Tim' Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 Mogen jullie blij mee zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 Lekker bezig jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 (bewerkt) Past wel bij Twente heb ik het idee, benieuwd naar de selectie volgend seizoen want ik vrees dat er nog wel een aantal spelers gaan vertrekken in de zomer.. 12 april 2023 bewerkt door Elano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 https://youtu.be/HxpXaMXRwB4 13 jaar geleden alweer...2 uur lang wachten op de A1 tussen Markelo en Rijssen op de bus en wat een feest was dat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 6 uur geleden zei Kelvin: https://youtu.be/HxpXaMXRwB4 13 jaar geleden alweer...2 uur lang wachten op de A1 tussen Markelo en Rijssen op de bus en wat een feest was dat.. Daar stond ik ook ongeveer. Zitten op de snelweg, dat gebeurt niet snel weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 Als de dag van gisteren, wat een dag! 'S avonds nog even naar het huis van Steve. Kameraden die knuppeldik in de verkeerde stad uitkomen met de trein omdat ze in slaap waren gevallen, het feest, de sfeer, het wachten op de snelweg. Kippenvel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 (bewerkt) 7/8 miljoen dus, gegokt en nauwelijks verloren. Ik ben tevreden. Tijd om technisch directeurtje te spelen: DM: Unnerstall Tyton El Maach Het is te hopen dat Unnerstall het prima naar het zin heeft thuis, want dat die een stap hogerop zou kunnen maken spreekt voor zich. Zolang er geen clubs uit het Rührgebied (Gladbach, Köln, Leverkusen) zich melden, ga ik er vanuit dat hij blijft. Ik zou ook niet direct een eventuele opvolger voor hem zien. VR: Brenet Sampsted Brenet, wat moet je daar nou over zeggen? Ik denk dat hij net als zo'n collega aan de linkerkant hogerop zou kunnen als een club met aanvallende wingbacks speelt en drie achterin. Maar een stap hogerop naar een ploeg met een viermansdefensie zie ik niet gebeuren eerlijk gezegd. Ik zie hier ook nog VL: Smal aankoop Smal is verdedigend iets sterker dan Brenet en ik zie hem eerder vertrekken dan Brenet. Salah-Eddine wordt gezien als zijn mogelijke vervanger, maar die vond ik overtuigender op het middenveld (waar hij ook zijn meeste kansen heeft gekregen). Sinkgraven (Leverkusen) is een buitenkansje die je altijd zou kunnen proberen. Daarnaast verwacht ik hier toch wat meer ruimte voor Mats Rots. VC: Propper Hilgers Pleguezuelo Bruns Hilgers weigert zijn aflopende contract te verlengen dus die moet vertrekken om nog iets aan hem over te houden. Pleguezuelo heeft een aflopend contract en vertrekt sowieso transfervrij. Hier moet wel wat bij dus en dat is ook wel duidelijk met de interesse in Beelen (PEC) en Amofa (GAE). Ik vind persoonlijk Blokzijl (FC Groningen), qua ervaring hoop ik op een verrassing a la van Drongelen (Union, nu gehuurd door Hansa Rostock) Controlerende Middenvelders: Sadilek Kjolo Vlap Brama Ik hoop dat Sadilek een seizoen fit en ik neem definitief afscheid van Vlap als 10, Brama zal hopelijk stoppen. Uiteindelijk ben je hier dan op zoek naar een extra naam en dan is Regeer een prima optie. Ook Proper van NEC zou prima kunnen. Aanvallende Middenvelder: Steijn aankoop Steijn is vooral de scorende middenvelder die achter de spits opduikt, maar komt aan de bal soms tekort. Terwijl Vlap gewoon een betere voetballer is, maar niet scoort. Dus een combinatie van Vlap/Steijn is eigenlijk wat je zoekt in de rol van nr. 10. Oristanio (Volendam) zag ik ergens voorbij komen, maar heb ik geen goed beeld van. Stiekem hoop ik dat ze komen met een Hlynsson die een van de beteren is bij Jong Ajax, maar die gezien de drukte op de 10 positie bij Ajax daar toch minder snel aan kansen zal komen. Rechterflank Cerny Rots Als Cerny nog een stap wil maken, dan is dit het moment voor hem. Daan Rots is wat mij betreft wel klaar bij FC Twente. FC Twente zou Azarkan willen hebben, daar ben ik nog niet zo van overtuigd maar ik heb niet gelijk een betere naam paraat. Bij een speler als Tavsan (NEC) heb ik weer meer twijfels over zijn rendement bijvoorbeeld en ik denk dat een speler als Manhoef (Vitesse) eigenlijk de stap FC Twente kan overslaan. En ik verwacht bij allemaal dat je al gauw praat over 2-3 miljoen. Voor de back-up positie zou je kunnen kijken naar Camiel Neghli (Graafschap) Linkerflank Misidjan Cleonise Cleonise verwacht ik niet meer terug te zien, Misidjan hopelijk wel. Vooral om in de voorhoede nog een bepaalde vorm van continuiteit te halen, maar hij heeft wel een betere concurrent nodig en dan denk ik toch aan de veelgenoemde naam Ruben van Bommel (MVV). En als alternatief kwam ook Margaritha (Top Oss) voorbij. Spits: Ricky van Wolfswinkel Manfred Ugalde van Wolfswinkel is als eerste spits wel klaar, ik hoop dat ze Ugalde kunnen overtuigen om toch te blijven ondanks zijn weinige speeltijd afgelopen jaar. Andere alternatieven zouden zijn: Sam Lammers (Atalanta, die niet echt overtuigd en ongetwijfeld weg mag bij Atalanta)Samenvattend Vertrekken: Zerrouki Smal Cerny Hilgers Brenet(?) Ugalde (huur) Salah-Eddine (huur) Cleonise Pleguezuelo Brama Rots Komen: VR (?) VL: Salah-Eddine/Sinkgraven VC: Amofa/Beelen/van Drongelen MC: Regeer/Proper AMC: Oristanio/Hlynsson AMR: Azarkan/Tavsan/Manhoef/Neghli AML: van Bommel/Margaritha SP: Lammers Maar ondanks al deze namen hoop ik vooral op wat verrassingen uit het buitenland a la Kitolano, Lauritsen, Sarr, Sahraoui Ik zou zeggen: SHOOT! 5 mei 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Leuke namen allemaal Speelt Hilgers naar Feyenoord nog? En hoe goed is hij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Zag ook een keer langskomen dat Nec en Twente lichte interesse hadden in Brittijn. Weet niet of dat nog iets kan zijn voor op het middenveld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Dat Marouan Azarkan naar FC Twente gaat is wel redelijk zeker lijkt mij gezien de berichtgevingen. Gaetano Oristanio is een leuke naam, prima speler ook. Maar Volendam heeft die wel gehuurd van Internazionale. Dus dat speelt wel nog mee hoe happig die zijn om hem weer richting de Eredivisie te sturen. Is namelijk al zijn 2e seizoen hier. Vito van Crooij niets voor FC Twente nog? Geweldige stats dit seizoen en nog maar 1 jaar contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Arezo: Leuke namen allemaal Speelt Hilgers naar Feyenoord nog? En hoe goed is hij? Ik vind persoonlijk dat zijn niveau wel beter is met Pröpper naast hem. Afgelopen paar weken was hij geblesseerd, maar hij is net weer fit, dus ben benieuwd hoe het gaat. De wedstrijden die hij samen speelde met Pleguezuelo waren wel wat twijfelachtiger, dat kan ook te maken hebben met gewenning. Maar mijn gevoel zegt dat hij nog wel wat coaching nodig heeft. Ik denk dat hij in combinatie met Trauner/Hancko prima kan functioneren. Maar een combinatie met Kasanwirjo/Rasmussen kan wat minder uitpakken. Overigens zie ik net dat Weghorst niet bij United blijft (wat een verrassing) en die gaat natuurlijk ook niet meer spelen bij Burnley. Hij heeft altijd gezegd dat ie bij FC Twente wil spelen, nou weet ik ook dat we voor elke keer dat een speler dat zegt een euro zouden krijgen dan kun je toch minimaal paar biertjes kopen (hallo El Ahmadi, Elia). Maar dat zou ook wel gaaf zijn, Weghorst is toch de geevolueerde versie van Kramer dus die krijgt ons Joseph wel aan de doelpunten. 5 mei 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Leuke namen allemaal inderdaad maar er gaan er echt wel een heel aantal weg. Salah-Edinne wil zelf niet blijven en voor zijn kansen bij Ajax gaan, daarnaast vind ik hem op het middenveld beter. Steijn is geen échte 10. Smal, Hilgers, Cerny, Brenet, Misidjan zullen ongetwijfeld vertrekken. Brama kapt er mag ik hopen mee. Plaats maken voor een andere speler. Een Sinkgraven zie ik ook niet komen, die zal ongetwijfeld andere salarissen gewend zijn. Of hij moet dezelfde keuze maken als Brenet om weer voor speeltijd te gaan en dus in te leveren. Wellicht dat ze hem dat beeld voor kunnen houden. Wel vind ik dat we heeel veeeel kelder-eredivisie en KKD-namen horen voor Twente. Als we stappen willen maken gaan we het écht niet redden (op dit moment) met een van Bommel, Azarkan, Regeer, Proper en/of een speler als Margharita.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 44 minuten geleden zei 007mark: Dat Marouan Azarkan naar FC Twente gaat is wel redelijk zeker lijkt mij gezien de berichtgevingen. Gaetano Oristanio is een leuke naam, prima speler ook. Maar Volendam heeft die wel gehuurd van Internazionale. Dus dat speelt wel nog mee hoe happig die zijn om hem weer richting de Eredivisie te sturen. Is namelijk al zijn 2e seizoen hier. Vito van Crooij niets voor FC Twente nog? Geweldige stats dit seizoen en nog maar 1 jaar contract. Typische Twente-aankoop en geen verkeerde denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 (bewerkt) 13 minuten geleden zei Jotew: Leuke namen allemaal inderdaad maar er gaan er echt wel een heel aantal weg. Salah-Edinne wil zelf niet blijven en voor zijn kansen bij Ajax gaan, daarnaast vind ik hem op het middenveld beter. Steijn is geen échte 10. Smal, Hilgers, Cerny, Brenet, Misidjan zullen ongetwijfeld vertrekken. Brama kapt er mag ik hopen mee. Plaats maken voor een andere speler. Een Sinkgraven zie ik ook niet komen, die zal ongetwijfeld andere salarissen gewend zijn. Of hij moet dezelfde keuze maken als Brenet om weer voor speeltijd te gaan en dus in te leveren. Wellicht dat ze hem dat beeld voor kunnen houden. Wel vind ik dat we heeel veeeel kelder-eredivisie en KKD-namen horen voor Twente. Als we stappen willen maken gaan we het écht niet redden (op dit moment) met een van Bommel, Azarkan, Regeer, Proper en/of een speler als Margharita.. Deels eens, je moet nooit met van Bommel als basisspeler aan de eredivisie beginnen. Die moet net als Steijn en Smal eerst een jaar de tijd krijgen. Margharita is een naam die veel genoemd wordt, ik vind het vooral een rommelaar die af en toe een leuke actie heeft en met 23-jaar vind ik eigenlijk dat je al te laat bent. Proper en Regeer vind ik absoluut geen kelder-eredivisie/KKD. Dat soort gevoelens heb ik eerder bij namen als Hoedemakers, Diemers die ik ook wel eens de revue heb zien passeren. Van Crooy is ook een optie, maar die heb ik een half jaar lang ruzie zien maken met een bal bij PEC Zwolle, daar krijgen we nog steeds nachtmerries van. #FCTwentesupporter #seizoenskaartPEC 5 mei 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 @Kelvin Ik zal jouw post eens ontleden met wat ik er van vind Citaat Het is te hopen dat Unnerstall het prima naar het zin heeft thuis, want dat die een stap hogerop zou kunnen maken spreekt voor zich. Zolang er geen clubs uit het Rührgebied (Gladbach, Köln, Leverkusen) zich melden, ga ik er vanuit dat hij blijft. Ik zou ook niet direct een eventuele opvolger voor hem zien. Als Unnerstal weg gaat heb je toch Tyton en El Maach? Die laatste zou toch niet voor niets gehaald zijn? Als ie weggaat hoef je denk ik niet eens een vervanger te halen Citaat Brenet, wat moet je daar nou over zeggen? Ik denk dat hij net als zo'n collega aan de linkerkant hogerop zou kunnen als een club met aanvallende wingbacks speelt en drie achterin. Maar een stap hogerop naar een ploeg met een viermansdefensie zie ik niet gebeuren eerlijk gezegd. Ik zie hier ook nog Brenet is aanvallend goed en scoort regelmatig maar is ook net zo vaak verantwoordelijk voor een tegengoal, zo niet vaker. We wisten al dat die weg ging en Sampsted was toch al gehaald daar voor? Als je geld voor Brenet kunt vangen zou ik er absoluut niet rouwig om zijn als hij weg gaat. Sampsted is een IJslandse international dus die zou Brenet prima kunnen vervangen lijkt me. Als international moet je toch wel wat kunnen. Hoef je alleen nog een reserve rechtsback te hebben Citaat Smal is verdedigend iets sterker dan Brenet en ik zie hem eerder vertrekken dan Brenet. Salah-Eddine wordt gezien als zijn mogelijke vervanger, maar die vond ik overtuigender op het middenveld (waar hij ook zijn meeste kansen heeft gekregen). Sinkgraven (Leverkusen) is een buitenkansje die je altijd zou kunnen proberen. Daarnaast verwacht ik hier toch wat meer ruimte voor Mats Rots. Smal zie ik vertrekken. Ajax had toch interesse in hem? Misschien hem verkopen en Wijndal huren als die zo ver is gezakt in de pikorde? Zie het niet gebeuren overigens maar ik dacht er nog aan vanmiddag. Salah-Edinne zal ook niet blijven denk ik. Hier is dus wel werk aan de winkel Citaat Hilgers weigert zijn aflopende contract te verlengen dus die moet vertrekken om nog iets aan hem over te houden. Pleguezuelo heeft een aflopend contract en vertrekt sowieso transfervrij. Hier moet wel wat bij dus en dat is ook wel duidelijk met de interesse in Beelen (PEC) en Amofa (GAE). Ik vind persoonlijk Blokzijl (FC Groningen), qua ervaring hoop ik op een verrassing a la van Drongelen (Union, nu gehuurd door Hansa Rostock) Hilgers zie ik vertrekken en Pleguezuelo ook. Dan houd je Propper en Bruns over. Propper is voor ons nog steeds een prima speler en Bruns is misschien wel toe aan meer speeltijd. Maar dit is zeker niet genoeg en er moeten wel 2 er bij komen. Amofa, Beelen en Blokzijl zou misschien kunnen maar dan moet je er nog 1 hebben die er bovenuit steekt en misschien iets meer kost (genoeg transfergeld komt er binnen waarschijnlijk) Citaat Ik hoop dat Sadilek een seizoen fit en ik neem definitief afscheid van Vlap als 10, Brama zal hopelijk stoppen. Uiteindelijk ben je hier dan op zoek naar een extra naam en dan is Regeer een prima optie. Ook Proper van NEC zou prima kunnen. Ik denk dat Vlap echt wel beter kan dan dit seizoen. Ik weet niet wat het is maar ik denk dat we de echte Vlap niet hebben gezien. Ik zou hem houden omdat we ook al veel andere spelers nodig hebben en hem nog 1 seizoen(helft) een kans geven. Met Sadilek, Kjolo en Vlap ben je dan wel redelijk bezet denk ik. Ik zou deze positie niet als prioriteit beschouwen Citaat Steijn is vooral de scorende middenvelder die achter de spits opduikt, maar komt aan de bal soms tekort. Terwijl Vlap gewoon een betere voetballer is, maar niet scoort. Dus een combinatie van Vlap/Steijn is eigenlijk wat je zoekt in de rol van nr. 10. Oristanio (Volendam) zag ik ergens voorbij komen, maar heb ik geen goed beeld van. Stiekem hoop ik dat ze komen met een Hlynsson die een van de beteren is bij Jong Ajax, maar die gezien de drukte op de 10 positie bij Ajax daar toch minder snel aan kansen zal komen. Twente mist creativiteit, een echte spelmaker. Daar is een nummer 10 voor maar Vlap en Steijn zijn echt geen spelmakers.. Steijn heeft ook helemaal geen goede stats, 0 assists dit seizoen als nummer 10. Dat kan echt niet. Vlap heeft ook te weinig rendement maar dat hoef ik niet te zeggen, dat ziet iedereen. Maar zoals ik zei heeft Twente een echte spelmaker nodig a la Tannane bijvoorbeeld. Ik noem gewoon even een voorbeeld, niet dat ik hem meteen wil zien komen. Het feit dat er geen echte spelmaker is en de buitenspelers te weinig assists brengen komt van Wolfswinkel er ook niet goed uit maar daar kom ik zo op Citaat Als Cerny nog een stap wil maken, dan is dit het moment voor hem. Daan Rots is wat mij betreft wel klaar bij FC Twente. FC Twente zou Azarkan willen hebben, daar ben ik nog niet zo van overtuigd maar ik heb niet gelijk een betere naam paraat. Bij een speler als Tavsan (NEC) heb ik weer meer twijfels over zijn rendement bijvoorbeeld en ik denk dat een speler als Manhoef (Vitesse) eigenlijk de stap FC Twente kan overslaan. En ik verwacht bij allemaal dat je al gauw praat over 2-3 miljoen. Voor de back-up positie zou je kunnen kijken naar Camiel Neghli (Graafschap) Citaat Cleonise verwacht ik niet meer terug te zien, Misidjan hopelijk wel. Vooral om in de voorhoede nog een bepaalde vorm van continuiteit te halen, maar hij heeft wel een betere concurrent nodig en dan denk ik toch aan de veelgenoemde naam Ruben van Bommel (MVV). En als alternatief kwam ook Margaritha (Top Oss) voorbij. Ah de buitenspelers, hier zit het hele seizoen het probleem (op Cerny na). Cerny krijgt (te) veel kritiek. Doet ook veel dingen fout maar ook heel veel dingen goed en zijn statistieken bewijzen dat. 10 doelpunten en 8 assists. Met AFSTAND de gevaarlijkste aanvaller dit seizoen. Needles to say, ik hoop echt dat hij blijft. Zijn collega aan de andere kant - Misidjan - Oi oi oi, die mag vertrekken. Liever vandaag nog. Een type speler waar ik echt een hekel aan heb. Dribbelen, dribbelen, dribellen. Ah.. Bal weg. Verschrikkelijk. Lijkt heel gevaarlijk maar is dat absoluut niet. Zijn statistieken bewijzen dat: 3 assists maar, 3!!! Dat kan echt niet voor een club die bovenin meedraait (top 6). Nu snap ik dat statistieken niet alles zeggen maar ze liegen ook niet. Rendement, dat is nodig in de aanval. Cerny is de enige die dat voor langere tijd laat zien. Cleonise zal vertrekken. Vast niet voor niets ga ik maar van uit. Cerny verwacht ik weg te gaan en Misidjan en Cleonise dus ook. Dan houdt je alleen Rots over. Hier moet echt de prioriteit liggen of Twente moet 5-3-2 willen spelen en met de huidige backs en van Wolfswinkel en Ugalde kan dit ook denk ik. Graag op zoek naar buitenspelers met rendement. Voor Twente moet een buitenspeler toch wel minimaal 8 assists kunnen geven lijkt me? Citaat van Wolfswinkel is als eerste spits wel klaar, ik hoop dat ze Ugalde kunnen overtuigen om toch te blijven ondanks zijn weinige speeltijd afgelopen jaar. Andere alternatieven zouden zijn: Sam Lammers (Atalanta, die niet echt overtuigd en ongetwijfeld weg mag bij Atalanta) Deze discussie heb ik vaker maar ik ben het hier niet helemaal mee eens. Ja, niet zijn beste seizoen absoluut maar wordt ook helemaal niet geholpen door de spelers om zich heen. 6 assists heeft hij gegeven, meer dan Misidjan, Vlap en Steijn bij elkaar. Probleem ligt echt niet bij hem maar bij de buitenspelers en van Wolfswinkel is niet een spits die veel kansen voor zichzelf creëert maar hij wordt dus echt gewoon niet geholpen/bediend. Met betere buitenspelers en nummer 10'en komt hij veel beter uit de verf. Dat weet ik zeker. Ik hoop dat Ugalde blijft. Dan kan Ugalde eerste spits worden en van Wolfswinkel 2e. Van Wolfswinkel is denk ik ook de ideale 2e spits. Daarnaast denk ik dat je met die 2 ook 4-4-2 kunt gaan spelen. Deze positie heeft wat mij betreft geen prioriteit. Bruggink moet op zoek naar een links- en rechtsback, 2 centrale verdedigers, een spelmaker en 3 a 4 nieuwe buitenspelers. Daar ligt echt wel de prioriteit vind ik. In ieder geval wel veel werk aan de winkel. Dan moet je je ook nog eens bedenken hoe we gaan spelen. Wil je 4-3-3 blijven spelen of ga je naar 5 verdedigers dus 5-3-2 met hele hoge backs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 2 uur geleden zei Thomassje123: Hilgers zie ik vertrekken en Pleguezuelo ook. Dan houd je Propper en Bruns over. Propper is voor ons nog steeds een prima speler en Bruns is misschien wel toe aan meer speeltijd. Maar dit is zeker niet genoeg en er moeten wel 2 er bij komen. Amofa, Beelen en Blokzijl zou misschien kunnen maar dan moet je er nog 1 hebben die er bovenuit steekt en misschien iets meer kost (genoeg transfergeld komt er binnen waarschijnlijk) Mooie analyse mannen, leuk om te lezen als outsider. Ik vroeg me alleen af bij dit stukje: moet je per se iemand hebben die er bovenuit steekt? Het duo Pröpper-Blokzijl lijkt me Eredivisiewaardig en dan heb je Bruns nog achter de hand (en een vierde naam). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 7 minuten geleden zei Tim': Mooie analyse mannen, leuk om te lezen als outsider. Ik vroeg me alleen af bij dit stukje: moet je per se iemand hebben die er bovenuit steekt? Het duo Pröpper-Blokzijl lijkt me Eredivisiewaardig en dan heb je Bruns nog achter de hand (en een vierde naam). Je hebt vaak een pikorde. Daarin zie ik altijd 2 die gewoon duidelijk basis staan, een derde die prima in kan vallen of daar tegen aan zit en een 4e die misschien nog net komt kijken en zo zijn wedstrijden mee kan pakken. Centrale verdediging was perfect dit jaar. Hilgers en Propper de eerste 2 en gewoon een goede machine achterin gezien de tegendoelpunten met name in de eerste seizoenshelft Pleguezuelo ook een goede verdediger maar net iets minder dan de bovenste 2 Bruns doet het best aardig hoewel hij nog niet veel gespeeld heeft. Zit dan nog wel de nodige rek in maar vind hem nog niet goed genoeg om het hele seizoen in de basis te spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Wel een beetje laat helaas maar misschien ook wel weer mooie timing met het oog op de play-offs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Op 6-2-2023 om 00:15 zei Kelvin: Steijn maakt nog wel de goals, maar zorgt voor wat meer onbalans op het middenveld. Bovendien lijkt FC Twente gewoon beter te spelen in de wedstrijden als Vlap speelt, alleen hij scoort niet. Dus volgens mij is de enige kans voor FC Twente dit seizoen om eventueel nog een rol te spelen in de strijd om plek 4 gewoon hopen dat Vlap snel een doelpunt maakt en dat daarna de 'ketchup-theorie' zijn werk doet. Maak van strijd om plek 4, maar strijd om ticket in de playoffs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 mei 2023 Share Geplaatst 12 mei 2023 De assist van Cerny bij de 2-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Prachtige goal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Nu ook wel korte metten gemaakt met het uit syndroom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Dat jullie maar Europa in gaan. Mooi afscheid voor Jans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Het was weer genieten, maar toch weer dat gevoel dat je met dit niveau niet de playoffs had hoeven spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Gisteren heer en meester! Wat een voetbal, en vooral: wát een sfeer in het stadion, ik heb genoten. Nu de laatste horde; Sparta. Zag in hen een gevaarlijkere tegenstander dan Utrecht, dus ben heel benieuwd. Op papier zouden we moeten winnen, maar het zijn weer wedstrijden opzich. Overigens vind ik die hele play-offs maar bullshit. Je eindigt 18 punten voor op Heerenveen op de 5e plek en nog kan de nr 9 ipv ons die Playoffs Conference League halen. Maargoed, het is nou eenmaal zo geregeld in dit land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten