Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Ik doe met je mee. [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];

Top Marvin, thnx!! Kan zoeken op Glennevire als vriend toevoegen en dan op mijn clubslot 1 Oostenrijk 2. Wat is jouw managernaam voeg ik jouw toe en nodig ik je uit :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook stoppen na deze seizoenen, het is te saai die nieuwe update en te veeleisend van je tijd...

Wat vind je precies saai? :)

Wilde eigenlijk net stoppen, maar misschien toch nog ff een seizoentje eraan knopen dan.

Waarom zou jij willen stoppen? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe ik zet hem wel gewoon hier neer. Speel 433B

2hrofpx.png

Tactiek werkt prima met Celta de Vigo. Van de eerste 5 wedstrijden verloor ik er 3 met mijn eerdere tactiek. Sinds ik deze tactiek gebruik alleen maar winst en geen tegendoelpunten meer.

Wat is je managersaam ben benieuwd naar je team?

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; kan ik trouwens mijn managernaam veranderen op OSM?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met 2.0 voelde het ook allemaal niet zo geforceerd. Je kon gewoon een kwartiertje voor de wedstrijd werd gespeeld nog even snel je opstelling maken en spelers naar de dokter of jurist sturen. Op het moment moet er gewoon té veel tijd ingestoken worden om je team een beetje op orde te krijgen. De charme van 2.0 vond ik altijd de transfers, dat is op dit moment niet meer waar ik veel plezier uit haal. Het kost allemaal net een beetje teveel moeite. De huidige layout(mooie graphics, dat moet gezegd worden!), met de gameplay, uitsluiting van BossCoins en de (originele) opties van 2.0 zou mij wel weer het plezier teruggeven! [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; wanneer komt de fantasy league weer terug?

Zou nog eventjes kunnen duren. Heb geduld plz. Ik wil het ook graag snel terug. :)

Komen er nog logo's voor andere competities?

Ja, we zijn in onderhandeling met andere competities.

Elke dag wel 20 errors krijg of meer? Website heel vaak pas bij 2e of 3e keer laadt?

Die app loopt zo vaak vast en sluit zo vaak uit zichzelf af dat je er echt niet goed van wordt

Ja, bugs. Zijn we volop aan het fixen. De performance is nu 2 tot 3x zo goed geworden. Al die andere bugs zijn we nu ook keihard mee bezig. Ik snap wat jullie bedoelen. Ik heb er zelf ook last van. Komt goed iig. :D

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; kan ik trouwens mijn managernaam veranderen op OSM?

Nee. :)

Na de nieuwe versie OSM weer opnieuw opgepakt. Met Barcelona gespeeld en daarmee letterlijk alles gewonnen. Teamwaarde van 600 miljoen, viel redelijk tegen nog. Eens kijken of ik nog een seizoen ga spelen of niet.

Wel doen man. Gewoon doorgaan. Wat houd je tegen?

De koek is gewoon een beetje op. Snelheid is voor mij ook uit het spel zo maar vooral vind ik het na 9 jaar ofzo wel mooi geweest.

Kun je uitleggen waarom de snelheid voor jou uit het spel is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites