Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Vraag me af he. Zou Twente t zelfde overkomen zijn als niet Ajax maar Twente op de laatste dag kampioen was geworden?

Loopt er nog wat in de b1? Blijkbaar kappen ze daar ook mee. Ideale moment voor Vitesse, om te shoppen.

Zou wel nice zijn, aantal jaren dat hun steeds 'onze spelers' wilde kopen en er lopen bij Twente jongens die best interessant zijn. Ook in de B1 ;c

Wel sneu dat Twente in deze situatie zit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met zes punten meer had je gewoon achtste gestaan en volop meegedaan om de play-offs... Maar waarom zou Twente in degradatienood komen? Welke clubs zien jullie boven Twente eindigen? Een top-5 positie gaat inderdaad lastig worden, maar ik zie ze niet zomaar lager dan 12e eindigen... Stel dat PSV, Ajax, Feyenoord, AZ, Vitesse, PEC Zwolle, Groningen, Heerenveen boven Twente eindigen staan ze nog gewoon negende. Misschien dat een Utrecht, Willem II, Cambuur of zelfs NEC ook kan verassen, maar in degradatienood zie ik ze voorlopig echt nog niet komen. GAE, ADO, NAC, Excelsior en eventueel Roda hou je, op misschien een uitzondering na, gewoon onder je.

,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat plan van aanpak ergens in te zien?

Gok van niet. Heb het zelf nergens kunnen vinden. Is natuurlijk vertrouwelijke informatie die de organisatie alleen aangaat. Gok dat de werknemers van Twente hier ook geen weet van hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even tussendoor idd. Bijzonder ernstig dat zoiets niet eens groot nieuws genoemd kan worden.

When the shit hits the fan...

Nouja voor die jongen is het natuurlijk heel erg kut, maar voor Twente maakt het sportief gezien toch niet zoveel uit? Ik vind Stevens en Marsman beide niet zulke helden. Zou Twente ruimte hebben om Mulder een contract aan te bieden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouja voor die jongen is het natuurlijk heel erg kut, maar voor Twente maakt het sportief gezien toch niet zoveel uit? Ik vind Stevens en Marsman beide niet zulke helden. Zou Twente ruimte hebben om Mulder een contract aan te bieden?

Stevens is echt wel een klasse beter bij Marsman. Niet alleen voetballend, maar ook vanwege het hart van elke Twente fan. Een terugspeelbal of hoge bal naar Marsman is standaard een verhoging in je hartslag. Hele matige keeper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben Daniel Fernandes nog :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er komende zomer twee spelers met een hoog salaris vertrekken wordt er voldaan aan het nieuwe plan van aanpak. Dat is ingediend bij de KNVB en wordt de komende maand beoordeeld door de licentiecommissie. Bron: persconferentie/rtvoost

Dit zouden dan Andreas Bjelland en Luc Castaignos moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verhaal rond Xximo heeft inmiddels ook een dubbele lading, volgens een artikel van Quote was dit de situatie bij Xximo:

Niet vreemd; het verliesgevende bedrijf is een dochter van het schimmige Tendris van Ruud Koornstra en consorten, en wordt vooral overeind gehouden door de Stichting Doen, de investeringsmaatschappij van de Postcode Loterij en de hele kliek die daaromheen hangt. Uit het jaarverslag van 2013 blijkt dat men in dat jaar € 7,6 miljoen converteerde van een lening naar agio om oplopende rentekosten te drukken en in 2014 werd door de aandeelhouders nog eens €2,1 miljoen bijgestort. Allemaal geen signalen die erop wijzen dat het geld daar tegen de plinten klotst.

Dus het verhaal van Aldo van der Laan over dat Twente het niet verlengen van sponsorcontract al wist, kan wel kloppen. Overigens is dit ook wel een aanrader om eens terug te lezen: http://www.catenaccio.nl/fc-twente-is-bang-voor-verandering/

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geruchten gaan nu dat Ome Dik 35 miljoen wil investeren in Twente. Eerst zien dan geloven maar positief nieuws :D

Ja, onder voorwaarde dat het huidige bestuur + raad van commissarisen vertrekt. Wie dat precies zijn weet ik niet, want het tabje 'Organisatie' op de FC Twente-site is om mysterieuze redenen verdwenen.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, onder voorwaarde dat het huidige bestuur + raad van commissarisen vertrekt.

Alleen over Aldo heb ik zo mijn twijfels bij een vertrek. Heeft de club jaren met eigen vermogen levend gehouden blijkt. De rest mag wel vertrekken, hebben alleen maar ja geknikt bij Aldo en Joopie en lopen nu achteraf modder te gooien dat ze van niks wisten. Gelul van de bovenste klas. Moet mannen hebben in de RvC die de bek durven open te trekken en vragen durven te stellen bij elke beslissing. Dat is een gezonde bedrijfsvoering dus niet gek dat Wessels dat eist.

Zou echt een droom zijn ging Twente Van Halst binnenhalen op een mooie positie binnen Twente zoals voorheen met daarbij Van der Belt als algemeen directeur. Dan nog Fredje als technisch directeur en Ten Hag als trainer. Alleen maar clubmensen (op van der Belt na) die Twente echt wel de stap omhoog laten maken. Ben nu al aan het dromen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen over Aldo heb ik zo mijn twijfels bij een vertrek. Heeft de club jaren met eigen vermogen levend gehouden blijkt. De rest mag wel vertrekken, hebben alleen maar ja geknikt bij Aldo en Joopie en lopen nu achteraf modder te gooien dat ze van niks wisten. Gelul van de bovenste klas. Moet mannen hebben in de RvC die de bek durven open te trekken en vragen durven te stellen bij elke beslissing. Dat is een gezonde bedrijfsvoering dus niet gek dat Wessels dat eist.

Zou echt een droom zijn ging Twente Van Halst binnenhalen op een mooie positie binnen Twente zoals voorheen met daarbij Van der Belt als algemeen directeur. Dan nog Fredje als technisch directeur en Ten Hag als trainer. Alleen maar clubmensen (op van der Belt na) die Twente echt wel de stap omhoog laten maken. Ben nu al aan het dromen.

RvC ben ik met je eens, maar volgens mij is van den Belt ook onderdeel van het huidige bestuur en die mag van mij blijven zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga er vanuit dat die niet moet uitstappen. Over zijn financiële prestaties kan ik niet oordelen maar transparant is hij vanaf minuut 1 en dat is een heel groot pluspunt aan hem. Denk dat het Wessels vooral gaat om de zittende mannen vanuit het verleden. Ach, we zullen het zien. Zoals ik zei, eerst zien en dan geloven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites