Titan Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 Infantino is vandaag sowieso helemaal losgeslagen. De Qatari zitten er bij hem echt vuistdiep in, he? Gianni Infantino verdedigt verbod op OneLove-band en spreekt niet over honderden maar vier doden | WK voetbal 2022 | AD.nl Oja, en het beste WK ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 37 minuten geleden zei Titan: De Qatari zitten er bij hem echt vuistdiep in, he? Eerder tot de elleboog of de schouder diep...... mijn hemel wat een handpop deze man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 RIP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 Rip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 Ontzettend verdrietig nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: RIP Triest, genoten van hem in zijn tijd bij Lazio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 16 december 2022 Share Geplaatst 16 december 2022 Ja zwaar triest natuurlijk Over dat WK voor clubteams: Ik snap dat je een wereldwijde Champions League wil maken. De vraag is alleen hoe je dat moet doen. zonder een al te grote voetafdruk en zodat alle continenten/landen het er mee eens gaan zijn. Het er zo doordrukken gaat vrees ik niet werken. Ik denk dat er binnen nu en een paar jaar toch een moment gaat komen dat vooral Europese landen overal uit gaan en dan gaat er wel veel kapot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2022 Share Geplaatst 17 december 2022 19 uur geleden zei Bogatyr: RIP Rip :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 Politiebond bezorgd: wedstrijden in de Eredivisie moeten zonder publiek (voetbalzone.nl) Wat een ongelofelijk droevig aanbod weer. Eerst al bij de helft uitsupporters verbieden en nu dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 1 minuut geleden zei Zawisza: Politiebond bezorgd: wedstrijden in de Eredivisie moeten zonder publiek (voetbalzone.nl) Wat een ongelofelijk droevig aanbod weer. Eerst al bij de helft uitsupporters verbieden en nu dit Bij de uitsupporters spelen de gemeentes een hele grote rol. Al ben ik het volledig met je eens natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 1 minuut geleden zei Orrie: Bij de uitsupporters spelen de gemeentes een hele grote rol. Al ben ik het volledig met je eens natuurlijk. Klopt, al wordt alles tegenwoordig uit angst al verboden. Burgemeester is bang dat er wat gebeurd; geef ze dan een verplichte buscombi in combinatie met alle ID's checken. Dan komt niemand met een SV meer erin. Voelt weer lekker als het pushen naar de tv. Eerst achterlijke aanvangstijden, nu dit. Alles om te zorgen dat voetbalsupporters niet meer hun club in het stadion kunnen aanmoedigen/zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 6 minuten geleden zei Zawisza: Klopt, al wordt alles tegenwoordig uit angst al verboden. Burgemeester is bang dat er wat gebeurd; geef ze dan een verplichte buscombi in combinatie met alle ID's checken. Dan komt niemand met een SV meer erin. Voelt weer lekker als het pushen naar de tv. Eerst achterlijke aanvangstijden, nu dit. Alles om te zorgen dat voetbalsupporters niet meer hun club in het stadion kunnen aanmoedigen/zien. Die volledige ID controle is niet te doen, maar verplichte buscombi’s zijn er al. Deze is enkele dagen oud (volgens mij), maar toont wel aan hoe lek de beveiliging is in voetbalstadions, want als het bij deze topper kan ben ik ervan overtuigd dat het overal moet lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 1 minuut geleden zei Orrie: Die volledige ID controle is niet te doen, maar verplichte buscombi’s zijn er al. Deze is enkele dagen oud (volgens mij), maar toont wel aan hoe lek de beveiliging is in voetbalstadions, want als het bij deze topper kan ben ik ervan overtuigd dat het overal moet lukken. Volledige ID-controle voor een uitwedstrijd is makkelijk te doen. Kaartje alleen bemachtigen onder vertoon van een geldig legitimatiebewijs. Thuisvak is sowieso lastiger tegenhouden. Beveiliging is vooral bij de grote clubs lek, deels omdat het niet te controleren valt. Bij Excelsior werden gasten met SV herkend bijvoorbeeld. Daarnaast als je SV bij bijv Excelsior pakt, gaan ze je bij Emmen niet herkennen. Of je moet iets heel ergs gedaan hebben... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 3 minuten geleden zei Zawisza: Volledige ID-controle voor een uitwedstrijd is makkelijk te doen. Kaartje alleen bemachtigen onder vertoon van een geldig legitimatiebewijs. Thuisvak is sowieso lastiger tegenhouden. Beveiliging is vooral bij de grote clubs lek, deels omdat het niet te controleren valt. Bij Excelsior werden gasten met SV herkend bijvoorbeeld. Daarnaast als je SV bij bijv Excelsior pakt, gaan ze je bij Emmen niet herkennen. Of je moet iets heel ergs gedaan hebben... Eerst volgende uitwedstrijd ga ik met 1200 man naar Utrecht toe. Wanneer je die allemaal wilt controleren, ben je ontzettend lang bezig want er is onvoldoende personeel. Daarom is er ook geen controle op fouilleren binnen de stadions (de Kuip iig), want er is een gruwelijk te kort aan personeel. Overigens worden die mensen in de Kuip bij thuiswedstrijden ook herkend. De camera’s die boven bepaalde vakken hangen zijn inmiddels zo ontwikkeld dat ze je sproetjes op je gezicht kunnen tellen. Plus een hoop van de ‘harde kern’ van de grotere clubs zijn ook gewoon bekend bij de voetbaleenheid. Betekend echter niet dat je daarmee alle mensen hebt die een verbod hebben natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 6 minuten geleden zei Orrie: Eerst volgende uitwedstrijd ga ik met 1200 man naar Utrecht toe. Wanneer je die allemaal wilt controleren, ben je ontzettend lang bezig want er is onvoldoende personeel. Daarom is er ook geen controle op fouilleren binnen de stadions (de Kuip iig), want er is een gruwelijk te kort aan personeel. Overigens worden die mensen in de Kuip bij thuiswedstrijden ook herkend. De camera’s die boven bepaalde vakken hangen zijn inmiddels zo ontwikkeld dat ze je sproetjes op je gezicht kunnen tellen. Plus een hoop van de ‘harde kern’ van de grotere clubs zijn ook gewoon bekend bij de voetbaleenheid. Betekend echter niet dat je daarmee alle mensen hebt die een verbod hebben natuurlijk. Controle hoeft niet voor het stadion te zijn. Voor Feyenoord zal er gok ik een verplichte buscombi zijn. Er zitten er 80/100 in 1 bus. 2 deuren 1 steward plaatsen en je bent binnen 10 minuten er doorheen. Die stewards hebben ze sowieso al bij zich. Grote jongens worden overal herkend, weet ik ook wel, maar het zijn vooral de gasten die af en toe meerellen die binnenkomen. Ken ook gasten van Feyenoord die hun hoofd niet in een straal van 1 km bij De Kuip moeten laten zien of de VBE staat al naast ze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 (bewerkt) 40 minuten geleden zei Zawisza: Controle hoeft niet voor het stadion te zijn. Voor Feyenoord zal er gok ik een verplichte buscombi zijn. Er zitten er 80/100 in 1 bus. 2 deuren 1 steward plaatsen en je bent binnen 10 minuten er doorheen. Die stewards hebben ze sowieso al bij zich. Grote jongens worden overal herkend, weet ik ook wel, maar het zijn vooral de gasten die af en toe meerellen die binnenkomen. Ken ook gasten van Feyenoord die hun hoofd niet in een straal van 1 km bij De Kuip moeten laten zien of de VBE staat al naast ze Ja, op zich is het zo prima op te lossen. Al betwijfel ik of de gasten met een stadionverbod het probleem zijn. Bij Feyenoord in ieder geval niet, alleen zijn de Nederlandse incidenten voornamelijk bij de kleinere clubs heb ik het idee. EDIT: ik bedenk me net dat we bij binnenkomst seizoenskaart met foto en ID moeten tonen. Alleen Europees is de controle een lachertje. 20 december 2022 bewerkt door Orrie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 Ik kan bron helaas niet meer vinden, iemand die ik ken zei ooit er meer ME/Politie wordt uitgerukken voor Oude Jaars Avond, dan heel het ED voetbal seizoen.... Iemand enig idee of dit kan kloppen? Heb geprobeerd terug te vinden, maar helaas... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 3 minuten geleden zei Kyrill: Ik kan bron helaas niet meer vinden, iemand die ik ken zei ooit er meer ME/Politie wordt uitgerukken voor Oude Jaars Avond, dan heel het ED voetbal seizoen.... Iemand enig idee of dit kan kloppen? Heb geprobeerd terug te vinden, maar helaas... Kan het me wel goed voorstellen in ieder geval. Al zullen die getallen nu misschien wat anders liggen door de toename van het voetbalgeweld én het vuurwerkverbod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 Op 20-12-2022 om 12:43 zei Zawisza: Klopt, al wordt alles tegenwoordig uit angst al verboden. Burgemeester is bang dat er wat gebeurd; geef ze dan een verplichte buscombi in combinatie met alle ID's checken. Dan komt niemand met een SV meer erin. Voelt weer lekker als het pushen naar de tv. Eerst achterlijke aanvangstijden, nu dit. Alles om te zorgen dat voetbalsupporters niet meer hun club in het stadion kunnen aanmoedigen/zien. Top man zon verplichte buscombi. Kan ik 300 km + reizen om daarna 300 km met de bus te reizen om daarna weer 300 km met de bus terug om vervolgens weer 300 km met de auto naar huis te gaan Koop wel een kaartje voor de thuisclub. Dan maar wat rellen op de tribune Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 8 uur geleden zei Djurovski: Top man zon verplichte buscombi. Kan ik 300 km + reizen om daarna 300 km met de bus te reizen om daarna weer 300 km met de bus terug om vervolgens weer 300 km met de auto naar huis te gaan Koop wel een kaartje voor de thuisclub. Dan maar wat rellen op de tribune support ur local, heb je nergens last van. Jij besloot om in Limburg te gaan wonen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 12 minuten geleden zei Zawisza: support ur local, heb je nergens last van. Jij besloot om in Limburg te gaan wonen Dus als ik als tukker nu vanuit Hengelo voor mijn werk in Amsterdam ga wonen moet ik maar ineens supporter van Ajax worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 12 minuten geleden zei Jotew: Dus als ik als tukker nu vanuit Hengelo voor mijn werk in Amsterdam ga wonen moet ik maar ineens supporter van Ajax worden? zat maar te dollen, gezien limburg vol zit met ajax/feyenoord fans die niet uit die regio afkomstig zijn. gelukkig kan er altijd een kaartje op de thuistribune gekocht worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 9 uur geleden zei Djurovski: Top man zon verplichte buscombi. Kan ik 300 km + reizen om daarna 300 km met de bus te reizen om daarna weer 300 km met de bus terug om vervolgens weer 300 km met de auto naar huis te gaan Koop wel een kaartje voor de thuisclub. Dan maar wat rellen op de tribune Ik neem aan dat jouw situatie wel vrij uitzonderlijk is? Waarschijnlijk zal grofweg het merendeel van de supporters in ieder geval in de provincie Groningen wonen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 22 minuten geleden zei Grote Ree: Ik neem aan dat jouw situatie wel vrij uitzonderlijk is? Waarschijnlijk zal grofweg het merendeel van de supporters in ieder geval in de provincie Groningen wonen. De meeste waarschijnlijk wel. Al weet ik dat er minimaal nog 1 in Limburg woont ( nee niet mijn zoon ) 1 in Dordrecht. 1 in Almere en 1 in het buitenland. Maar goed een awayday is leuk als je op eigen vervoer kunt gaan. Al die verplichtingen is alleen maar ruk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten