Gert Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Laatste seizoen ook niet echt gekeken. Ze hebben die serie echt gekilled helaas. Lame einde ook. Fuckers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Ik heb de eerste twee seizoenen gezien van Sex Education, zo te horen is dat meer dan genoeg. Hebben ook geen Netflix meer, ga ook zkr niet verder, zkr niet nu dit allemaal hoor. Seizoen 1 en 2 vind ik wel echt heel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Seizoen 3 was ook nog geniaal Kyrill! Daarna zeker stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 3 uur geleden zei The Saint: Oh man dat laatste seizoen krijg je gewoon kots neigingen van. Lijkt wel alsof Netflix met dat seizoen al het gebrek aan inclusiviteit van de laatste 15 jaar wilde goedmaken. Nou staat Netflix gelijk aan inclusiveness en wokeness, maar hier hebben ze volledig de plank misgeslagen. Ik vond de omgang van Erik en Adam nog wel iets moois hebben en natuurlijk overkomen, maar het geforceerde van heel die school was echt te erg. Alles was een "they/them" of viel op hetzelfde geslacht. Waren ze dat niet waren ze zo woke als maar zijn kon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 1e aflevering gezien van Obliterated. Leuk begin van een serie. Zoon vond het ook leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 RIP Captain Holt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Vind dit wel een mooie compilatie ter nagedachtenis: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Fucking helll neeeeeeeeee zeg RIP echt mooi kut dit. Echt joh Michael Kenneth Williams is sinds 2021 dood... Lance Reddick leeft niet meer sinds maart dit jaar... En nu dit, doet echt pijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Bloodhounds heeft me wel te pakken hoor. Begin er wel zelf Koreaans van te praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Obliterated Heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Succession afgekeken. Geniale dialogen, ontzettend goeie karakters, beetje traag en een wat minder seizoen 4. Maar vond het prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 13 uur geleden zei Bolderbast: Succession afgekeken. Geniale dialogen, ontzettend goeie karakters, beetje traag en een wat minder seizoen 4. Maar vond het prachtig. Heb jij ook zo kapot hardop rot gelachen, om Roman en Tom? Ik wel in iedergeval met enige regelmaat Spoiler Is seizoen 1 of 2 weet even niet meer, gaan ze naar zo n heel fancy feest ofzo met zn allen de mannen. En Tom wordt dan gepijpt door een vrouw, en zij slikt zijn zaad in, houdt het in haar mond en zoent Tom er vervolgens mee, ik kon niet ophouden met lachen Andere spoiler: Spoiler Zaten eigenlijk al vanaf s1 e1 naar toe te werken een van de ''kinderen'' zou overnemen. Is het zover, viel het voor mij iig heel erg tegen helaas. Zelf onlangs Wheel of Time seizoen 1 afgekeken. Vind het echt super fucking goed. Echt heerlijke serie soort Game of Thrones meets Lord of the Rings, echt heel tof en gaaf. Rosamund Pike is super, maar dat is iedereen wel. De prachtige landschappen ook, acteerwerk, de spanning, de drama, de 'dromen' Ga voor dikke 9.5/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Heb jij ook zo kapot hardop rot gelachen, om Roman en Tom? Ik wel in iedergeval met enige regelmaat Ja, ik vond die karakters zo goed. Stuk voor stuk. Met name Roman. Vier seizoenen helemaal het heertje met die seksgrappen en dan janken op die begrafenis. Die opbouw en verschillende kanten van die karakters was zo goed. Vond alleen die Zweed lame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Fantastische serie, zat op het puntje van me stoel. Geef het een 9,5/10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Net de eerste episode van Invincible gekeken op Prime. De tering hee. Niet met je kinderen kijken die laatste 10 minuten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 1 uur geleden zei Beppu: Net de eerste episode van Invincible gekeken op Prime. De tering hee. Niet met je kinderen kijken die laatste 10 minuten! Invincible is echt minstens 13 jaar en ouder, als niet 16 is... Hahaaha Geweldige serie ja, heel goed en tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Op 28-12-2023 om 23:29 zei Kyrill: Invincible is echt minstens 13 jaar en ouder, als niet 16 is... Hahaaha Geweldige serie ja, heel goed en tof. Hele eerste seizoen er doorheen gejaagd. Wat een meesterlijke serie is dit. Ben niet enorm van de animatie/anime of wtf dit ook mocht zijn, en ook niet van de superhelden, maar kan me niet herinneren wanneer ik zo genoten heb van een serie. Overweeg zelfs die stripboeken aan te schaffen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 La casa del papel Berlin Prima spin off heb weer genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Kijkt iemand ook Winter Vol Liefde? Opvolger van B&B Vol Liefde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 1 uur geleden zei ElPrincipito: Kijkt iemand ook Winter Vol Liefde? Opvolger van B&B Vol Liefde? Absoluut. Weer genieten geblazen! Zijn nu bij aflevering 7 oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Kijken jullie dit vrijwillig of met een flinke duim op het achterhoofd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 30 minuten geleden zei Djurovski: Kijken jullie dit vrijwillig of met een flinke duim op het achterhoofd? Vrijwillig met de flinke duim op het achterhoofd. Mooie tv man, kan er altijd wel om lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Zojuist zei ElPrincipito: Vrijwillig met de flinke duim op het achterhoofd. Mooie tv man, kan er altijd wel om lachen. Bij Lang leve de liefde en Temptation Island kan ik dat geloven maar bij dit soort programma's haak ik af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Tot nu toe vind ik dit erg vermakelijk trouwens, vooral verhaal van Thiago Silva was erg mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten