Juca Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Huiliehuilie? Het is gewoon zielig gedrag Kyrill, andermans plezier bederven. Zal voortaan bij elke episode die jij kijkt je alvast een PM sturen met wat er gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Huiliehuilie? Het is gewoon zielig gedrag Kyrill, andermans plezier bederven. Zal voortaan bij elke episode die jij kijkt je alvast een PM sturen met wat er gaat gebeuren. Houd toch op simpele ziel..Heb al aangepast stel niet zo aan...Mensen die nog Prisonbreak kijken doen eerder voor 2e keer of vaker.. [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; Teveel om op te noemen en iig niks wat jij al gezien hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Kyrill, waarom doe je zo abnormaal agressief? Ze hebben een punt over het feit dat je iets spoilert. Probeer daar gewoon rekening mee te houden en ga niet gelijk zo in de aanval, dat is nergens voor nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; Teveel om op te noemen en iig niks wat jij al gezien hebt. Try me (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Try me (d) Rick&Morty, Outlander, Game of Thrones, Masters of Sex, Spartacus, X-Files, Gotham, The Flash, Ajin, 12 Monkeys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Kyrill, waarom doe je zo abnormaal agressief? Ze hebben een punt over het feit dat je iets spoilert. Probeer daar gewoon rekening mee te houden en ga niet gelijk zo in de aanval, dat is nergens voor nodig. Oke maar ik heb toch al aangepast...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 rick&morty, outlander, game of thrones, masters of sex, spartacus, x-files, gotham, the flash, ajin, 12 monkeys ze gaan allemaal dood!!11!11!!1!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Houd toch op simpele ziel..Heb al aangepast stel niet zo aan...Mensen die nog Prisonbreak kijken doen eerder voor 2e keer of vaker.. [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; Teveel om op te noemen en iig niks wat jij al gezien hebt. Simpele ziel :D Wat moet jij dan wel niet zijn? IK kijk met mijn vriendin voor de 1e keer Prison Break, omdat ik altijd voorkeur heb gegeven aan andere. Maar omdat het nu een tijd geleden is dat het is uitgebracht, mag je niet meteen spoilen. En ik stel me niet aan, het hoort gewoon zo Karel. Films en series moet je niet spoilen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Ik vond de revelatie eind seizoen 3 dat de gevangenis eigenlijk een dekmantel was van een geheim overheidsexperiment om iedereen in zombies te veranderen wel een beetje vergezocht. Sorry voor de spoilers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Oke maar ik heb toch al aangepast...... Als het kwaad al geschied is, ja, dom figuur :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Als het kwaad al geschied is, ja, dom figuur :cab: _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Als het kwaad al geschied is, ja, dom figuur :cab: Jij bent echt een engnek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Rick&Morty, Outlander, Game of Thrones, Masters of Sex, Spartacus, X-Files, Gotham, The Flash, Ajin, 12 Monkeys Bran komt er de volgende aflevering achter dat Ned Stark gespeeld werd door Sean Bean. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Bran komt er de volgende aflevering achter dat Ned Stark gespeeld werd door Sean Bean. Dat is wel echt een mega spoiler! Niemand die dat nog wist, nou bedankt zeg!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Dat zal je leren, belhamel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Bran komt er de volgende aflevering achter dat Ned Stark gespeeld werd door Sean Bean. Betere is: bijna iedereen gaat dood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Dat zal je leren, belhamel. Zo echt he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 mei 2016 Share Geplaatst 21 mei 2016 Heb de eerste ep van Unsere Mutter, Unsere Väter gezien. Goed en interessant, maar het enorme enthousiasme snap ik nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Eerste twee ep's van Banshee zijn te doen, beetje POI gevoel bij tijd en wijlen [MENTION=16195]Beppu[/MENTION];. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Eerste twee ep's van Banshee zijn te doen, beetje POI gevoel bij tijd en wijlen [MENTION=16195]Beppu[/MENTION];. Zeker doorkijken dan, wordt met de aflevering zieker :). Veel plezier er iig mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Hier morgen ook beginnen aan Banshee. Wel weer zin in een serietje. Met moeders de vrouw aan GoT beginnen ook. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Heb Banshee net afgekeken. Leuke serie, vooral aan het begin. Maar naarmate het vordert, wordt het minder. Daarom ook prima dat er een einde is gekomen na S4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Ben nog steeds rond E8 of 9 van seizoen 3... Maar heb voorkeur om eerst iig 6 anderen series te kijken.. Zal nog wel eens oppakken maar wordt idd minder [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 mei 2016 Share Geplaatst 23 mei 2016 Hier zojuist begonnen aan Banshee, eerste 2 episodes gekeken. Bevalt me wel prima, zowel de setting als het verhaal zelf. [spoiler=Spoiler alert]Die eerste actiescène met die omvallende bus sloeg wel echt nergens op zeg :-D En die seksscènes, tering. Zat even met open mond te kijken hoor, die scène waar die meid klaar gelikt werd is een van de meest 'realistische' seksscènes die ik ooit in een film/serie gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Huhuhu, ja inderdaad een goed begin van de serie. Veel overeenkomsten met Person of Interest. Iemand die er hier Marseille kijkt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten