bril_idioot Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Mensen die hier Archer kennen? Volwassen animatieserie, afleveringen van 20', met heerlijk groffe humor. Archer is echt te gek! Echt heerlijke personages. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Archer is wel leuk maar ik lach eigenlijk nooit hardop daarbij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Nog mensen hier die The 100 kijken? Net het eerste seizoen afgerond, lekkere serie man :D Oja, Eliza Taylor :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Nog mensen hier die The 100 kijken? Net het eerste seizoen afgerond, lekkere serie man :D Oja, Eliza Taylor :love: Ja hoor, heerlijke serie en heerlijke setting! Tweede seizoen vond ik wat minder maar nog wel leuk. Derde seizoen nu bezig :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Ben begonnen aan Mr. Robot, wat een toffe serie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Ik aan White Collar, kijkt heerlijk weg:). Leuke acteurs enzo, prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Ik aan White Collar, kijkt heerlijk weg:). Leuke acteurs enzo, prima. Hele knappe vrouwen :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Welk seizoen zit je? Nu bezig met episode 6 van seizoen 5, blijft heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Seizoen 1 hiervan wel gekeken of niet [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Ja. Netjes, doen namelijk geruchten de ronde dat je die regelmatig overslaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Netjes, doen namelijk geruchten de ronde dat je die regelmatig overslaat. Kijk nou maar gewoon eens Strike Back af, dan snap je waarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Kijk nou maar gewoon eens Strike Back af, dan snap je waarom. Al gezegd dat ik dat doe als jij seizoen 1 kijkt maar dat doe je niet :S En dan wel pretenderen dat je zo'n Strike Back-fan bent, bah bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Nog iemand een serie waarbij ik direct de volgende aflevering wil zien? Lost en Prison Break waren er twee zulke series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Person of Interest en Banshee, twee van mijn absolute favorieten. Zit nog bij aflevering 5 ofzo Ivoo, bevalt me echt zeer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 Tweede seizoen The West Wing gekeken. Damn, wat een einde :< Heerlijke serie is het toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 Tweede seizoen The West Wing gekeken. Damn, wat een einde :< Heerlijke serie is het toch. Staat ook nog op mijn to watch-lijstje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 (bewerkt) Begonnen aan Kampen om Tungvannet. Eigenlijk nog geen slecht begin, is wel meer een miniserie, zal proberen morgen en overmorgen de serie uit te kijken. Zes afleveringen van 45 min. Daarna ga ik Making a Murderer wellicht kijken. Ik ga ook de serie Gomorra volgen op NPO2. Daar wordt iedere donderdag ofzo een aflevering van uitgezonden, heb al 1 of 2 episodes opgepakt. Ga ik ook rustig mee beginnen, kijk toch nauwelijks TV (enkel wie is de mol volg ik) EDIT: iemand deze serie al eens gezien? http://www.imdb.com/title/tt1909015/?ref_=fn_al_tt_1 14 februari 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Eerste 3 afleveringen van Occupied gezien. Toffe serie wel tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Iemand hier bekend met de Britse dramaserie Utopia? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; Vond het aardig, niet een absolute topper of zo. Vanavond wel een lekker serieavondje: eerst Vinyl (nieuwe serie Scorsese) op HBO en dan American Crime Story op BBC2 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Heb nu drie afleveringen gezien en vind de sfeer en cinematografie wel echt te gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Ik ben een beetje bang dat Vinyl teveel sex & drugs in zich heeft voor mij om het leuk te vinden, en te weinig muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Ja, het is hopen dat hij er niet een soort 1 op 1 jaren 70-kopie van Wolf of Wall Street van gemaakt heeft. Ben enorm benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Niels, heb jij Treme al gezien? Die serie zit echt vol met muziek/optredens en laat bovendien prachtig de problemen zie waar post-Katrina New Orleans mee worstelt. Al weet ik niet of het helemaal jouw muziekstijl is (voornamelijk Jazz en Blues). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten