Thierryvane Geplaatst 8 december 2017 Share Geplaatst 8 december 2017 In twee avondjes The Sinner gekeken. _O_ Iemand meer van dit soort series? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 december 2017 Share Geplaatst 8 december 2017 Dat is niet moeilijk toch; gewoon zeggen dat Vinnypassy en Simonsav zeggen dat het goed is. Dan is elke vrouw toch om? Ik wil haar ook weer niet te opgewonden krijgen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 december 2017 Share Geplaatst 9 december 2017 Nee zeg, stel je voor dat je erop moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 december 2017 Share Geplaatst 9 december 2017 Momenteel toch redelijk hooked aan Designator Survivor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 december 2017 Share Geplaatst 9 december 2017 Nee zeg, stel je voor dat je erop moet. Seks is een hinderlijke lichamelijke onderbreking van het intellectuele leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 december 2017 Share Geplaatst 9 december 2017 Hierdoor heb ik een soort van weemoed en een warme herinnering aan Carnivale. Zie het als de beste voetballer ter wereld die op zijn 25e overleden is aan een hartaanval. Over de doden niets dan goeds. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 december 2017 Share Geplaatst 19 december 2017 Dan moet je de serie maar snel ff checken ;) Moet zijn vriendin nog willen ;c Ben er aan begonnen, heren. Spannend hoor! ...om achter de rug van mijn vriendin een serie te kijken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 december 2017 Share Geplaatst 21 december 2017 Zojuist de laatste aflevering van Mindhunter gekeken. Poh, lekker dit hoor. Past helemaal in mijn straatje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 22 december 2017 Share Geplaatst 22 december 2017 Hoppa, fijn dat je naar ons geluisterd hebt Brillie ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 22 december 2017 Share Geplaatst 22 december 2017 Ik ben bij e08 en het heeft me nog nauwelijks gegrepen. Gebrek aan spanning. Not my cup of tea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 december 2017 Share Geplaatst 29 december 2017 Net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Black Mirror gekeken. Was weer lekker hoor! Eén van de beste en misschien zelfs wel meest relevante televisieserie van de afgelopen jaren, als je 't mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Black Mirror seizoen 4 staat sinds vrijdag op Netflix....Epsiode 1 was geweldig maar vind episode 2 echt kut tot dusver....Hoor wel van familie leden dat episode 4 geweldig en echt uitstekend is dus blijf zeker verder kijken..... Verder o.a How To Getthe Away With Murder seizoen 1 afgekeken goed maar vond 15 episodes hierbij iets teveel. En Vikings S5 E6 tot dusver is geweldig en Black Sails seizoen 4 ben ik bij E7 en vind ook erg goed :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Voor degenen die Mindhunter vet vinden, is Manhunt: Unabomber echt een aanrader. Hoewel het - grotendeels - waargebeurd is, kun je het met een beetje fantasie een soort spin-off van Mindhunter noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Black Mirror seizoen 4 staat sinds vrijdag op Netflix....Epsiode 1 was geweldig maar vind episode 2 echt kut tot dusver....Hoor wel van familie leden dat episode 4 geweldig en echt uitstekend is dus blijf zeker verder kijken..... Verder o.a How To Getthe Away With Murder seizoen 1 afgekeken goed maar vond 15 episodes hierbij iets teveel. En Vikings S5 E6 tot dusver is geweldig en Black Sails seizoen 4 ben ik bij E7 en vind ook erg goed :D Wat dat betreft natuurlijk ook wel fijn dat het losse verhalen zijn en een kutte aflevering dus totaal geen gevolgen heeft voor de kwaliteit van de volgende aflevering(en). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Nog mensen Dark gekeken? Zo rond episode 6 vond ik het genieten en daarna werd het veel en veel minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 (bewerkt) Ik heb het eerste seizoen gekeken. Ik vond het persoonlijk nu niet echt minder worden, aangezien ik de laatste vijf episodes na elkaar heb gekeken. Mijn drang om antwoorden te krijgen was te groot, maar uiteindelijk zit je misschien wel met nog [tekst]meer vragen[/tekst]. Kijk al uit naar seizoen 2. [tekst]Ik vond het in begin wel lastig om al die personages te kennen. Je wordt sowieso al overspoeld met vier families en dan komen daar nog eens sommige jongere versies van in 1986 en 1953. Het is wel een serie waar je absoluut je aandacht moet bijhouden[/tekst]. 3 januari 2018 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 (bewerkt) Ik heb het eerste seizoen gekeken. Ik vond het persoonlijk nu niet echt minder worden, aangezien ik de laatste vijf episodes na elkaar heb gekeken. Mijn drang om antwoorden te krijgen was te groot, maar uiteindelijk zit je misschien wel met nog [tekst]meer vragen[/tekst]. Kijk al uit naar seizoen 2. [tekst]Ik vond het in begin wel lastig om al die personages te kennen. Je wordt sowieso al overspoeld met vier families en dan komen daar nog eens sommige jongere versies van in 1986 en 1953. Het is wel een serie waar je absoluut je aandacht moet bijhouden[/tekst]. Spijker kop. Ik vond het ook tof hoor, maar [spoiler=]vanaf dat 1953 erbij kwam had ik het wel gehad. Had ook gewoon graag gezien dat deze serie na één seizoen was gestopt en dat het een duidelijke afloop had. Vond die cliffhanger vrij suf. 3 januari 2018 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Spijker kop. Ik vond het ook tof hoor, maar [spoiler=]vanaf dat 1953 erbij kwam had ik het wel gehad. Had ook gewoon graag gezien dat deze serie na één seizoen was gestopt en dat het een duidelijke afloop had. Vond die cliffhanger vrij suf. Ja, had [tekst]liever gezien dat het afgerond werd na 1 seizoen. Vond het aantal personages niet erg storend. Normaal moeite met het herkennen maar nu eigenlijk totaal niet ;c 1953 vond ik wel geinig, en ook 2052 had leuk kunnen zijn maar om daar nou een heel seizoen voor uit te trekken vind ik wat overdreven. Jammer.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Ik vind Dark geweldig heb alleen graftak gruwelijke hekel aan Ullrich dus mooi wat hij mee maakt. Dat van [spoiler=jaartallen Dark]1953 vond ik niet zo erg. Ik stoorde me wel aan letterlijk IEDEREEN vreemd ging en er 3-6 mensen konden tijdreizen vond ik echt veeels te veel En er waren echt veeeels te veel personages en veel had ik echt hekel aan. Sommige begon ik pas bij episode 8 /9 eindelijk de naam te onthouden maar vind Dark seizoen 1 zeker wel een 8-8.3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Zag het nog wel aankomen dat [tekst]er opeens iemand in de toekomst zou terecht komen. Alleen gaat het misschien net iets te veel van het goede zijn als er in het volgende seizoen opeens vier jaartallen door elkaar lopen.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 4 januari 2018 Share Geplaatst 4 januari 2018 (bewerkt) [spoiler=jaartallen Dark]En er waren echt veeeels te veel personages en veel had ik echt hekel aan. [spoiler=]Hier ben ik het wel mee eens. Te veel vlakke personages die weinig sympathie op konden brengen. 4 januari 2018 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 januari 2018 Share Geplaatst 5 januari 2018 Lovesick S03 al gezien @Kyrill @Pieter ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 5 januari 2018 Share Geplaatst 5 januari 2018 Nope Glitch is wel geinig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 januari 2018 Share Geplaatst 5 januari 2018 [quote name='Sophomore']Lovesick S03 al gezien @Kyrill @Pieter ?[/QUOTE] Nog nooit wat van gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 januari 2018 Share Geplaatst 6 januari 2018 [quote name='Sophomore']Lovesick S03 al gezien @Kyrill @Pieter ?[/QUOTE] Mooie serie hè. Moet er nog twee. Erger me wel echt dood aan Angus, de hele serie al. Echt een smet op deze voor de rest heerlijke serie. Luke uiteraard het mooiste personage _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten