Sophomore Geplaatst 29 juni 2014 Share Geplaatst 29 juni 2014 Zit stukje te kijken van London Grammar. Bevalt uitstekend, al ken ik ze helemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 juni 2014 Share Geplaatst 29 juni 2014 Vaker naar luisteren man, heerlijke band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 NIemand naar Into the rabbit hole geweest? Genoten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2014 (bewerkt) Down the Rabbit Hole. :LO: Trouwens, leuk artikel op 3VOOR12 waar ze Best Kept Secret en Down the Rabbit Hole vergelijken. 30 juni 2014 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 Oja grapje, was heerlijk relaxt. Hozier is echt heel vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 juli 2014 Share Geplaatst 1 juli 2014 Graspop was geweldig zeg. Organisatorisch zoals elk jaar fantastisch, muzikaal de beste editie die ik al heb gedaan. Heel veel goeie dingen gezien, amper tegenvallers gehad. Uitgebreid verslagje komt nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 juli 2014 Share Geplaatst 1 juli 2014 Graspop was geweldig zeg. Organisatorisch zoals elk jaar fantastisch, muzikaal de beste editie die ik al heb gedaan. Heel veel goeie dingen gezien, amper tegenvallers gehad. Uitgebreid verslagje komt nog. Ik wacht met spanning af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 1 juli 2014 Share Geplaatst 1 juli 2014 Vanaf donderdag 4 dagen Rock Werchter + camping :< Kan weer niet wachten _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 1 juli 2014 Share Geplaatst 1 juli 2014 Couleur Café was nice zeg. Dat eten ginder, ik ben helemaal verliefd _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 5 juli 2014 Share Geplaatst 5 juli 2014 Gister voor de verandering maar een dagje Sonisphere gedaan in Basel, Metallica als headliner met een show van 2,5 á 3 uur ondanks een vrij hevige ''tropische storm''. Het kost wel een klein fortuin, maar is enkel cent meer dan waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Nou Woo Hah festival dus, mijn eerste festivalervaring. Kwam rond 1430 binnen. Toen was de eerste act Aer al bezig. Klonk best leuk, een beetje een zomerse reggae hip hop hybrid. Geluid was alleen toen nog niet echt geweldig afgemixt dus het kwam er allemaal niet ideaal uit. Daarna naar Digitzz gegaan, dat viel tegen, Digitzz is eigenlijk maar een hele matige rapper en heeft niet de stage presence om het publiek echt bezig te houden, dus die ging vooral nummertjes van andere artiesten doen. Toen naar Isaiah Rashad, dat was echt een vet feestje, heel veel volk dat speciaal voor hem kwam volgens mij en die maakten er echt iets moois van, zelf kende ik echter geen nummer dus voelde me een beetje een buitenstaander. Vervolgens naar YG gegaan, dat was echt een aanfluiting, die man kwam een half uur te laat, deed elk nummer maar een halve minuut en kreeg het publiek totaal niet aan de gang, terwijl het publiek de gehele dag totaal niet moeilijk en erg betrokken was juist. Stond er ook nog een grote boze neger die hij als bodyguard had meegenomen, die vent moest alleen ff lachen toen iemand een joint gooide nadat YG daar om vroeg. Toen was ik klaar voor het echte werk: Typhoon, genieten was dat. Een geweldig concert, goede liveband, Afrobeat invloeden in een soort progressieve optimistische Hip-Hop, maar toch bangde het enorm hard, iedereen stond te springen en gek te doen, dat was echt genieten, hij genoot er zelf ook van. Deed die drummer opeens gewoon een rap freestyle tussendoor terwijl die tegelijk aan het drummen was. Goede shit, ook veel breaks en false stops. Vet man. Great Minds daarna, ze begonnen net met Hooggeleid en het begon met bakken uit de lucht te vallen, bleef maar een klein select groepje diehards over en dat onderscheidde meteen het kaf van het koren. Gaf de show meteen een heerlijke sfeer, Sticks werd enorm enthousiast en ging voor mensen op de eerste rij whiskey inschenken. Verder ging iedereen los bij de solonumers Spaanse Vlieg/Hoedenplank, W.I.N.N.E. en Ik Heb Je. Dat was ook wel lekker. Zoals je ziet, was er niet veel publiek meer hier. Daarna waar ik op gewacht had, Mos Def, Na Great Minds liep het volledig leeg en kon ik rustig een plaatsje bij het hek uitkiezen. Ook Mos Def was 30 min te laat, ook al was dat blijkbaar niet zijn schuld, maar die gaf wel een heerlijke show weg. Veel klasse en humor. Het einde was wel even vreemd, vroeg die welk nummer die nog moest doen. Dus ik allemaal Definition roepen, zo'n kerel naast me Umi Says, maar dat sprak die verkeerd uit, zei Mos Def dat het Oomi Says was en niet Yumi Says. Op mijn roep om Definition reageerde die komisch door te zeggen dat hij het aan zn dj's vroeg. :D Toen deed die opeens een covertje van Tame Impala (laatste dat ik verwachtte) om af te sluiten met Umi Says, helaas geen Definition dus, maar zal die misschien alleen maar in Black Star shows doen. Chance the Rapper kwam toen, dacht van ah nja zal wel vooraan blijven staan want is gezellig, heb ik alvast een goed plaatsje voor Meth & Red. En die gaf ook een lekkere show weg, het was duidelijk dat het meeste publiek voor Chance specifiek was gekomen, want het ging enorm los. Veel hipsterteven en boys ook. Maar ik kon er ook van genieten terwijl ik alleen een refreintje van Cocoa Butter Kisses kon meezingen. Liveband was wederom vet en een grote toevoeging. Verder was Chance extreem sympathiek en liep die constant grappen te maken. Daarna kwam onze host Kosha Dills/z, die overigens ook een goede indruk op me achterliet. Wist zelf ook dat mensen niet op hem zaten te wachten, dus won hij het publiek voor zich met heerlijke zelfspot en creatieve freestyles. Hij liep constant de draak met zichzelf te steken en werd een beetje een cultheld. Mensen gingen tijdens Chance ook nog roepen om Kosha. :D Maar die kwam dus, zei die dat Meth & Red opeens in de binnenzaal zouden spelen. Nou dat was balen, want moest met veel dringen daar naar toe, en kwam ergens in de derde rij aan de linkerkant terecht, kon uiteindelijk wel bij het hek komen, maar miste alle actie in het midden met crowdsurfs en alles. Danny Brown die opeens het podium oprent om er keihard vanaf te springen, die kwam volledig verkeerd op dat hek terecht ook. :D Wel Redman van ongeveer een halve meter afstand gezien toen die ging crowdsurfen, maar kon er net niet bij. Kwam Mos Def ook nog even op, vet man. Sowieso een goede show, de mannen zijn het zeker niet verleerd en liepen constant gek te doen en mensen nat te maken met de inhoud van waterflesjes. Method Man scheurde nog als een Hulk zijn shirt helemaal kapot, waarna hij hem het publiek in gooide. Al met al zeker een geslaagde dag, compliment ook naar de organisatie, op wat kleine dingetjes na is alles uitstekend verlopen. Ben benieuwd wat [MENTION=2336]Manager Mitchell[/MENTION]; zijn ervaringen waren backstage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Toen was ik klaar voor het echte werk: Typhoon, genieten was dat. Een geweldig concert, goede liveband, Afrobeat invloeden in een soort progressieve optimistische Hip-Hop, maar toch bangde het enorm hard, iedereen stond te springen en gek te doen, dat was echt genieten, hij genoot er zelf ook van. Deed die drummer opeens gewoon een rap freestyle tussendoor terwijl die tegelijk aan het drummen was. Goede shit, ook veel breaks en false stops. Vet man. Die zag ik dus op een studentenfeest afgelopen donderdag, echt een niet normaal feest ja, inclusief freestyle van de drummer. Toch wel mooi dat je blijkbaar met dezelfde show zowel een feest met Leidse corpsballen als een festival met hiphop-puristen weg kan blazen :D Klinkt verder als een mooie dag, veel gezien ook, tot hoe laat was je daar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Ben benieuwd wat [MENTION=2336]Manager Mitchell[/MENTION]; zijn ervaringen waren backstage. Ga er niet heel specifiek op in, maar er waren punten die beter konden qua organisatie, maar goed 1e keer dat het wordt gehouden. Kan. Verder is het chill aan hiphop dat er niet veel hoeft te gebeuren qua change-overs, dus heel veel artiesten kunnen zien vanuit de zaal/buiten en beetje rondlopen. Stond hele dag bij Canna Stage, dus vond t beetje jammer dat Method Man en Redman daar kwamen te staan(aangezien er ineens zoveel geregeld moest worden), maar ook wel weer vet, zoveel wu tang clan backstage dat er 3 security's staan en zelfs het personeel niet meer naar het podium mag :D Maar sowieso wel een vette dag gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Nice Kerft, goed om te horen dat het mooi feestje was. Hij stond hier ook op de planning namelijk, helaas door omstandigheden niet meer kunnen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Die zag ik dus op een studentenfeest afgelopen donderdag, echt een niet normaal feest ja, inclusief freestyle van de drummer. Toch wel mooi dat je blijkbaar met dezelfde show zowel een feest met Leidse corpsballen als een festival met hiphop-puristen weg kan blazen :D Klinkt verder als een mooie dag, veel gezien ook, tot hoe laat was je daar? Nou ja echt veel puristen waren er niet. Grootste groep mensen waren hipsters die vooral voor Earl Sweatshirt (die dus af had gezegd) en Chance the Rapper kwamen, dan had je nog een hele groep smokers die er de hele dag als zombies bijstonden, had je nog een groep mensen die gewoon lekker een feestje wilde bouwen en voor elke act een groep fanatiekelingen, ik hoorde daar zelf bij Mos Def bij. Maar ik snap verder wel wat je bedoelt. :P En ik was er van 14:30 tot 23:30. Had de dag ervoor weinig geslapen en dat merkte ik op een gegeven moment ook, laatste twee acts kon ik niet meer de hele set doorgaan, maar moest ik af en toe even rustig aan doen, mja had heel de dag ook zeer weinig gegeten en gedronken, omdat dat gewoon niet uitkwam. Ga er niet heel specifiek op in, maar er waren punten die beter konden qua organisatie, maar goed 1e keer dat het wordt gehouden. Kan. Verder is het chill aan hiphop dat er niet veel hoeft te gebeuren qua change-overs, dus heel veel artiesten kunnen zien vanuit de zaal/buiten en beetje rondlopen. Stond hele dag bij Canna Stage, dus vond t beetje jammer dat Method Man en Redman daar kwamen te staan(aangezien er ineens zoveel geregeld moest worden), maar ook wel weer vet, zoveel wu tang clan backstage dat er 3 security's staan en zelfs het personeel niet meer naar het podium mag :D Maar sowieso wel een vette dag gehad Ja wat kleine dingetjes idd, zoals dat de dag heel traag begon qua acts, met veel dingen die weinig mensen hoefden te zien en dan opeens Mos Def en Danny Brown tegenover elkaar staan, dat was wel zonde. Ook opeens dat Meth & Red naar de Canna stage moesten, waarvoor was dat eigenlijk? Voor de rest heb ik weinig te klagen hoor, las op 3voor12 allemaal onzin over dat ze beter op de regen hadden moeten letten, maar dat maakte de show van Great Minds juist zo speciaal. Hele gemoedeljike sfeer ook, een paar gasten van Aer liepen gewoon door de zaal heen ook. Was een mooi beeld toen opeens Mos Def aan de zijkant mee zat te kijken naar Chance. Gingen we hem groeten en groette die ook mooi terug. :D Nice Kerft, goed om te horen dat het mooi feestje was. Hij stond hier ook op de planning namelijk, helaas door omstandigheden niet meer kunnen gaan. Zonde dat je het gemist hebt man, kon aan de hosts horen dat het waarschijnlijk een jaarlijks iets zou worden, dan ben ik er volgend jaar gewoon weer bij, vet man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Ja wat kleine dingetjes idd, zoals dat de dag heel traag begon qua acts, met veel dingen die weinig mensen hoefden te zien en dan opeens Mos Def en Danny Brown tegenover elkaar staan, dat was wel zonde. Ook opeens dat Meth & Red naar de Canna stage moesten, waarvoor was dat eigenlijk? Weet t eigenlijk niet 100% zeker, maar voor Chance was t al halfuur/45min uitgelopen dacht ik en anders was die verste stage als enige nog heel lang open en misschien iets van een bepaalde eindtijd (of iig eindtijd buiten) ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Nice hoor Kerft. Vooral balen dat ik Chance en Mos Def heb gemist. Danny Brown en Earl vond ik live niet echt wat, dus zal niet te veel balen dat je hen gemist hebt. Over Typhoon, heb lage verwachtingen van zijn album, maar laatst bij Wat Anders toch paar goeie tracks gehoord dus gaat het sowieso een chanceje geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Weet t eigenlijk niet 100% zeker, maar voor Chance was t al halfuur/45min uitgelopen dacht ik en anders was die verste stage als enige nog heel lang open en misschien iets van een bepaalde eindtijd (of iig eindtijd buiten) ofzo. Hoorde toruwens dat The Opposites hardcore gingen draaien, dat is wel triest hoor. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 Waarom triest? Dat is gewoon hun stijl sinds enige tijd, toen ze bij 013 waren was dat ook al zo. Alles doen ze nu een beetje op deze manier; Op festivals vorige zomer (was er niet bij maar van horen zeggen) staan er duizenden mensen mee te springen en moshpits en circlepits en alles. Het hoort niet bij hiphop, absoluut niet, vind het zelf ook niks, maar blijkbaar zijn er heel veel mensen die het wel vet vinden en het werkt want er staan hele velden vol mensen voor ze los te gaan, dus waarom niet? Voor jou en mij, duizenden anderen die het wel tof vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 juli 2014 Share Geplaatst 7 juli 2014 (bewerkt) Waarom triest? Dat is gewoon hun stijl sinds enige tijd, toen ze bij 013 waren was dat ook al zo. Alles doen ze nu een beetje op deze manier; Op festivals vorige zomer (was er niet bij maar van horen zeggen) staan er duizenden mensen mee te springen en moshpits en circlepits en alles. Het hoort niet bij hiphop, absoluut niet, vind het zelf ook niks, maar blijkbaar zijn er heel veel mensen die het wel vet vinden en het werkt want er staan hele velden vol mensen voor ze los te gaan, dus waarom niet? Voor jou en mij, duizenden anderen die het wel tof vinden Nja las dat er niet echt een publiek voor was, heb het overigens niet zelf gezien (gelukkig, stond lekker buiten te genieten). Lees trouwens dat oa. Curren$y ook op de wishlist stond, daaaamn, daar had ik zeker 20 euro extra voor willen betalen om hem te zien, helaas hebben ze hem niet kunnen boeken. 7 juli 2014 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Dat van die hardcore, dat deed Opgezwolle al bijna tien jaar geleden bij shows Ty ook, Brand Los ofso die track met Blax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 (bewerkt) Rock Werchter geweest dus. Heeeel tof festival, vaker doen :< Pearl Jam, Foals, Parov Stelar mijn favorieten. Al waren er meer goede dingen uiteraard. [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; Jij ook alle dagen geweest toch? Waar zoal wezen kijken? 8 juli 2014 bewerkt door Juca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Dat van die hardcore, dat deed Opgezwolle al bijna tien jaar geleden bij shows Ty ook, Brand Los ofso die track met Blax Aah oke, dat wist ik niet. Bij ty vind ik het dan weer wel heeeeel raar, bij hem vind ik het altijd juist vet als ie met band komt optreden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 juli 2014 Share Geplaatst 9 juli 2014 Maximaal één nummertje hoor, om beetje gekke sfeer te krijgen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 9 juli 2014 Share Geplaatst 9 juli 2014 Rock Werchter geweest dus. Heeeel tof festival, vaker doen :< Pearl Jam, Foals, Parov Stelar mijn favorieten. Al waren er meer goede dingen uiteraard. [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; Jij ook alle dagen geweest toch? Waar zoal wezen kijken? In ieder geval niet bij Pearl Jam, toen stond ik bij Oranje ;e George Ezra, Jack Johnson en The Black Keys vond ik erg gaaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten