FC-Breda Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Geen wonder dat ik niets wist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Zo'n naam zegt me niet zoveel. Ik bedoel het meer op de volgende manier: hij was die gast die blablabla deed. Ik weet het ook niet meer precies hoor, maar die chick is Kate maar die is blijkbaar onherkenbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Zelfs nu ik het weet, herken ik haar niet :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Ik pak jullie lekker terug nu omdat jullie het mij zo moeilijk maken. Excuses voor de kwaliteit bij screen 1. Raad de Serie Screenshots, Ronde 6: Hard Mode [spoiler=1] [spoiler=2] [spoiler=3] [spoiler=4] [spoiler=5] [spoiler=6] [spoiler=7] [spoiler=8] [spoiler=9] [spoiler=10] Ben zeer benieuwd of ze te raden zijn. Deadline is vrijdagnacht 24:00 [spoiler=Mentions]- [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; - [MENTION=9770]Miz[/MENTION]; - [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; - [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; - [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; - [MENTION=12060]De Stroot[/MENTION]; - [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; - [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; - [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; - [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; - [MENTION=16089]Rexcoder[/MENTION]; - [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; - [MENTION=508]rich ruzzian[/MENTION]; - [MENTION=25595]Insigne[/MENTION]; - [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; - [MENTION=972]Dost[/MENTION]; - [MENTION=25052]DaanBdr[/MENTION]; - [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; - [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; - [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Screen 8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Screen 10 :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Zes :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 1 zekerheidje, nog 4 gokjes meen ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Jeezuss roooot oppp ken er 0, ik lekker een fucking makkelijke ronde maken met vette series die de meesten wel gezien hebben zodat iedereen lekker punten kan pakken en dan mag ik weer raden en plaatst Kerft dit :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Screen 10 :love: (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Sommige zijn wel te raden Stroot ;) Gewoon even goed kijken. Met name 3 en 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Jeezuss roooot oppp ken er 0, ik lekker een fucking makkelijke ronde maken met vette series die de meesten wel gezien hebben zodat iedereen lekker punten kan pakken en dan mag ik weer raden en plaatst Kerft dit :cab: Vond er niks makkelijks aan bij jou. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Ik weet er 5 tot dusver. Erg pittige ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Herken er wel een aantal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Vond er niks makkelijks aan bij jou. :D Maar jij vindt niemands ronde makkelijk. Was met film screen shots ook al zo ;) Dus je bent moeilijk representatief als elke ronde moeilijk voor je is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Blegh, ik weet een enkeling, maar heb bij veel series een vaag vermoeden. Even onthouden en later insturen nog :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 Ik kijk altijd mee met deze quiz. Dus bij dezen: leuk om te volgen hoor (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 - [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; - [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; - [MENTION=12060]De Stroot[/MENTION]; - [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; - [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; - [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; - [MENTION=508]rich ruzzian[/MENTION]; - [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; - [MENTION=25052]DaanBdr[/MENTION]; - [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; Deadline is vannacht boys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Naja ik weet er geen een dusja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 (bewerkt) Raad de Serie Screenshots, Ronde 6: Hard Mode: De uitslag Op zich viel het me wel mee hoe jullie raadden. Elke serie is goed geraden! Dat had ik niet verwacht. Tijd voor de uitslag. Ik ben lekker soepel geweest met namen van series. Deze mongool is afkomstig uit het eerste seizoen van New Kids on the Block, toen het concept nog heel anders was dan waar de meesten ze van kennen.. Waar hij 'Godverdomme een stuk slimmer is dan hij eruit ziet'. De Stroot, bril_idioot, Insigne, Colin. Joep, Dost, vinnypassy en Lennard95 kennen deze cultklassieker De gedeeld lastigste. De serie die ik op dit moment volg heet niet Nikita, maar Lost Girl. Serie over een succubus die levensenergie krijgt door seks te hebben en op zoek is naar waar ze eigenlijk vandaan komt. Plot is niet sterk, maar allemachtig dit is leuk om te volgen. Alleen Insigne weet van deze verborgen Canadese parel. Dan was het tijd voor een makkelijke. Heb expres gekozen voor deze twee hoofdpersonen van de Britse politieserie Luther, omdat zij de serie maken, de scénes tussen deze twee acteurs zijn zo ongelooflijk goed. Verder ben ik ook fan van Idris Elba dus dat helpt ook. bril_idioot, Hansje, Juca, Insigne, Kyrill, Colin., Miz, Joep, Rexcoder en vinnypassy herkennen deze. Oioioi. Dit gaan jullie niet leuk vinden. Deze serie heeft iedereen gezien, mag ik hopen althans, echter wisten maar 2 mensen het te raden. Alleen Insigne en Juca zagen dat dit de badkuip in het gure huis van de enge grasmaaierman Childress is uit True Detective. Nog een serie die ik volg nu, eentje die meer voor de filmkenners onder ons is. Een van de twee acteurs is namelijk Dodinha in misschien wel de beste film ooit: Cidade de Deus. De karakteristieke lach wanneer het kleine mannetje een handgeweer vastgrijpt is een van de gebruikte filmhoezen. Hier speelt hij een compleet andere rol, in dezelfde buurt. Cidade dos Homens ofwel City of Men is geraden door Kyrill en bril_idioot en niet door De Stroot want dit is natuurlijk niet Kenan and Kel. De grappigste cartoon van Amerikaanse bodem. Erg bekend bij het Hip-Hop publiek door de Adult Swim connectie. Dit is Aqua Teen Hunger Force, extreem droge ironische humor met de nodige maatschappijkritiek. bril_idioot, Hansje, Colin. Miz, Rexcoder en Lennard95 wisten deze te raden. Dan is het nu tijd voor het drietal onder het mom van 'smerige instinkers'. Velen dachten dat een middeleeuws uiterlijk en een troon op Game of Thrones zouden duiden. Zo makkelijk maken we het natuurlijk niet. Deze heksenserie Salem werd alleen door Insigne geraden. Dat dit Rowan Atkinson is heeft iedereen wel kunnen zien (behalve Steijns die dacht aan Monty Python). Maar welke serie van hem het nu is bracht wat verwarring. Dit is namelijk niet het in mijn ogen inferieure Mr. Bean, maar het geniale Blackadder, dat veel kenmerkender is voor de Britse humor. bril_idioot, Hansje, Kyrill, Miz, Rexcoder, Dost en vinnypassy zijn het waarschijnlijk met me eens. Een lichte instinker. Voor degenen die tot laat in de nacht de Publieke Omroep afstruinen moet Dhr. Frost geen onbekend gezicht zijn en zijn serie A Touch of Frost ook niet. Al was het toevoegen van het voetbalveld toch wel een puntje voor verwarring. FC De Kampioenen werd namelijk ook meermaals genoemd. Echter niet door Juca, Hansje, Insigne, Kyrill, Colin., Rexcoder en lennard95, die het wel wisten. Ten slotte weer een makkelijke. Acteur is bekend als die gladjakker uit Wayne's World en speelt ook hier een redelijke gladjakker, hij maakt natuurlijk deel uit van de All Star cast van Parks & Recreation, dit wisten bril_idioot, Juca, Insigne, Kyrill, Colin., Miz, Joep, Rexcoder en vinnypassy ook. [spoiler=Mentions]- [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; - [MENTION=9770]Miz[/MENTION]; - [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; - [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; - [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; - [MENTION=12060]De Stroot[/MENTION]; - [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; - [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; - [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; - [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; - [MENTION=16089]Rexcoder[/MENTION]; - [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; - [MENTION=508]rich ruzzian[/MENTION]; - [MENTION=25595]Insigne[/MENTION]; - [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; - [MENTION=972]Dost[/MENTION]; - [MENTION=25052]DaanBdr[/MENTION]; - [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; - [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; - [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Tussenstand Kyrill 44 bril_idioot 43 Insigne 39 Juca 32 Joep 23 Rexcoder 23 vinnypassy 21 Big Mike 20 Magikarp 19 Hansje 17 Dost 15 Miz 15 Colin. 13 lennard95 13 .Nick 12 rich ruzzian 11 Justin 10 Kloppie 9 Rogier. 9 The Kerfts 6 DaanBdr 6 Stáralfur 6 Dysproz 5 The Saint 5 Tijn 5 De Stroot 5 Roprop 4 FC Breda 3 Joery 1 Steijns 1 NEXT 7 maart 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Je mag gerust weten dat ik uren heb zitten denken op die badkuip :D Wist zo zeker dat ik het ergens van kende. Ongelooflijk zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Ja dat is de aflevering van Blackadder in seizoen 4 waar hij een aanval moet doen vanuit zijn loopgraaf. Hij wil er proberen onderuit te komen door zich gek te verklaren. Hilarische aflevering :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Kenan and Kel :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Kut. Vergeten weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Ik zat nog te twijfelen of het True Detective was, had ik het maar ingevuld. :( Maareh, Cidade dos Homens is toch een film? Dat hoort hier niet in lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten