Tijn Geplaatst 6 maart 2014 Share Geplaatst 6 maart 2014 Op mijn lijstje staan vooral Europese festivals, wil in mijn leven nog graag naar Glastonbury, Primavera Sound, Iceland Airwaves, Oya en Way Out West. Amerikaanse festivals hebben wel steeds vaker een betere line-up dan de Europese festivals, maar de beleving schijnt daar sowieso een stuk anders te zijn. Zeker op een festival als Coachella krijgt eigenlijk geen enkele band langer dan om een uur te spelen, dat houdt niet echt over als je meer dan twee platen hebt gemaakt. Dan zou een Japans festivals als Fuji Rock misschien nog wel meer trekken, weet je in iedergeval zeker dat niet door je optreden wordt heen geluld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 6 maart 2014 Share Geplaatst 6 maart 2014 Burning Man. Outlook Festival. Verder zou ik het niet weten, ken ook niet heel veel festivals en ga het liefst naar elektronische muziek. Daar hoef ik die héle grote namen toch niet te zien, dusjaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 7 maart 2014 Share Geplaatst 7 maart 2014 Primavera en iets als Iceland Airwaves oid. Verder zo'n Sonar festival ergens, Dour ook wel en aantal festivals in Amerika. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2014 Gewoon met een groep MU'ers naar Iceland Airwaves gaan. Hebben al 3 man :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 maart 2014 Share Geplaatst 7 maart 2014 Ik wil misschien wel dit jaar gaan, maar dan wil ik ook nog wel meer van Ijsland zien dan alleen Reykjavik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 7 maart 2014 Share Geplaatst 7 maart 2014 Melt en Dour. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 7 maart 2014 Share Geplaatst 7 maart 2014 Sprak toevallig gister een meisje dat vorig jaar naar allebei is geweest ;c Dat Melt heeft ook wel een zalige lineup zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 7 maart 2014 Share Geplaatst 7 maart 2014 Ja Melt moet ik trouwens ook ooit heen. En Sonnemondsterne staan ook dope namen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 maart 2014 Share Geplaatst 7 maart 2014 Festivals #2 Melt is echt rete vet. Sowieso hebben Duitse festivals bij mij een streepje voor. 5-10 Augustus Landjuweel, Vage bedoeling maar top sfeer. Acid Techno doet t altijd goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 Stones op Pinkpop en TW Classic, ga denk wel naar een show. Hopelijk komt er op Pinkpop nog wat leuks bij vanmiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 Ben ook in afwachting van het definitieve programma van Pinkpop. Eens kijken of ik voor dit jaar kaarten ga kopen. Maar de Stones is natuurlijk wel leuk, net als Metallica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 Gaaf voor Smeets dat hij dit jaar the Rolling Stones op zijn festival heeft staan. Overweeg een dagkaart voor de zaterdag of de zondag, ligt eraan wat er straks nog bijkomt voor die dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 Ik overweeg een dagkaart voor de zaterdag, ookal is de zondag ook niet verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 Ik hoop ook 2 dagkaarten voor de zaterdag te kunnen bemachtigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 Verrassend goeie line-up dit jaar ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 Arctic Monkeys en Editors op zondag, misschien dat ik daar wel kaarten voor ga halen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 Ik twijfel ook tussen de zaterdag en zondag. Misschien ook wel het hele weekend. Eerst maar eens kijken of ik nog wat mensen zo gek kan krijgen dat ze meegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 Die zaterdag en zondag hebben wel een paar heerlijke namen hoor. Sowieso een zeer goede line up Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 maart 2014 Share Geplaatst 12 maart 2014 In vergelijking waar Pinkpop de afgelopen jaren mee is gekomen, is dat al een hele vooruitgang. Ga zelf zaterdag proberen om een kaart voor de zaterdag te scoren, voor the Stones en John Mayer. Sowieso is het wel zonde dat ze Arctic Monkeys op de 3FM/tienermeisjes dag hebben staan en Arcade Fire op de metaldag, had daar nou samen wat moois van gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Probeer wel weekendkaarten te halen. Fijne line up hoor. Inderdaad jammer van het programma om Arctic Monkeys heen (al is Editors ook prima, en Ed Sheeran en The Kooks zijn fijn om lekker op een kleedje te liggen en wat te eten en te drinken, al is dat idd erg 3FM maarja), maar verder elke dag wel wat lekkers :< Sjon Meijert, Joe Bonamassa, Arctic Monkeys, Editors, Arcade Fire, Stromae, Jake Bugg :< Kijk vooral uit naar Arcade Fire en Arctic Monkeys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Wel leuk zo'n run op de kaartjes, sta waarschijnlijk nog langer dan een uur in de wachtrij. Had waarschijnlijk al om negen uur in de wachtrij moeten staan, dan maar voor de Arctic Monkeys proberen als dit niet lukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Hier schiet het ook niet op, was ingelogd, werd eruit gegooid en nu kan ik er helemaal niet meer op komen. Gelukkig is de hulplijn ingeschakeld die nog wel is ingelogd. En hopelijk kaarten aan het bestellen is voor de zaterdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Zaterdag- en weekendkaarten zijn nu al uitverkocht, snel gegaan met 30-40 minuten. Heb zelf helaas ook misgegrepen voor de Stones en TW Classic is helaas ook al uitverkocht. Vanmiddag nog maar een kaart kopen voor Arctic Monkeys dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Ik kwam er eerst niet door, en een vriend van mij ook niet. Uiteindelijk om 10.35 nog een keer geprobeerd (hij zat nog steeds vast) en ik kwam er zo door heen en had ze in tien minuten. Dus de Stones is een feit. Heb er nu al zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 tfw uur gewacht tfw uitverkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten