mee als de eerste hoofdrolspelers verdwijnen/sterven. Dan zou ik game on thrones maar niet gaan kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 1 uur geleden zei Djurovski: Dan zou ik game on thrones maar niet gaan kijken Heb ik exact drie afleveringen volgehouden, wat een kutserie was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 (bewerkt) Op 26-3-2022 om 17:39 zei Chiemel: Samen met mijn vriendin weer aan Bridgerton aan het kijken. Kijkt gewoon weer leuk weg. Eerder deze week ook met haar Family with a Bonus gaan kijken. Ook prima als je iets makkelijk zoekt voor beide geslachten. Seizoen 2 uit, viel uiteindelijk best tegen. Te veel van hetzelfde, te veel irritante momenten, te weinig verschillende verhaallijnen, te weinig seks 30 maart 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 Race over Nascar Coureur Darrell 'Bubba' Wallace. De enige zwarte Nascar coureur op dit moment. Het is een combinatie van een documentaire over een deelnemer in deze sport en een documentaire over hoe het is om als zwarte man in Amerika te moeten leven. Heb er pas een halve aflevering opzitten maar ik vind hem wel indrukwekkend tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 Op 28-3-2022 om 18:47 zei Kyrill: Moet/kan je beter meer HBO of AMC achtige series gaan kjken... Zoals bijvoorbeeld The Wire, The Leftovers, Mad Men, Breaking Bad, Raised by Wolves, Twin Peaks en nog veel en vel meer. Weet jij waar Twin Peaks op te zien is? Kneitervage serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 2 uur geleden zei neva: Weet jij waar Twin Peaks op te zien is? Kneitervage serie. Netflix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 7 uur geleden zei Djurovski: Netflix Deutschland? Niet op de Nederlandse in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 10 uur geleden zei Arezo: Race over Nascar Coureur Darrell 'Bubba' Wallace. De enige zwarte Nascar coureur op dit moment. Het is een combinatie van een documentaire over een deelnemer in deze sport en een documentaire over hoe het is om als zwarte man in Amerika te moeten leven. Heb er pas een halve aflevering opzitten maar ik vind hem wel indrukwekkend tot nu toe. Als gezien en is zeker indrukwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Heb veel gekeken laatste tijd oa:Raised by Wolves seizoen 2Ik vind gaaf echt gaaf. Vrille, Mother. Paul, campion. Doet mij betreft zeker niet onder voor seizoen 1. Marcus sol religie aanhanger door Travis Fimmel aka Ragnar gespeeld is erg goed weer. En intro muziek van deze serie bij credits houd ik echt enorm van. Dit is horror, drama, thriller, humor. Weer prima "Ridley Scott producer project"8,5/10Net twee minuten klaar met Top Boy seizoen 2. Zoveel gebeurt hier Fam, niet normaal. Spanje, Marokko, Londen. Lauryn, Sully etc etc. Ik vind het tof en vet. Geef dit 8/10 Will Smith punching Chris Rock en mist hem twee keer.Band of BrothersGewoon subliem en geniaal. Echt heel vet en gaaf. Echt enorm onder indruk. Super iedereen zien groeien als personage en echt "broeder band" te voelen en erkennen en soms ook juist "niet." Damian Lewis, Kirk Acevedo, Fassbender etc. Vooral Lt Speers heel gaaf. En Bill Gonnorea.10/10Carnivale seizoen 1Fantastische serie helaas maar twee seizoenen. Nick Stahl, Michael J Anderson en Clancy Brown zijn subliem. 53% op RT maar is echt regelrechte schande fam.10/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 Net naar Castlevania beginnen kijken op Netflix. Best wel cool! Ontdekt via YouTube Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 That 90's show is aangekondigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 13 uur geleden zei La Pulga: That 90's show is aangekondigd. Kan dit niet alleen maar gaan tegenvallen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 Lijkt me wel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 57 minuten geleden zei ElMarcos: Kan dit niet alleen maar gaan tegenvallen? Daar ben ik ook bang voor ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 1 uur geleden zei ElMarcos: Kan dit niet alleen maar gaan tegenvallen? In dat opzicht kan het juist dan alleen maar weer meevallen, als de verwachting er al is dat het tegenvalt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten