Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Huiliehuilie? Het is gewoon zielig gedrag Kyrill, andermans plezier bederven.

Zal voortaan bij elke episode die jij kijkt je alvast een PM sturen met wat er gaat gebeuren.

Houd toch op simpele ziel..Heb al aangepast stel niet zo aan...Mensen die nog Prisonbreak kijken doen eerder voor 2e keer of vaker.. [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION];

Teveel om op te noemen en iig niks wat jij al gezien hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kyrill, waarom doe je zo abnormaal agressief? Ze hebben een punt over het feit dat je iets spoilert. Probeer daar gewoon rekening mee te houden en ga niet gelijk zo in de aanval, dat is nergens voor nodig.

Oke maar ik heb toch al aangepast......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houd toch op simpele ziel..Heb al aangepast stel niet zo aan...Mensen die nog Prisonbreak kijken doen eerder voor 2e keer of vaker.. [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION];

Teveel om op te noemen en iig niks wat jij al gezien hebt.

Simpele ziel :D Wat moet jij dan wel niet zijn? IK kijk met mijn vriendin voor de 1e keer Prison Break, omdat ik altijd voorkeur heb gegeven aan andere. Maar omdat het nu een tijd geleden is dat het is uitgebracht, mag je niet meteen spoilen. En ik stel me niet aan, het hoort gewoon zo Karel. Films en series moet je niet spoilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zojuist begonnen aan Banshee, eerste 2 episodes gekeken. Bevalt me wel prima, zowel de setting als het verhaal zelf.

[spoiler=Spoiler alert]Die eerste actiescène met die omvallende bus sloeg wel echt nergens op zeg :-D En die seksscènes, tering. Zat even met open mond te kijken hoor, die scène waar die meid klaar gelikt werd is een van de meest 'realistische' seksscènes die ik ooit in een film/serie gezien heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites