MetalMichael Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 1 minuut geleden zei Kyrill: Mijn vraag ging dus om wat probleem precies met Hilgers is. Dat weet ik nu nog steeds niet. Maar waarom koppel je dat aan het resultaat? Denk dat Kelvin daarom zoiets heeft van wat moet ik hiermee? Je lijkt te suggereren dat als je een mooie overwinning boekt, je niet moet zeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 6 minuten geleden zei MetalMichael: Maar waarom koppel je dat aan het resultaat? Denk dat Kelvin daarom zoiets heeft van wat moet ik hiermee? Je lijkt te suggereren dat als je een mooie overwinning boekt, je niet moet zeuren. Als ik had willen zeggen je niet moet zeuren met een overwinning, had ik wel alleen dat gezegd , en dat heb ik dus niet gedaan. Begon met een dood normale vraag, en die andere vraag is ook 100% normaal. En hij beantwoord er 0/2, en geeft een lompe reactie terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 13 minuten geleden zei Kyrill: Mijn vraag ging dus om wat probleem precies met Hilgers is. Dat weet ik nu nog steeds niet. Je kan er toch prima uit opmaken dat Kelvin niet tevreden is over de prestatie van Hilgers gisteren? Heeft niks met het uiteindelijke resultaat te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Ok, wat jij wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 1 uur geleden zei Kyrill: Ik stel dood normale vraag wat het probleem precies is... En dan reageer jij zo..... En dan geef je niet eens normaal antwoord. Verkeerde been uit bed gestapt? Uit je eerste vraag kan ik al opmaken dat je de wedstrijd/samenvatting niet hebt gezien en dan vraag ik me af waarom je uberhaupt reageert in dit topic. En dan kom je vervolgens met een vraag waarin jouw mening is dat je niet mag zeuren als je wint, duidelijk aangegeven met het woord 'toch' wat een tegenstelling suggereert. Dan vraag ik mij af wat ik met zo'n post moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 35 minuten geleden zei Kelvin: Uit je eerste vraag kan ik al opmaken dat je de wedstrijd/samenvatting niet hebt gezien en dan vraag ik me af waarom je uberhaupt reageert in dit topic. En dan kom je vervolgens met een vraag waarin jouw mening is dat je niet mag zeuren als je wint, duidelijk aangegeven met het woord 'toch' wat een tegenstelling suggereert. Dan vraag ik mij af wat ik met zo'n post moet. Hilgers was heel slecht dus duidelijk. Fijne zondag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Brenet Beste is daar wel vanaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari En door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Focus op competitie inderdaad, snel vergeten dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Wordt wel tijd voor nieuwe backs. Glans van Brenet en Smal is er wel een beetje af. De backs waren vorig seizoen je sterkste wapen. Nu niet meer helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Laat Sampsted en Regeer er maar weer minuten maken. Zeker Brenet voldoet op dit moment totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari (bewerkt) Hilgers was in ieder geval foutloos, voor de rest gewoon heel snel accepteren dat een 3e plek het maximaal haalbare is zoals het altijd is geweest dit seizoen. 20 januari bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Dat is gewoon een fantastische prestatie toch? Meer dan verwacht denk ik ). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 22 minuten geleden zei Kelvin: Hilgers was in ieder geval foutloos, voor de rest gewoon heel snel accepteren dat een 3e plek het maximaal haalbare is zoals het altijd is geweest dit seizoen. Wanvertoning. Uitsupporters mogen wat mij betreft vergoed worden. 3e plek is sowieso nog hoog gegrepen als je zo voor de dag komt. Gewoon tevreden zijn met een plek bij de eerste 6, ga daarna maar eens verder bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Waar was Hilgers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 2 minuten geleden zei Thierryvane: Waar was Hilgers? Ziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 59 minuten geleden zei Arezo: Dat is gewoon een fantastische prestatie toch? Meer dan verwacht denk ik ). Gezien het gebrek aan kwaliteit op de flanken ben ik al tevreden met Europees Voetbal zonder playoffs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 17 uur geleden zei Kelvin: Gezien het gebrek aan kwaliteit op de flanken ben ik al tevreden met Europees Voetbal zonder playoffs Dit dus. Het gemis van Cerny ga je echt nog wel voelen. Steijn heeft de eerste seizoenshelft een hoop verbloemd met z'n 10 goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 12 minuten geleden zei Elano: Dit dus. Het gemis van Cerny ga je echt nog wel voelen. Steijn heeft de eerste seizoenshelft een hoop verbloemd met z'n 10 goals. Af en toe is het voetbal best leuk om naar te kijken, maar Vlap en Rots zijn geen spelers met een individuele actie. Unuvar en Taha zijn wisselvallig/blessuregevoelig en van Bergen is een miskoop. Ik vind de 2-0 van vorig jaar thuis tegen NEC een perfect exemplaar van wat we missen. Bij een standaardsituatie van NEC valt de 1-1 niet en met een geweldige pass van Cerny en de snelheid van Misidjan sta je ineens op 2-0 na een counter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Geruchten gaan over een bod 16 miljoen voor Ugalde van Spartak Moskou. Wat een (bloed)geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Doen, weer een stukje schuld afgelost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Los van dat het ranzig zou zijn, valt het ook nog maar te bezien of het wel zo verstandig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 1 uur geleden zei Thomassje123: Doen, weer een stukje schuld afgelost Dat wel, maar je zult wel de markt op moeten. Er blijft dan niets meer over van de voorhoede namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Sydney van Hooijdonk huren? Ik zie het zo gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 53 minuten geleden zei Lenstra: Los van dat het ranzig zou zijn, valt het ook nog maar te bezien of het wel zo verstandig is. Je zou toch kunnen zeggen dat verkopen aan een Russische club goed is voor Oekraïne. Geld dat naar een speler gaat, gaat niet naar de oorlog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten