Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Hoeveel trainingskampen heb je met deze 2.0/3.0 versie tot je beschikking? Ben namelijk nog in de race voor het kampioenschap + beker met Toulouse.

Scoor voor het eerst sinds lange tijd als een malle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel trainingskampen heb je met deze 2.0/3.0 versie tot je beschikking? Ben namelijk nog in de race voor het kampioenschap + beker met Toulouse.

Scoor voor het eerst sinds lange tijd als een malle.

6 maar de 5e en 6e zijn wel 250 bosscoins en 500 bosscoins

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; - Op OFM ben ik weer eens in een competitie gestapt waar naar mijn idee vals wordt gespeeld. Als ik dit als cheater wil melden krijg ik de melding dat de manager van Inter geen transfers heeft gedaan, terwijl ik ze wel bij zijn club kan zien. De transfers van Icardi, Diego Costa en Miranda lijken mij niet logisch als je een beetje normaal speelt.

Wat ik ook jammer vind is dat je bij het aanklikken van een speler niet meer kunt zien wanneer deze is verkocht.

[spoiler=Transfers Inter]

574a6f811550c-Cheater.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tjinnoes; Komt er nog een optie dat je ook op de app (Android iig) weer je vorige seizoenen terug kunt kijken? Ik kan nu niet in mijn prijzenkamer :(

Edit: Nog een vraag (heb even in mn vriendengroep rondgevraagd): Je kunt je transfers niet meer filteren per ploeg en het totale aantal uitgegeven en binnengekregen bedrag is ook nergens meer terug te vinden. Komen deze opties er wel weer? Ik vond het altijd wel leuk om te zien hoeveel transfers ik had gedaan en hoeveel geld ik had uitgegeven en vooral had verdiend over het hele seizoen.

Prijzenkast komt eraan! Is in ontwikkeling. Op http://www.osm.nl kun je het wel gewoon inzien.

Totale transferbedragen zien op de apps. Zal ik inschieten bij de developers.

Transfers per team inzien is er volgens mij nooit geweest op de apps. Zal ik ook inschieten. Dit is wel beschikbaar op http://www.osm.nl. Meer ruimte op web.

Thanks voor je feedback!

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION];

Als ik op naam van andere manager klik ga ik naar mijn eigen profiel ;e Hoe kan ik dan ooit zien wie/wel geen clubslots vrij heeft?

Op welke pagina? Zou je dat hier ff kunnen melden pls? http://www.onlinesoccermanager.nl/Forums/-5

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; - Op OFM ben ik weer eens in een competitie gestapt waar naar mijn idee vals wordt gespeeld. Als ik dit als cheater wil melden krijg ik de melding dat de manager van Inter geen transfers heeft gedaan, terwijl ik ze wel bij zijn club kan zien. De transfers van Icardi, Diego Costa en Miranda lijken mij niet logisch als je een beetje normaal speelt.

Wat ik ook jammer vind is dat je bij het aanklikken van een speler niet meer kunt zien wanneer deze is verkocht.

[spoiler=Transfers Inter]

574a6f811550c-Cheater.png

Voor dergelijke zaken hebben we onze judges. Heb je het al op het OSM forum gemeld? http://www.onlinesoccermanager.nl/Forums/

@Tjinnoes; Is er een reden dat bij het instellen van je tactiek het percentage voor pressing is weggehaald? Het is nu best lastig een inschatting te maken op hoeveel procent pressie ik mijn team laat spelen. Een paar procent maakt veel verschil heb ik gemerkt.

Komt nog terug! Thanks voor je feedback!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben Barça hier, vind het op zich wel leuk die nieuwe versie.

Na 21 speelrondes alles gewonnen (ook in de beker), 9 punten voorsprong op nr. 2 Atlético. 78 goals voor en 7 goals tegen.

Selectie:

Aanval:

Neymar (103)

Messi (102)

Hazard (100)

Suarez (97)

Firmino (90)

El Haddadi (87)

Ramirez (81)

Middenveld:

Verratti (98)

Pogba (98)

De Bruyne (96)

Busquets (97)

Carvalho (93)

Rakitic (94)

Oxlade-Chamberlain (91)

Verdediging:

Pique (93)

Stones (91)

Aurier (89)

Bellerin (88)

Romagnoli (89)

Fabinho (87)

Keepers:

Ter Stegen (95)

Perin (92)

Lafont (67)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die z'n (goeie :D) tactiek wil delen? Zit met Koln na 5 speeldagen met 6 punten en 10de plek, dus boven doelstelling, maar wel maar doelsaldo van 1-1. Ploeg is ondertussen ook verbeterd zodat ik naar iets aanvallendere tactiek kan gaan, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben Barça hier, vind het op zich wel leuk die nieuwe versie.

Na 21 speelrondes alles gewonnen (ook in de beker), 9 punten voorsprong op nr. 2 Atlético. 78 goals voor en 7 goals tegen.

Selectie:

Aanval:

Neymar (103)

Messi (102)

Hazard (100)

Suarez (97)

Firmino (90)

El Haddadi (87)

Ramirez (81)

Middenveld:

Verratti (98)

Pogba (98)

De Bruyne (96)

Busquets (97)

Carvalho (93)

Rakitic (94)

Oxlade-Chamberlain (91)

Verdediging:

Pique (93)

Stones (91)

Aurier (89)

Bellerin (88)

Romagnoli (89)

Fabinho (87)

Keepers:

Ter Stegen (95)

Perin (92)

Lafont (67)

Je middenvelders, verdedigers en keepers wat meer trainen...Je kan nu 3x trainen per 24 uur :) Verder leuke selectie maar wel erg breed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je middenvelders, verdedigers en keepers wat meer trainen...Je kan nu 3x trainen per 24 uur :) Verder leuke selectie maar wel erg breed

Speel 3-4-3, dus valt wel meer toch? Aanval wellicht, maar Firmino was puur voor doorverkoop (heb ik inmiddels ook verkocht) en El Haddadi en Ramirez hou ik omdat ze jong zijn, ze niet veel waard zijn en ik het geld niet nodig heb. En Suarez en Messi zijn al wat ouder. Ik train zoveel als het lukt, maar dat is meestal als ik uit school kom. Stel dat is om 15:00, haal ik de 8 uur daarna net niet en 's ochtends zit ik sowieso niet op OSM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaat 'ie ook lekker met je taccie. Pas één pot met Vitesse verloren (Ajax-uit), voor de rest alles gewonnen.

Kan je mij die taktiek PM en aub als [MENTION=3870]Martijn[/MENTION]; dat ook goed vindt.. Heb Vitesse en Liverpool in 2 hele zware competities met super veel top 100 managers en beter. Teambouwen gaat me erg goed af alleen tactisch nog wat hulp nodig :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites