Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei The Saint:

Oh man dat laatste seizoen krijg je gewoon kots neigingen van. Lijkt wel alsof Netflix met dat seizoen al het gebrek aan inclusiviteit van de laatste 15 jaar wilde goedmaken. 

Nou staat Netflix gelijk aan inclusiveness en wokeness, maar hier hebben ze volledig de plank misgeslagen. 

Ik vond de omgang van Erik en Adam nog wel iets moois hebben en natuurlijk overkomen, maar het geforceerde van heel die school was echt te erg. Alles was een "they/them" of viel op hetzelfde geslacht. Waren ze dat niet waren ze zo woke als maar zijn kon. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Bolderbast:

Succession afgekeken. Geniale dialogen, ontzettend goeie karakters, beetje traag en een wat minder seizoen 4. Maar vond het prachtig.

Heb jij ook zo kapot hardop rot gelachen, om Roman en Tom? Ik wel in iedergeval met enige regelmaat :-D:-D:-D

Spoiler

Is seizoen 1 of 2 weet even niet meer, gaan ze naar zo n heel fancy feest ofzo met zn allen de mannen. En Tom wordt dan gepijpt door een vrouw, en zij slikt zijn zaad in, houdt het in haar mond en zoent Tom er vervolgens mee, ik kon niet ophouden met lachen :-D:-D

Andere spoiler:

Spoiler

Zaten eigenlijk al vanaf s1 e1 naar toe te werken een van de ''kinderen'' zou overnemen. Is het zover, viel het voor mij iig heel erg tegen helaas.

Zelf onlangs Wheel of Time seizoen 1 afgekeken.

Vind het echt super fucking goed. Echt heerlijke serie soort Game of Thrones meets Lord of the Rings, echt heel tof en gaaf. Rosamund Pike is super, maar dat is iedereen wel. De prachtige landschappen ook, acteerwerk, de spanning, de drama, de 'dromen'

Ga voor dikke

9.5/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Heb jij ook zo kapot hardop rot gelachen, om Roman en Tom? Ik wel in iedergeval met enige regelmaat :-D:-D:-D

Ja, ik vond die karakters zo goed. Stuk voor stuk. Met name Roman. Vier seizoenen helemaal het heertje met die seksgrappen en dan janken op die begrafenis. Die opbouw en verschillende kanten van die karakters was zo goed. Vond alleen die Zweed lame. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

Net de eerste episode van Invincible gekeken op Prime. De tering hee:-D. Niet met je kinderen kijken die laatste 10 minuten!

Invincible is echt minstens 13 jaar en ouder, als niet 16 is... Hahaaha 

Geweldige serie ja, heel goed en tof. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-12-2023 om 23:29 zei Kyrill:

Invincible is echt minstens 13 jaar en ouder, als niet 16 is... Hahaaha 

Geweldige serie ja, heel goed en tof. 

Hele eerste seizoen er doorheen gejaagd. Wat een meesterlijke serie is dit_O_. Ben niet enorm van de animatie/anime of wtf dit ook mocht zijn, en ook niet van de superhelden, maar kan me niet herinneren wanneer ik zo genoten heb van een serie. Overweeg zelfs die stripboeken aan te schaffen;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ElPrincipito:

Vrijwillig met de flinke duim op het achterhoofd. Mooie tv man, kan er altijd wel om lachen. 

Bij Lang leve de liefde en Temptation Island kan ik dat geloven maar bij  dit soort programma's haak ik af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites