tdogg16 Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Zou ik die ook mogen testen @Martijn; ? #dtv :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Zou ik die ook mogen testen @Martijn; ? #dtv :*) Ik ook [MENTION=3870]Martijn[/MENTION]; #DTV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Hehe ik zet hem wel gewoon hier neer. Speel 433B Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Mijn 1e match ermee helaas 0-0 thuis tegen nummer 16 Twente met 7 tegen 13 schoten... Twente speelde 4-5-1... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Hehe ik zet hem wel gewoon hier neer. Speel 433B Wilde eigenlijk net stoppen, maar misschien toch nog ff een seizoentje eraan knopen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Ik ga ook stoppen na deze seizoenen, het is te saai die nieuwe update en te veeleisend van je tijd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Wie heeft er club slot vrij en wil vanaf vanavond meedoen met mij in Oostenrijk 2 :)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Ik doe met je mee. [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Ik doe met je mee. [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Top Marvin, thnx!! Kan zoeken op Glennevire als vriend toevoegen en dan op mijn clubslot 1 Oostenrijk 2. Wat is jouw managernaam voeg ik jouw toe en nodig ik je uit :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 14 juni 2016 Share Geplaatst 14 juni 2016 Cheers. Ga ik doen. Managernaam is marvinvangeest ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Ik ga ook stoppen na deze seizoenen, het is te saai die nieuwe update en te veeleisend van je tijd... Wat vind je precies saai? :) Wilde eigenlijk net stoppen, maar misschien toch nog ff een seizoentje eraan knopen dan. Waarom zou jij willen stoppen? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Wat vind je precies saai? :) Waarom zou jij willen stoppen? :) Elke dag wel 20 errors krijg of meer? Website heel vaak pas bij 2e of 3e keer laadt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Wat vind je precies saai? :) Waarom zou jij willen stoppen? :) Die app loopt zo vaak vast en sluit zo vaak uit zichzelf af dat je er echt niet goed van word Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Hehe ik zet hem wel gewoon hier neer. Speel 433B Tactiek werkt prima met Celta de Vigo. Van de eerste 5 wedstrijden verloor ik er 3 met mijn eerdere tactiek. Sinds ik deze tactiek gebruik alleen maar winst en geen tegendoelpunten meer. Wat is je managersaam ben benieuwd naar je team? [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; kan ik trouwens mijn managernaam veranderen op OSM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Goed om te horen. M'n seizoen is inmiddels afgelopen en heb op dit moment nog even geen trek om aan een nieuwe club te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 De laatste tijd gaat de app veel beter hier, ik blijf nog wel actief in competities met logo's denk ik, die fake logo's zijn best lelijk. De website mag nu ook wel geupdate worden maar daar zit ik toch bijna nooit meer op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Wat vind je precies saai? :) Waarom zou jij willen stoppen? :) De koek is gewoon een beetje op. Snelheid is voor mij ook uit het spel zo maar vooral vind ik het na 9 jaar ofzo wel mooi geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Met 2.0 voelde het ook allemaal niet zo geforceerd. Je kon gewoon een kwartiertje voor de wedstrijd werd gespeeld nog even snel je opstelling maken en spelers naar de dokter of jurist sturen. Op het moment moet er gewoon té veel tijd ingestoken worden om je team een beetje op orde te krijgen. De charme van 2.0 vond ik altijd de transfers, dat is op dit moment niet meer waar ik veel plezier uit haal. Het kost allemaal net een beetje teveel moeite. De huidige layout(mooie graphics, dat moet gezegd worden!), met de gameplay, uitsluiting van BossCoins en de (originele) opties van 2.0 zou mij wel weer het plezier teruggeven! [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 19 juni 2016 Share Geplaatst 19 juni 2016 Komen er nog logo's voor andere competities? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 20 juni 2016 Share Geplaatst 20 juni 2016 Bezig om de wereldkaart vol te spelen. Nu voornamelijk in Afrika bezig. Kampioenschap in Zuid-Afrika en de dubbel in Angola. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrImperial Geplaatst 25 juni 2016 Share Geplaatst 25 juni 2016 [MENTION=3870]Martijn[/MENTION]; ik ga je tacktiek ook ff testen in Egypte [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; wanneer komt de fantasy league weer terug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 25 juni 2016 Share Geplaatst 25 juni 2016 Na de nieuwe versie OSM weer opnieuw opgepakt. Met Barcelona gespeeld en daarmee letterlijk alles gewonnen. Teamwaarde van 600 miljoen, viel redelijk tegen nog. Eens kijken of ik nog een seizoen ga spelen of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; wanneer komt de fantasy league weer terug? Zou nog eventjes kunnen duren. Heb geduld plz. Ik wil het ook graag snel terug. :) Komen er nog logo's voor andere competities? Ja, we zijn in onderhandeling met andere competities. Elke dag wel 20 errors krijg of meer? Website heel vaak pas bij 2e of 3e keer laadt? Die app loopt zo vaak vast en sluit zo vaak uit zichzelf af dat je er echt niet goed van wordt Ja, bugs. Zijn we volop aan het fixen. De performance is nu 2 tot 3x zo goed geworden. Al die andere bugs zijn we nu ook keihard mee bezig. Ik snap wat jullie bedoelen. Ik heb er zelf ook last van. Komt goed iig. :D [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; kan ik trouwens mijn managernaam veranderen op OSM? Nee. :) Na de nieuwe versie OSM weer opnieuw opgepakt. Met Barcelona gespeeld en daarmee letterlijk alles gewonnen. Teamwaarde van 600 miljoen, viel redelijk tegen nog. Eens kijken of ik nog een seizoen ga spelen of niet. Wel doen man. Gewoon doorgaan. Wat houd je tegen? De koek is gewoon een beetje op. Snelheid is voor mij ook uit het spel zo maar vooral vind ik het na 9 jaar ofzo wel mooi geweest. Kun je uitleggen waarom de snelheid voor jou uit het spel is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Mogen we weten welke competities? Ben wel nieuwsgierig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Wel doen man. Gewoon doorgaan. Wat houd je tegen? Niet veel haha. Zal binnenkort even kijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten