Manager Mitchell Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Lowlands blokkenschema is echt nagenoeg perfect. Enige overlap zijn Chet Faker en The Acid en Gesaffelstein en Stromae op zaterdag. Met de laatste als moeilijkste keuze, maarja dan kies ik toch voor Gesaffelstein, gezien het feit dat James Holden daarvoor is en ik dan niet dat teringend naar de Alpha hoef te lopen. Op zondag is Portishead/Gui Boratto/Kees v Hondt. Maar dat wordt gewoon Gui Borratto en daarna nog heel even door naar Kees v Hondt. Ik zou sowieso voor Chet Faker (was echt heel nice op Dour) en Gesaffelstein idd kiezen. Gui Borratto gemist op Dour :( Happa moet je trouwens ook sowieso checken (maar zal wel al op de planning staan?) Die gast is ook echt pas 16 ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Ik zou sowieso voor Chet Faker (was echt heel nice op Dour) en Gesaffelstein idd kiezen. Gui Borratto gemist op Dour :( Happa moet je trouwens ook sowieso checken (maar zal wel al op de planning staan?) Die gast is ook echt pas 16 ofzo Ja Chet Faker schijnt ziek goed te zijn, maar ik vind Howling echt heel vet. En die ene vent die daar in zit, zit ook in The Acid. Dus wil dat eigenlijk wel zien. Happa idd in de planning ja, ik weet niet wat het is, maar is me aangeraden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 RY X toch? Vriend van me was laatst naar The Acid en had de avond van zijn leven zei hè, mja, dat kun je natuurlijk ook bij Chet hebben ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Lowlands blokkenschema is echt nagenoeg perfect. Enige overlap zijn Chet Faker en The Acid en Gesaffelstein en Stromae op zaterdag. Met de laatste als moeilijkste keuze, maarja dan kies ik toch voor Gesaffelstein, gezien het feit dat James Holden daarvoor is en ik dan niet dat teringend naar de Alpha hoef te lopen. Op zondag is Portishead/Gui Boratto/Kees v Hondt. Maar dat wordt gewoon Gui Borratto en daarna nog heel even door naar Kees v Hondt. Kees van Hondt sowieso _O_ Chet Faker op bevrijdingsfestival Groningen gezien. Kende hem toen nog niet, maar vond het niet echt geweldig ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Kees van Hondt sowieso _O_ Chet Faker op bevrijdingsfestival Groningen gezien. Kende hem toen nog niet, maar vond het niet echt geweldig ofzo. Kees van Hondt al 2x eerder gezien, Gui Boratto nog nooit. Dus ga sowieso eerst naar de eerste en dan door naar Kees v Hondt. RY X toch? Vriend van me was laatst naar The Acid en had de avond van zijn leven zei hè, mja, dat kun je natuurlijk ook bij Chet hebben ;c Uhu. Wat voorn muziek speelt The Acid eigenlijk? Heb werkelijk waar geen flauw idee, moet me daar nog in verdiepen, maar met RY X meot het wel goed zijn. Of de drijvende kracht achter Howling is Frank Wiedemann, wat ik ook niet uitsluit. Intense baas is dat hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 kOucrAFX810 Dit een beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Het is toch een moeilijke keuze aan het worden. Eerst had ik The Acid aangezet, supervet, maar dat is Chet Faker ook.. Zal aan het gezelschap en m'n fitheid liggen waar ik heen ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Gisteren samen met [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; naar Dutch Valley geweest. Wat een geweldig festival zeg. Hoogtepunten waren voor mij toch wel Kensington en DI-RECT. Daarnaast waren Kraantje Pappie ook echt een feestje. Op het laatst nog helemaal losgegaan bij Gerard Joling :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Gerard was goud ja (d). Die groep waar ik mee was wilde tot een uurtje of 6 niet weg bij die apres ski. Wat een triest zooitje was dat zeg :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Gerard was goud ja (d). Die groep waar ik mee was wilde tot een uurtje of 6 niet weg bij die apres ski. Wat een triest zooitje was dat zeg :r Ik heb maar 2 keer bij de Après ski gestaan. Eerst tijdens het laatste stukje van Matsoe Matsoe & DJ Tony Star en erachteraan Danny de Munk. Later ook nog eventjes bij Glennis Grace. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Maar even via de Lowlandsapp een beetje een programma aan het samenstellen. Heb afgelopen veel nieuwe muziek geluisterd. Nog weinig ''elektronische muziek'' geluisterd, kom rond die tijdstippen vanzelf wel ergens aan ;). Mijn vrijdagprogramma zit stampvol, zaterdag is nog vrij leeg (met name tussen 18:00-20:00). heb op zaterdag eigenlijk bij geen een naam waarvan ik denk: WOW. Stromae is wel vet, maar teleurstellend dat het wordt gezien als een hoofdact. Net ff Marmozets geluisterd; denk niet dat ik die zangeres in het echt kan aanhoren, vet irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Gewoon zondagavond om 23.00 uur naar de India gaan, kan je mijn broer zien draaien ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Zal ff kijken waar ik dan beland ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMKristian Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Net even time table voor mezelf gemaakt voor Mysteryland. Ik weet twee keer niet waar ik heen moet en andere keren zijn drie DJ's die ik wil zien op het zelfde moment aan het draaien. Iemand bekend met Man with no shadow, Hector, Jameszoo, Tim Hoeben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Behoorlijk wat beelden van Lowlands gezien, maar bijzonder weinig dat me aanspreekt. Kan komen doordat ik die meeste shit niet ken, maar denk verstandig (zeker i.c.m. het weer) dat ik niet ben gegaan (flink aantal vrienden wel). Nou is zo'n festival natuurlijk meer dan de programmering heb ik me laten vertellen, nog nooit geweest namelijk. Nu ook Fortnight ofos op NL3, al die mensen in het publiek ook echt kijken van 'wat moeten we hiermee'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Die antwoord en Triggerfinger kunnen ze dat soort bands niet gewoon bannen van alle festivals. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 The National vond ik dan wel weer nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Dat nummer wat ze nu uitzenden is uit Fifa huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Goede Pukkelpop gehad, qua bands niet helemaal aan mijn trekken gekomen maar qua elektronica stonden er genoeg toffe dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Die antwoord en Triggerfinger kunnen ze dat soort bands niet gewoon bannen van alle festivals. ;e Ja, één van de betere livebands van het moment weren van festivals... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 (bewerkt) Haha inderdaad. Die Antwoord is dan niet geniaal, maar toch mooi feestje. Mét alleen maar bands als Boxer Rebellion kom je het weekend ook niet door.. 18 augustus 2014 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Nog mensen hier die tijdens Lowlands bij Titty Twister of Disko Revolutsija zijn beland? Goed gekke :biertje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Gewoon zondagavond om 23.00 uur naar de India gaan, kan je mijn broer zien draaien ;) En ik ben daar geweest, de hele nacht :D. Mooi feestje.. Thomas Azier, Flume, Gesaffelstein, James Holden, John Wizards, Jungle, The National, Royal Blood, SOHN, Temples Larry Gus schijnt ook een goed feestje te zijn maar ken ik zelf niet echt. Je zal het vast niet allemaal leuk vinden, maar zitten vast dingen tussen die je zeker wel tof vindt Van je lijstje Thomas Azier en Royal Blood gezien. Thomas Azier vond ik niet zo, Royal Blood was geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Wat een heerlijke Lowlands zeg. Top 5 (6) 1. Gesaffelstein (Echt een hele zieke set, hele tent ging van begin tot eind helemaal los.) 2. Typhoon (Ik wist dat hij er een zieke show van maakt, het zat echt heel goed in elkaar. Het regende hard toen het optreden begon en in de laatste 2 minuten begond e zon weer keihard te schijnen. Genieten.) 3. Thomas Azier (Ik kende 'm niet, maar was echt heel erg tof. Zeker vaker luisteren) 4. James Holden (Had 'm hoger verwacht, ging mijn inziens iets te traag) 5. Milky Chance (Dit was live niet steengoed, maar vind zijn muziek gewoon heel erg vet. (6. Gui Borrato) Vooral Gesaffelstein, wat was dat intens dik zeg. Nominatie voor Larry Gus trouwens ook. Ik heb overigens het nachtprogramma overgeslagen, waar Funkineven en John Talabot wel dik waren, maar moeilijk te zeggen of dat echt veel vetter was dan andere djs. Sophie trouwens ook wel prima voglens mij. Weet ook niet exact wat wat is. Chet Faker/ The Acid ontbreken, daar allebei maar 10 minuten van gezien om daarna op tijd naar James Holden te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 De stem van de zanger vond ik ook wat tegen vallen van Milky Chance (op tv) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten