Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Kyrill:

Mijn vraag ging dus om wat probleem precies met Hilgers is. Dat weet ik nu nog steeds niet. 

Maar waarom koppel je dat aan het resultaat? Denk dat Kelvin daarom zoiets heeft van wat moet ik hiermee? Je lijkt te suggereren dat als je een mooie overwinning boekt, je niet moet zeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei MetalMichael:

Maar waarom koppel je dat aan het resultaat? Denk dat Kelvin daarom zoiets heeft van wat moet ik hiermee? Je lijkt te suggereren dat als je een mooie overwinning boekt, je niet moet zeuren.

Als ik had willen zeggen je niet moet zeuren met een overwinning, had ik wel alleen dat gezegd , en dat heb ik dus niet gedaan. Begon met een dood normale vraag, en die andere vraag is ook 100% normaal. En hij beantwoord er 0/2, en geeft een lompe reactie terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Kyrill:

Mijn vraag ging dus om wat probleem precies met Hilgers is. Dat weet ik nu nog steeds niet. 

Je kan er toch prima uit opmaken dat Kelvin niet tevreden is over de prestatie van Hilgers gisteren? Heeft niks met het uiteindelijke resultaat te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Ik stel dood normale vraag wat het probleem precies is... En dan reageer jij zo..... En dan geef je niet eens normaal antwoord. Verkeerde been uit bed gestapt? 

Uit je eerste vraag kan ik al opmaken dat je de wedstrijd/samenvatting niet hebt gezien en dan vraag ik me af waarom je uberhaupt reageert in dit topic. En dan kom je vervolgens met een vraag waarin jouw mening is dat je niet mag zeuren als je wint, duidelijk aangegeven met het woord 'toch' wat een tegenstelling suggereert. Dan vraag ik mij af wat ik met zo'n post moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Kelvin:

Uit je eerste vraag kan ik al opmaken dat je de wedstrijd/samenvatting niet hebt gezien en dan vraag ik me af waarom je uberhaupt reageert in dit topic. En dan kom je vervolgens met een vraag waarin jouw mening is dat je niet mag zeuren als je wint, duidelijk aangegeven met het woord 'toch' wat een tegenstelling suggereert. Dan vraag ik mij af wat ik met zo'n post moet.

Hilgers was heel slecht dus duidelijk. Fijne zondag 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Kelvin:

Hilgers was in ieder geval foutloos, voor de rest gewoon heel snel accepteren dat een 3e plek het maximaal haalbare is zoals het altijd is geweest dit seizoen.

Wanvertoning. Uitsupporters mogen wat mij betreft vergoed worden. 3e plek is sowieso nog hoog gegrepen als je zo voor de dag komt. Gewoon tevreden zijn met een plek bij de eerste 6, ga daarna maar eens verder bouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Kelvin:

Gezien het gebrek aan kwaliteit op de flanken ben ik al tevreden met Europees Voetbal zonder playoffs

Dit dus. Het gemis van Cerny ga je echt nog wel voelen. Steijn heeft de eerste seizoenshelft een hoop verbloemd met z'n 10 goals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Elano:

Dit dus. Het gemis van Cerny ga je echt nog wel voelen. Steijn heeft de eerste seizoenshelft een hoop verbloemd met z'n 10 goals.

Af en toe is het voetbal best leuk om naar te kijken, maar Vlap en Rots zijn geen spelers met een individuele actie. Unuvar en Taha zijn wisselvallig/blessuregevoelig en van Bergen is een miskoop. Ik vind de 2-0 van vorig jaar thuis tegen NEC een perfect exemplaar van wat we missen. Bij een standaardsituatie van NEC valt de 1-1 niet en met een geweldige pass van Cerny en de snelheid van Misidjan sta je ineens op 2-0 na een counter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites