timpy00 Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Vraag het vooral omdat wij binnen het gezin al: Netflix, Viaplay, Disney+, Videoland, Prime hebben. Maar ik ben wel om en het is maar 60 euro per jaar natuurlijk dat is ook prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Doen. Een screenshot om je over de streep te trekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 9 minuten geleden zei timpy00: Vraag het vooral omdat wij binnen het gezin al: Netflix, Viaplay, Disney+, Videoland, Prime hebben. Maar ik ben wel om en het is maar 60 euro per jaar natuurlijk dat is ook prima. Met het standaard abonnement, meen dat die 60 piek is, kan je op drie schermen tegelijk kijken. Mijn broertje, een maat en ik hebben de kosten gedeeld. Dus € 20,- pp en je hebt een jaar HBO Max Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Dan moet je er wel goed op letten dat je het standaard abonnement neemt en niet de basic (vind het zelf namelijk vrij verwarrende namen en had zelf eerst ook niet de goede). Basic is namelijk de goedkopere optie en dan kan je maar op 1 scherm tegelijk kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Op 26-1-2024 om 11:48 zei Urbeto: Aan bovenstaande kan ik True Detective, Band of Brothers, Entourage, Mare of Easttown, The Pacific en Love & Death nog toevoegen. De kwaliteit is zoveel beter dan die Netflix originals die we kennen. Ik ging altijd naar een site "beste films en series op Netflix NL" kreeg je alles met van hoge naar lage IMDB rating,nou aanbod op Netflix is echt heel erg afgenomen zeg... Blij dat ik veel op Prime en HBO max zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Twee mini series gekeken Hijack Eerste twee afleveringen gaan nog wel. Helaas blijft van het goede begin weinig over. Waarheidsgetrouw blijven is best lastig voor een schrijver schijnbaar. Toch afgekeken, omdat dit soort series/films een mate van spanning bevatten waarvan je toch wit weten hoe dat afloopt. Black Bird Een verfilming over hoe de FBI een bekentenis probeert te krijgen van de verdachte Larry Hall. Die vastzit op verdenking van de moord op meerdere vrouwen. Dit is een ijzersterke serie. Als je series als Dahmer, Mindhunter gekeken hebt moet je deze absoluut ook eens kijken. Paul Walter Hauser speelt Larry Hall en doet dit op fenomenale wijze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Gisteren Een huis vol: Emigreert gekeken. Meteen maar het hele seizoen. Het blijft een geweldig programma. Toch wel een guilty pleasure hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Alexander: The Making Of A God gezien. Helaas niet het gehele verhaal en er is aardig wat weggelaten. Toch vond ik het concept van vertellingen en beelden (in de vorm van een serie) wel enorm gaaf. Binnenkort beginnen aan de boeken over Alexander. 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Als men Narcos goed en tof vonden dan is Griselda ook een aanrader. Deze is te zien op Netflix. Een waar gebeurd verhaal in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Gisteren Sleepers seizoen 2 gezien. Wat een spannend seizoen en kan niet wachten op seizoen 3. En Henk ten Cate is niet zo'n acteertalent als men beweerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Gisteren begonnen met de serie Smeris. Wat een leuke en goede serie is dit zeg. Zeker een aanrader als je van Nederlandse politie series houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Ted Lasso Zal aan mij liggen, maar snap niet wat hier nou zo goed aan moet zijn. Zitten af en toe wat aardige momentjes in, maar over het algemeen vrij vlak en bepaald niet grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Voor de fans van Sunderland t'ill i die. Er staat een nieuw seizoen op Netflix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari House of Ninjas Halverwege nu en bevalt wel prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 3 minuten geleden zei Djurovski: House of Ninjas Halverwege nu en bevalt wel prima. Is dat een soort teenage mutant ninja turtles? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 12 minuten geleden zei Gert: Is dat een soort teenage mutant ninja turtles? Nee Japanse serie over een oude Shinobi familie. Die de laatste 6 jaars als een normaal gezien proberen te leven. Maar goed gebeurd natuurlijk weer wat waarop ze weer de Ninjapakjes aan trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari De afgelopen 2 a 3 weken ons gestort op alle Star Wars films, gewoon in de volgorde van wanneer ze uit zijn gekomen. Leuk vermaak, veel van het zelfde, best interessant verhaal maar ook niet al teveel uitgediept wat jammer is. Prima om een keertje te zien, maar niet rewatch waardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari NCIS staat op Netflix Dat was echt mijn ik verveel me serie. Ziva David was ook een prima crush. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari (bewerkt) Mannen, willen jullie de meid blij maken? One Day romantische mini serie met humor over een jeugdliefde. Ook ontroerend, echt een aanrader. Zelfs wat traantjes gelaten! 8/10 21 februari bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 3 uur geleden zei ElPrincipito: Mannen, willen jullie de meid blij maken? One Day romantische mini serie met humor over een jeugdliefde. Ook ontroerend, echt een aanrader. Zelfs wat traantjes gelaten! 8/10 Heb hem op de lijst gezet. In hetzelfde genre is Normal People ook meer dan de moeite waard, heb je die gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 8 uur geleden zei Urbeto: Heb hem op de lijst gezet. In hetzelfde genre is Normal People ook meer dan de moeite waard, heb je die gezien? Nee nog niet, zet ik ook op de lijst, bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Mr Bates vs The Post Office (2024) Miniserie gebaseerd op wat men in onze media soms het 'Britse Toeslagenschandaal' noemt. Een computersysteem dat niet goed functioneert en daardoor onschuldige burgers/ondernemers dupeert in Groot-Brittannië. Bij de eerste aflevering zie ik al veel overeenkomsten met hier. De laatste twee afleveringen zijn volgende week woensdag op NPO2 en de serie is te zien op NPOStart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Ik krijg de laatste tijd te vaak een melding dat ik op iemand anders zijn account zit, wat feitelijk gezien ook waar is. Hoe fix ik dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Die andere omleggen, zodat je zelf alleenheerser vh account bent. Staan genoeg crime docu's op bijv Netflix hoe je dat kan doen. Grapje hoor FBI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari 13 uur geleden zei La Pulga: Ik krijg de laatste tijd te vaak een melding dat ik op iemand anders zijn account zit, wat feitelijk gezien ook waar is. Hoe fix ik dit? Niet zonder er extra voor te betalen. Ik heb die melding ook gehad. Mijn ouders gebruiken mijn account nog wel eens en daar zijn ze maatregelen tegen aan het nemen. Je kunt nu een extra lid aan je abbo toevoegen die niet op hetzelfde adres woont. Kost eurootje of 5 extra per maand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten