Starálfur Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 Ik vond het de eerste aflevering ook niet direct grappig en moest er wel even inkomen, maar die serie verheft het begrip onderbroekenlol naar een nieuw niveau. Het is overigens al een jaar ofzo geleden dat ik voor het laatst een aflevering keek en ben ook pas bij seizoen 6, maar dit is dan ook wel een serie die je moet doseren. TzaVd6zl2bA :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 Hier donderdag eens een lichtje op laten schijnen. Sowieso staat True Detective al vrij hoog _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 Alles wat ik heb gehoord en gezien doet me vermoeden dat ook ik True Detective redelijk fantastisch ga vinden, maar ik zie het nu al verschijnen in verschillende lijsten. Ik bedoel, serieus? Het is een paar afleveringen ver, het seizoen loopt zelfs nog? Dat lijkt me echt veel te snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alderweireld. Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 Hierbij mijn lijstje 1: Breaking Bad 2: Band of Brothers 3: House 4: Dexter 5: Sherlock 6: Friends 7: Arrow 8: Californication 9: Two and a half men 10: The Big Bang Theory Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 Lijstje: 1. The Unit 2. Band of Brothers 3. Strike Back 4. Sherlock 5. Boardwalk Empire 6. Homeland 7. Breaking Bad 8. Game of Thrones 9. House of Cards 10. Suits 11. The Pacific 12. Spartacus 13. White Collar 14. Family Guy 15. Top Gear (Deze moet in mijn lijst, sorry. Gooi hem er maar uit bij punten geven.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 februari 2014 Share Geplaatst 12 februari 2014 Top 3 hoor die je daar hebt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 12 februari 2014 Share Geplaatst 12 februari 2014 Mijn eerste versie (de onderstrepingen zijn voor mij zelf markers): 1 Game of Thrones 2 Friends 3 Firefly 4 Band of Brothers 5 Planet Earth 6 Nikita 7 Missing 8 24 9 Breaking Bad 10 Homeland 11 The Blacklist 12 Arrow 13 Oz 14 Spartacus: Blood and Sand 15 How I Met Your Mother 16 New Girl 17 The League 18 The Unit 19 Revolution 20 The Event 21 Terra Nova 22 FlashForward 23 Robin Hood 24 Prison Break 25 Spartacus: Gods of the Arena Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 februari 2014 Share Geplaatst 12 februari 2014 Heb echt een hele hoop nog niet gezien, maar soit. 1. Band of Brothers 2. Game Of Thrones 3. Breaking Bad 4. Entourage 5. Boardwalk Empire 6. The Walking Dead 7. Gossip Girl 8. The Pacific 9. Spartacus: Blood and Sand 10. Spartacus: Gods of the Arena Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 februari 2014 Share Geplaatst 12 februari 2014 (bewerkt) 1) True Detective 2) Band of Brothers 3) Game of Thrones 4) Suits 5) 24 6) Borgen 7) The Big Bang Theory ) Homeland 9) Two and a Half Men 10) The Pacific 11) Forbrydelsen (Originele versie van The Killing) 4 maart 2014 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 februari 2014 Share Geplaatst 12 februari 2014 Ga er eens over nadenken. Alleen wordt vrij onmogelijk om 20 minuten comedy's in te schalen met de rest... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2014 12. Spartacus Heb je hier de IMDb-link van voor me? Er zijn meerdere Spartacussen namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 februari 2014 Share Geplaatst 12 februari 2014 Zou toch zonde zijn als Breaking Bad hier gaat winnen omdat het door de meeste mensen gezien is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2014 Er zijn drie series die er na 11 lijstjes tussenuit springen qua aantal keer genoemd en daarvan staat Breaking Bad op de laatste plaats v.w.b. het aantal punten hoor. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 12 februari 2014 Share Geplaatst 12 februari 2014 Heb je hier de IMDb-link van voor me? Er zijn meerdere Spartacussen namelijk. Blood and sand, eerste seizoen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 12 februari 2014 Share Geplaatst 12 februari 2014 (bewerkt) Voorlopige top 15: 1. Sons of Anarchy 2. The Sopranos 3. The Wire 4. Game of Thrones 5. Friends 6. How I met your mother 7. The Unit 8. Arrow 9. The League 10. Homeland 11. Breaking Bad 12. Band of Brothers 13. Dexter 14. The Walking Dead 15. Avatar: The last Airbender Wellicht dat ik binnenkort een toelichting bij mijn lijstje ga vermelden en het af maak tot top 25. 13 februari 2014 bewerkt door Tomasson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 13 februari 2014 Share Geplaatst 13 februari 2014 Er zijn drie series die er na 11 lijstjes tussenuit springen qua aantal keer genoemd en daarvan staat Breaking Bad op de laatste plaats v.w.b. het aantal punten hoor. ;) De andere zijn Game of Thrones en Band of Brothers, vermoed ik? Overigens zeg ik dit ook met het idee in m'n achterhoofd veel BB-fans nog niet gestemd hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2014 De andere zijn Game of Thrones en Band of Brothers, vermoed ik? Overigens zeg ik dit ook met het idee in m'n achterhoofd veel BB-fans nog niet gestemd hebben. Inderdaad, ik ben overigens 'bang' voor hetzelfde. Zorgt wel voor een heel vertekend beeld, een beetje zoals de Nederlandse mannen met schaatsen. Ik probeer ook ergens een eerlijke formule te verzinnen (die anders is dan het gemiddelde) om het wat meer gelijk te trekken, want hetzelfde geldt eigenlijk voor de film top 100. Daar is het aantal keren dat een film genoemd wordt ook erg belangrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 13 februari 2014 Share Geplaatst 13 februari 2014 (bewerkt) 1. The Sopranos 2. Band of Brothers 3. Game of Thrones 4. Prison Break 5. Breaking Bad 6. Boardwalk Empire 7. Van Vlees En Bloed 8. Sons of Anarchy 9. Californication 10. Het Geslacht De Pauw 11. Lilyhammer 12. Weeds 13. The Wire 14. Eigen Kweek 15. Dexter 16. De Ronde 17. Homeland 18. Suits 19. The Pacific 20. Eastbound & Down 21. The Big Bang Theory 22. Crimi Clowns 23. Modern Family 24. The League 25. How I Met Your Mother 13 februari 2014 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 13 februari 2014 Share Geplaatst 13 februari 2014 Inderdaad, ik ben overigens 'bang' voor hetzelfde. Zorgt wel voor een heel vertekend beeld, een beetje zoals de Nederlandse mannen met schaatsen. Ik probeer ook ergens een eerlijke formule te verzinnen (die anders is dan het gemiddelde) om het wat meer gelijk te trekken, want hetzelfde geldt eigenlijk voor de film top 100. Daar is het aantal keren dat een film genoemd wordt ook erg belangrijk. Daar maak je natuurlijk ook altijd zo'n alternatieve lijst. Naar zo'n lijst zou ik hier ook wel benieuwd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 13 februari 2014 Share Geplaatst 13 februari 2014 Vanavond of morgen ook eens een lijstje plaatsen. Ik heb nog wel wat series die voorlopig niet genoemd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 13 februari 2014 Share Geplaatst 13 februari 2014 1. 24 2. Breaking Bad 3. House of Cards 4. Suits 5. Under The Dome 6. Nikita 7. Homeland 8. Pretty Little Liars 9. The Event 10. Band of Brothers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 13 februari 2014 Share Geplaatst 13 februari 2014 1. The Sopranos 2. Band of Brothers 3. The Wire 4. Boardwalk Empire 5. Entourage 6. Breaking Bad 7. The Shield 8. That 70s Show 9. South Park 10. Game of Thrones 11. Dexter 12. Boss 13. The Borgias 14. Rome 15. The Pacific Bij The Shield moet je even in het achterhoofd houden dat ik nog maar bij seizoen 5 ben. Ik heb overwogen om hem weg te laten, maar dat zou krom zijn, aangezien alle andere lopende series natuurlijk ook nog niet ten einde zijn. Ik heb dus maar beoordeeld wat ik tot nu toe heb gezien. Best wel karig lijstje als ik zo terug kijk, daar moeten nodig wat series bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 februari 2014 Share Geplaatst 13 februari 2014 1. Game of Thrones 2. Entourage 3. House of Cards 4. Two and a half Men 5. Suits 6. Rules of Engagement 7. Top Gear 7. Community 8. Friends 9. Boardwalk Empire 10. Band of Brothers 11. Family Guy 12. Seinfeld 13. Breaking Bad 14. The big bang Theory 15. Two guys, a girl and a pizzaplace Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 februari 2014 Share Geplaatst 14 februari 2014 Sherlock Breaking Bad House M.D. Person of Interest Game of Thrones Blue Mountain State Entourage Suits The Walking Dead Vikings 24 Spartacus Boardwalk Empire Two and a Half Men (tot Charlie Sheen werd vervangen door Ashton Kutcher) American horror story Feuten Arrow Rome Dit zijn de enige series die ik heb gezien eigenlijk, afgelopen jaar pas begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 februari 2014 Share Geplaatst 14 februari 2014 1. Homeland 2. Friends 3. House MD 4. The Big Bang Theory 5. Shameless 6. Bones 7. Modern Family 8. The League 9. Eigen Kweek 10. Two And A Half Man 11. Under The Dome 12. Terra Nova 13. Episodes 14. The Middle 15. My Wife And Kids 16. Royal Pains Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten