Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Haha verbaast me ook niets. Moeten zichzelf wel belonen voor t harde werk wat ze door de week moeten doen toch. Echt 3 van die koekenbakkers die ver onder hun niveau spelen ook. Nog even en we horen dat Hidde wekelijks in Duisburg zit, dan is t feest compleet ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een middelvelder. Ik zou eerst eens gaan rondkijken naar een goede doelman en centrale verdediger

Wetende dat je Ziyech en wellicht Tapia/Mokotjo gaat slijten, is wat meer ervaring op t middenveld nooit verkeerd.

Doelmannen hebben we zat, ook al zijn ze niet zo goed. Verdediging is vooral aan de zijkanten erg zwak, centrum valt nog wel mee. Alleen de aanval.. Daar moet zelfs de Graafschap nog van janken, damn wat ontbeert het daar aan kwaliteit. De enige die nog iets heeft laten zien is nota bene Jerson fucking Cabral, daar wil ik mijn hoop dus echt niet op vestigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag: Je zit als club in de financiele problemen en bent op zoek naar een interim-directeur, wat doe je?

[spoiler=Antwoord]Je haalt een interim-directeur die bij een club is weggestuurd omdat hij deze club in de financiele problemen bracht.

Zo scheef, daar kun je eigenlijk alleen om lachen :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites