Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Inderdaad, één van de redenen om daarvoor te kiezen. Sun is Shining live, helemaal als het een beetje lekker weer is: ik vind het helemaal top :)

Voor ons zijn zij zelfs de reden om naar Kingsland te gaan. Ik heb ze vorig jaar oktober gezien tijdens ADE en dat was het beste ooit. Zij zijn zo goed, ik heb ze ook gezien met de afscheidstournee van Swedish House Mafia in de Ziggodome en dat was ook gruwelijk vet.

Waar ga je heen? Den Bosch of Amsterdam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor ons zijn zij zelfs de reden om naar Kingsland te gaan. Ik heb ze vorig jaar oktober gezien tijdens ADE en dat was het beste ooit. Zij zijn zo goed, ik heb ze ook gezien met de afscheidstournee van Swedish House Mafia in de Ziggodome en dat was ook gruwelijk vet.

Waar ga je heen? Den Bosch of Amsterdam?

Swedish House Maffia was geweldig! Liveset op Tomorrowland ook top, dus heb er zin in! Ga Amsterdam, jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorlopig nog niemand gevonden die mee wil maar fuck it, ik ga dit jaar echt Douren hoor. Desnoods ga ik wel alleen. Four Tet, Henrik Schwarz, John Talabot, Mobb Deep, Pixies, Richie Hawtin, Sigur Ros, Underworld, Venetian Snares :< En dan moeten er nog een shitload aan namen komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste hoop namen voor Pukkelpop zijn bekend gemaakt:

The Chemical Brothers, LCD Soundsystem, Oscar And The Wolf, M83, Martin Solveig, Nina Kraviz, Eagles Of Death Metal, Damien Marley, Die Antwoord, Jamie Lidell, Chase & Satus, Die Antwoord, Noel Gallagher's High Flying Birds, Martin Solveig, Bloc Party, CHVRCHES, The Lumineers, Damien Marley, Roisin Murphy, Biffy Clyro, Travis Scott, The Kills, Pendulum DJ set & Verse, Wolfmother, Anderson .Paak & The Nationals, Warpaint, Cassius, Mastodon, Flatbush Zombies, Crystal Castles, Dillon Francis, Opeth, The Underachievers, The Tallest Man On Earth, Tale Of Us, Sleeping With Sirens, Mick Jenkins, The Neighbourhood, Seth Troxler, Refused, Lukas Graham, Ame, Sub Focus & MC ID, At The Gates, Half Moon Run, AUDION live, Noisia,Graveyard, Minor Victories, Bob Moses, Hannah Wants, Stick To Your Guns, Gavin James, Fatima Yamaha, Loco Dice, Clutch, Sleaford Mods, Alex Vargas, Camo & Krooked DJ Set, Comeback Kid, Henry Rollins Spoken Word, BOY, Craig David's TS5, Our Last Night, Caspian, Jess Glynne, Wakrat, Circa Waves, Zeds Dead, Deez Nuts, Clap! Clap!, Hazard, State Champs, Romare, Mura Masa, The Front Bottoms, Keys N Krates.

Oogt op het eerste zicht maar mager, zeker in vergelijking met bijvoorbeeld Werchter en zelfs Lowlands. Al ga ik wel gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook al heb ik me nooit echt verdiept in Pukkelpop, lijkt het inderdaad wat tegen te vallen. Veel komt overeen met LL, wat niet echt vreemd is geloof ik. Ik hoop voor je dat de Chemical Brothers een betere ervaring zijn dan ik vorig jaar had op LL.

Als iemand alvast al aanraders heeft voor LL, sta ik daar voor open :) Wordt weer tijd om wat te ontdekken!

[MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; is Mobb Deep een kanshebber voor LL denk je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je ervan houdt, is Kamasi Washington een geweldige jazz act. Verder zijn de kleinere namen mij over het algemeen ook redelijk onbekend

Ga het ff checken. Ben wel van de wat sfeervollere jazz, soul jazz zeg maar. De meer experimentele en improviserende jazz vind ik dan weer 3x niks.

Edit: oke, het valt duidelijk onder die tweede categorie zover :D

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste hoop namen voor Pukkelpop zijn bekend gemaakt:

De tijd dat je naar Pukkelpop ging voor verrassende namen ligt ook alweer een paar jaar achter ons hé. Wat een saaie line-up zeg, al ga ik misschien wel een dagje voor Opeth.

[MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; is Mobb Deep een kanshebber voor LL denk je?

Geen idee, zou zomaar kunnen. Hebben nog niets gepland staan in heel augustus, dus of ze zijn er nog mee bezig of ze stoppen eind juli met touren. Ik zag trouwens dat Tourist Lemc komt naar Lowlands, Antwerpse volkszanger/rapper. Ben ik wel fan van, schrijft echt mooie teksten. Moet je misschien eens checken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites