Pieter Geplaatst 21 april 2016 Share Geplaatst 21 april 2016 Fresh meat is inderdaad echt briljant!! JP is zo fucking grappig he :D Flaked ook heerlijk serietje, lekker eenvoudig, kijk t graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2016 Share Geplaatst 21 april 2016 Eindelijk eens begonnen aan Carnivale. Door de afbeeldingen die ik van de serie gezien had, wist ik al dat het een erg sfeervolle serie is. Inmiddels weet ik dat de serie veel meer is dan 'slechts' sfeervol... :< Carnivale _O_ Clancy Brown :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; thnx voor t aanraden.. Net seizoen 1 van Flaked afgerondt. London :love: Dennis vind ik wel cool en George ook haha maar Cooler :-D Chip is Nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; thnx voor t aanraden.. Net seizoen 1 van Flaked afgerondt. London :love: Dennis vind ik wel cool en George ook haha maar Cooler :-D Chip is Nice. Heb je de film Chef al gezien? Die heb ik gister gekeken. Moest toevallig een (klein) beetje aan het sfeertje van Flaked denken. Heerlijk feel good ook, lekker eten en Sofia Vergara:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Heb je de film Chef al gezien? Die heb ik gister gekeken. Moest toevallig een (klein) beetje aan het sfeertje van Flaked denken. Heerlijk feel good ook, lekker eten en Sofia Vergara:< Ja vriend. 1.5 jaar geleden ofzo in bios al hehe. Zeker tof ja en Sofia is idd :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Ik kijk eigenlijk nooit series, maar wil nu in de vakantie met één beginnen. Wat is echt een goede serie om mee te beginnen? Ik heb weleens wat afleveringen van Suits, Lost en How I Met Your Mother gezien en in die hoek zoek ik ook een beetje een serie. Oja ik heb ook heel seizoen 1 van Mr. Robot gezien en dat vond ik echt geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 The Unit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 The Unit. Ik hou niet zo van oorlogsfilms/series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 The Shield dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 The Shield dan. Dit ziet er best interessant uit. Ik zal er naar kijken, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Is het ook zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Ik kijk eigenlijk nooit series, maar wil nu in de vakantie met één beginnen. Wat is echt een goede serie om mee te beginnen? Ik heb weleens wat afleveringen van Suits, Lost en How I Met Your Mother gezien en in die hoek zoek ik ook een beetje een serie. Oja ik heb ook heel seizoen 1 van Mr. Robot gezien en dat vond ik echt geweldig. Comedy hoek: The League Friends New Girl Meer adventure/mysterieus: Firefly Carnivale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Modern Family (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Scrubs natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 The Shield is wel echt geweldig ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 30 april 2016 Auteur Share Geplaatst 30 april 2016 Sons of Anarchy. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Sons of Anarchy. (d) Die vind jij wel echt heel gruwelijk of niet? :D Entourage is ook een aanrader voor een beginnend serie kijker ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 30 april 2016 Auteur Share Geplaatst 30 april 2016 Die vind jij wel echt heel gruwelijk of niet? :D Entourage is ook een aanrader voor een beginnend serie kijker ;) Haha zeker weten, maar ik hoopte ook al stiekem dat jij hierop zou reageren. SoA heb ik denk ik al een keer of 20 aangeraden aan mensen hier. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Ook schaamteloos nog 20 keer doen, klasse (Y) Je bent ene fanboy of je bent het niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 30 april 2016 Auteur Share Geplaatst 30 april 2016 Net als BMS, ben ik ook een onvervalste fanboy van. Al vond ik de film wel wat tegenvallen stiekem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Mwoah, de film was vermakelijk. Niet meer, niet minder. Zou m ook zeker niet snel nog eens kijken, maar die serie is wel fantastisch ja :D Heb je The Newsroom intussen al eens gezien? Daar ben ik een onvervalste fanboy van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Haha zeker weten, maar ik hoopte ook al stiekem dat jij hierop zou reageren. SoA heb ik denk ik al een keer of 20 aangeraden aan mensen hier. :D Heb je dat verhaal gehoord over "half sack"? Lewis overleed op 26 september 2012 op de leeftijd van 28 jaar.[1] Lewis werd samen met een 81-jarige vrouw gevonden bij een huis in Los Feliz, Californië. Politieagenten van de Los Angeles Police Department (LAPD) troffen het lichaam van Lewis aan op de oprijlaan voor het huis. De eigenares van het huis, Katherine Davis, werd dood in het huis aangetroffen. Zij is kennelijk door geweld om het leven gekomen, waarbij Lewis als verdachte wordt beschouwd. Buren hadden eerder een gillende vrouw gehoord. De politie verklaarde dat Lewis mogelijk is overleden na een val of sprong van het dak of een schuur. Hij was net vijf dagen eerder wegens goed gedrag uit de gevangenis ontslagen, waar hij vastzat wegens een inbraak en mishandeling eerder in 2012 Wtfff... :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Ik kijk eigenlijk nooit series, maar wil nu in de vakantie met één beginnen. Wat is echt een goede serie om mee te beginnen? Ik heb weleens wat afleveringen van Suits, Lost en How I Met Your Mother gezien en in die hoek zoek ik ook een beetje een serie. Oja ik heb ook heel seizoen 1 van Mr. Robot gezien en dat vond ik echt geweldig. Comedy; The IT Crowd(echt heel grappig) Life's Too Short Office UK Arrested Development Misdaad/actie; The Killing Boardwalk Empire The Wire Death Note Breaking Bad Better Call Saul Sopranos SF; Battlestar Gallactica X-Files Continuum Middeleeuwen; The Tudors Outlander Game of Thrones Drama/karakter ontwikkelingen; Mad Men Six Feet Under Carnivale Twin Peaks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Haha zeker weten, maar ik hoopte ook al stiekem dat jij hierop zou reageren. SoA heb ik denk ik al een keer of 20 aangeraden aan mensen hier. :D En terecht. Fantastische serie. Janken hoor toen het klaar was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Na House of Cards nu maar begonnen aan Black Sails. Heb er nu 4 afleveringen opzitten en moet zeggen dat hij tot nu toe prima bevalt. Heeft wel heel veel weg van de game Black Flag trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten