Keko Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Ja thnx [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; Ik had nu 1500 inwoners maar was BANKRUPT as hell haha. En ik had een Firedepartment die niet operationel was. Hoe zorg ik voor dat ie operable wordt? En idd die filmpjes maar kijken. Heb ook een baillout genomen van 50K en die was zo op net als 2 loans pfff. Zo eerst wat filmpjes bekijken en dan een nieuw spel beginnen. Gaat wel al steeds wat beter. Alleen geld management :r Fire department kan denk ik mogelijk niet werken door: - Geen watertoevoer - Geen elektriciteit - Geen verbinding met een weg - Te weinig arbeiders, oftewel, er wonen te weinig mensen in je stad. Dat kan ik me zo 1, 2, 3 bedenken. Ik zou, om het te leren, alles gewoon lekker simpel en overzichtelijk houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Ja thnx [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; Ik had nu 1500 inwoners maar was BANKRUPT as hell haha. En ik had een Firedepartment die niet operationel was. Hoe zorg ik voor dat ie operable wordt? En idd die filmpjes maar kijken. Heb ook een baillout genomen van 50K en die was zo op net als 2 loans pfff. Zo eerst wat filmpjes bekijken en dan een nieuw spel beginnen. Gaat wel al steeds wat beter. Alleen geld management :r Zoals boven aangegeven, eerst kijken dan doen.. kost mischien een uurtje of 2 maar je heb er zoveel profijt van. Mijn eerste stad was ook gelijk bankrupt maar mn 2e maakt nu genoeg winst, nog geen verkeersproblemen en ik lijk te weten wat ik doe nou :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Brandweer zonder water lijkt me idd erg vervelend :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Had best wel een grote stad maar iedereen werd ziek ;e dus verdiende ik ook niks meer -> bankrupt :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Ja thnx [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; Ik had nu 1500 inwoners maar was BANKRUPT as hell haha. En ik had een Firedepartment die niet operationel was. Hoe zorg ik voor dat ie operable wordt? En idd die filmpjes maar kijken. Heb ook een baillout genomen van 50K en die was zo op net als 2 loans pfff. Zo eerst wat filmpjes bekijken en dan een nieuw spel beginnen. Gaat wel al steeds wat beter. Alleen geld management :r Brandweer lekker laten gaan tot je genoeg winst maakt, want kost veel. Gebouwen branden dan wel af, maar ach, vuur verspreidt zich niet en je hoeft alleen ff te klikken om die afgebrande zooi weg te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Dit is dus alleen te spelen met 64-bit Windows ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Ja, helaas wel. Mac kan ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Zou ik dit kunnen spelen als ik de graphics op low zet [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION] en anderen die daar verstand van hebben. Doordat ik heb ingesteld dat mijn pc standaard mijn integreerde videokaart moet gebruiken (ook de HD 4000) heb ik deze game daar ook even mee gespeeld. Was niet veel man. Alles op low en nog steeds haperend. Speelde wel op full HD. Als je een 1366x768 scherm hebt kan je 'm misschien wel spelen, maar verwacht niet veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Intel chipset wordt ook niet officieel ondersteund. [spoiler=.] Industrie eronder bevalt me niet. Wolkenkrabbers komen eraan en ben bezig met tile 2. Leuke/goede intersections+highways blijven lastig. Geld is wel echt te makkelijk. Heb nu 700k.. Met maar 20k popu Hoe kom jij dan aan veel geld? Als ik belastingen verhoog zijn ze ongelukkig en emigreren... En als ik minder uitgeef aan veiligheid/afval/water etc zijn ze ook ongelukkig door de vele dieven enzo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; Ik vind het leuk om je pics te zien. Vraag me er alleen wel door af hoe lang dit spel je kan vermaken? Is nu twee dagen uit en volgens mij heb je al twee grote steden gebouwd. Zijn er nog veel mogelijkheden om het spannend te houden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; Ik vind het leuk om je pics te zien. Vraag me er alleen wel door af hoe lang dit spel je kan vermaken? Is nu twee dagen uit en volgens mij heb je al twee grote steden gebouwd. Zijn er nog veel mogelijkheden om het spannend te houden? Uitdaging kan zijn om je districts precies te krijgen zoals je wil, en zo efficiënt mogelijk (geen traffic jams ed). Wolkenkrabbers. Villa's. Dat soort dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Links mijn landbouw, en hiervoor de boomindustie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Nieuwe stad begonnen. Industrie weggejorist voor offices :) Veel chiller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Eens ander "beeld" van mijn stad ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Nieuwe stad begonnen. Industrie weggejorist voor offices :) Veel chiller. Ziet er leuk uit. Zou Old Town wel ff direct verbinden aan de snelweg denk ik, anders moeten ze daar de hele map door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Ziet er leuk uit. Zou Old Town wel ff direct verbinden aan de snelweg denk ik, anders moeten ze daar de hele map door. Nah. Ook niet nodig want door dat ik geen vieze industrie meer heb heb ik bijna geen traffic meer. Zo staat het in de planning: Rood - Snelweg Blauw - Ringweg (eventueel snelweg, weet ik nog niet) Roze - Villawijk Zwart - Offices Geel - High density winkels Wit - High density huizen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Ok m'n laatste projectje afgemaakt, netwerk van voetpaden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Heb nog een hoop te leren als ik dit zo zie:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Voor traffic problemen... [YOUTUBE]kZ3UY9GbWt0[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Ondertussen nieuwe stad begonnen, na een paar uurtjes 10k inwoners*:huhu::*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Mijn stad tot zover, op het moment 19000 inwoners. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Jullie kopen te snel andere gebieden man. Wil t eerst lekker vol krijgen. Al duurt dat niet zo lang meer. Voor de verkeer gedaan wat hierboven werd gepost. Bij de eerste rode stukje wordt de verkeer eigenlijk in drieën gedeeld. Houthakkers gaan linksaf ietsjes terug en dan rechtsaf naar linksboven toe, tractors rechtsaf en de normale verkeer rechtdoor. Scheelt enorm. Daarboven zit t ook altijd vast door tractors haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; Heb miljoenen man, inkomen boeit niet. Heb al heel weinig winkels en al uren lang geen demand meer gehad, dus weet niet eens of het nodig is. Doen jullie trouwens alles meteen high density als je kan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Dit is mijn stad, waar ik nu een dag aan werk. Wil eigenlijk van mijn begin gebied af. (Coleridgepark) en moet duidelijk een keer beter naar traffic gaan kijken zoals je op 2e screen kan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Rood hoeft niet per se slecht te zijn, geeft alleen aan dat het druk is, niet dat het vaststaat oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten