Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Black Mirror seizoen 4 staat sinds vrijdag op Netflix....Epsiode 1 was geweldig maar vind episode 2 echt kut tot dusver....Hoor wel van familie leden dat episode 4 geweldig en echt uitstekend is dus blijf zeker verder kijken.....

Verder o.a How To Getthe Away With Murder seizoen 1 afgekeken goed maar vond 15 episodes hierbij iets teveel. En Vikings S5 E6 tot dusver is geweldig en Black Sails seizoen 4 ben ik bij E7 en vind ook erg goed :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Black Mirror seizoen 4 staat sinds vrijdag op Netflix....Epsiode 1 was geweldig maar vind episode 2 echt kut tot dusver....Hoor wel van familie leden dat episode 4 geweldig en echt uitstekend is dus blijf zeker verder kijken.....

Verder o.a How To Getthe Away With Murder seizoen 1 afgekeken goed maar vond 15 episodes hierbij iets teveel. En Vikings S5 E6 tot dusver is geweldig en Black Sails seizoen 4 ben ik bij E7 en vind ook erg goed :D

Wat dat betreft natuurlijk ook wel fijn dat het losse verhalen zijn en een kutte aflevering dus totaal geen gevolgen heeft voor de kwaliteit van de volgende aflevering(en).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het eerste seizoen gekeken. Ik vond het persoonlijk nu niet echt minder worden, aangezien ik de laatste vijf episodes na elkaar heb gekeken. Mijn drang om antwoorden te krijgen was te groot, maar uiteindelijk zit je misschien wel met nog [tekst]meer vragen[/tekst]. Kijk al uit naar seizoen 2.

[tekst]Ik vond het in begin wel lastig om al die personages te kennen. Je wordt sowieso al overspoeld met vier families en dan komen daar nog eens sommige jongere versies van in 1986 en 1953. Het is wel een serie waar je absoluut je aandacht moet bijhouden[/tekst].

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het eerste seizoen gekeken. Ik vond het persoonlijk nu niet echt minder worden, aangezien ik de laatste vijf episodes na elkaar heb gekeken. Mijn drang om antwoorden te krijgen was te groot, maar uiteindelijk zit je misschien wel met nog [tekst]meer vragen[/tekst]. Kijk al uit naar seizoen 2.

[tekst]Ik vond het in begin wel lastig om al die personages te kennen. Je wordt sowieso al overspoeld met vier families en dan komen daar nog eens sommige jongere versies van in 1986 en 1953. Het is wel een serie waar je absoluut je aandacht moet bijhouden[/tekst].

Spijker kop. Ik vond het ook tof hoor, maar [spoiler=]vanaf dat 1953 erbij kwam had ik het wel gehad. Had ook gewoon graag gezien dat deze serie na één seizoen was gestopt en dat het een duidelijke afloop had. Vond die cliffhanger vrij suf.

bewerkt door Bolderbast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spijker kop. Ik vond het ook tof hoor, maar [spoiler=]vanaf dat 1953 erbij kwam had ik het wel gehad. Had ook gewoon graag gezien dat deze serie na één seizoen was gestopt en dat het een duidelijke afloop had. Vond die cliffhanger vrij suf.

Ja, had [tekst]liever gezien dat het afgerond werd na 1 seizoen. Vond het aantal personages niet erg storend. Normaal moeite met het herkennen maar nu eigenlijk totaal niet ;c 1953 vond ik wel geinig, en ook 2052 had leuk kunnen zijn maar om daar nou een heel seizoen voor uit te trekken vind ik wat overdreven. Jammer.[/tekst]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Dark geweldig heb alleen graftak gruwelijke hekel aan Ullrich dus mooi wat hij mee maakt. Dat van [spoiler=jaartallen Dark]1953 vond ik niet zo erg. Ik stoorde me wel aan letterlijk IEDEREEN vreemd ging en er 3-6 mensen konden tijdreizen vond ik echt veeels te veel

En er waren echt veeeels te veel personages en veel had ik echt hekel aan. Sommige begon ik pas bij episode 8 /9 eindelijk de naam te onthouden maar vind Dark seizoen 1 zeker wel een 8-8.3

Link naar opmerking
Deel via andere websites