cimbomcu Geplaatst 19 december 2015 Share Geplaatst 19 december 2015 Den Bosch, place to be DB = Duisburg. http://vulkanhaus.de/ :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 O zo :D het beruchte Duisburg, ja daar gaat wel menig verhaal over rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Haha verbaast me ook niets. Moeten zichzelf wel belonen voor t harde werk wat ze door de week moeten doen toch. Echt 3 van die koekenbakkers die ver onder hun niveau spelen ook. Nog even en we horen dat Hidde wekelijks in Duisburg zit, dan is t feest compleet ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 FC Twente #4 Die Turken praten over niets anders dan hoeren. Wat een volk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Goh hoe die Ziyech nu modder loopt te strooien in de media. Opkankeren met die vent zou ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 En Brama ook in de belangstelling als 'routinier'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Weer een middelvelder. Ik zou eerst eens gaan rondkijken naar een goede doelman en centrale verdediger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Weer een middelvelder. Ik zou eerst eens gaan rondkijken naar een goede doelman en centrale verdediger Wetende dat je Ziyech en wellicht Tapia/Mokotjo gaat slijten, is wat meer ervaring op t middenveld nooit verkeerd. Doelmannen hebben we zat, ook al zijn ze niet zo goed. Verdediging is vooral aan de zijkanten erg zwak, centrum valt nog wel mee. Alleen de aanval.. Daar moet zelfs de Graafschap nog van janken, damn wat ontbeert het daar aan kwaliteit. De enige die nog iets heeft laten zien is nota bene Jerson fucking Cabral, daar wil ik mijn hoop dus echt niet op vestigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Weer een middelvelder. Ik zou eerst eens gaan rondkijken naar een goede doelman en centrale verdediger Routine is anders ook belangrijk. Verder zou ik graag een ervaren spits zien, want die borven heeft er ook geen neus voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Heeft wel goede teksten Ziyech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Heeft wel goede teksten Ziyech. Sarcasme? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Nope. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Aanvoerdersband afgenomen van Ziyech. Gutiérrez nieuwe aanvoerders, met Uvini, Schilder, Mokotjo en Marsman als co's. Zat er ook wel aan te komen natuurlijk. Nu is Ziyech nog makkelijk weg. [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Mag ik nu aannemen dat Ziyech ook naar het 2e is gezet? Alleen aanvoerdersband afnemen is een halve maatregel als hij half Twente afbrandt. Is echter wel kapitaalvernietiging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Mag ik nu aannemen dat Ziyech ook naar het 2e is gezet? Alleen aanvoerdersband afnemen is een halve maatregel als hij half Twente afbrandt. Is echter wel kapitaalvernietiging. Gelukkig geef je zelf al aan waarom hij niet verplaatst wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Gelukkig geef je zelf al aan waarom hij niet verplaatst wordt. Is toch krom eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 :r Randy. Ik zie je ava nu pas volgens mij :D Tja Bazoer, geld verdienen is nu wel belangrijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Vraag: Je zit als club in de financiele problemen en bent op zoek naar een interim-directeur, wat doe je? [spoiler=Antwoord]Je haalt een interim-directeur die bij een club is weggestuurd omdat hij deze club in de financiele problemen bracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Dus jullie willen nog verder de afgrond in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Vraag: Je zit als club in de financiele problemen en bent op zoek naar een interim-directeur, wat doe je? [spoiler=Antwoord]Je haalt een interim-directeur die bij een club is weggestuurd omdat hij deze club in de financiele problemen bracht. Zo scheef, daar kun je eigenlijk alleen om lachen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Dus jullie willen nog verder de afgrond in? Als je dit soort vragen blijft stellen, dan laat je wel zien dat bier en vis geen goede combinatie is voor je brein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Wanneer gaat Ziyech nou weg? Alle journalisten roepen dat 'ie al weg is, maar hoor er weinig van (op Schalke geruchten na). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Dacht dat Fenerbahçe interesse had, maar zou me niets verbazen als hij in de laatste week pas vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Is toch bijna altijd dat een speler pas in de laatste week vertrekt ;c Vooral bij dit soort transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Ik had een transfer verwacht voor de volgende speelronde. Want kun je die jongen nog wel opstellen na zijn interview? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten