cimbomcu Geplaatst 13 april 2014 Share Geplaatst 13 april 2014 Hmm ik zou Denswil en Riedewald erbij gooien hoor. Kishna is sowieso de beste rechtsbuiten, linksbuiten loopt er vast ook nog wel wat in de A1. En Klaasen op het middenveld. Kishna kan best ja :) Van Ginkel toch. Lijkt me een zekerheidje. Klopt maar dan heb je wel een middenveld zonder creativiteit dan denk ik eerder of Strootman of Ginkel niet beide ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 13 april 2014 Share Geplaatst 13 april 2014 Klopt maar dan heb je wel een middenveld zonder creativiteit dan denk ik eerder of Strootman of Ginkel niet beide ;c Van Ginkel is een behoorlijk creatieve speler, ik zie niet echt een probleem hier. Grote vraag bij Van Ginkel is simpelweg of hij die laatste stap naar de top kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 13 april 2014 Share Geplaatst 13 april 2014 Cillessen Janmaat Van Dijk Rekik Van Aanholt Blind Klaassen Strootman Kishna Zivkovic Depay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 13 april 2014 Share Geplaatst 13 april 2014 Cillessen Tete-Veltman-Denswil-Riedewald Van de Beek-Blind-Nouri Kishna-Walian-Depay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 april 2014 Share Geplaatst 13 april 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 april 2014 Share Geplaatst 13 april 2014 (bewerkt) Zoet/Cillessen vd Wiel- Rekik/Aké - v Dijk - v Aanholt Fer/Vilhena - v Ginkel/Maher - Strootman Narsingh - Locadia/Zivkovic/v Persie - Depay 13 april 2014 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 14 april 2014 Share Geplaatst 14 april 2014 Ik mis overal Promes en Turuc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Cillessen; Janmaat/VdWiel, De Vrij, Rekik, Kongolo; Blind, Strootman, Van Ginkel; Boëtius, Depay, Van Wolfswinkel (bij héél erg gebrek aan beter) Bank: Krul, Zoet; Janmaat/VdWiel, Vlaar, Bruma, Woudenberg/V.Aanholt; Clasie, Fer, Georginio Wijnaldum; Narsingh, Castaignos/Zivkovic, Promes/Berghuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Wat Erik zegt. Zie 'm volgend seizoen wel bij Twente (bijvoorbeeld) spelen. Goeie spelert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Cillesen Janmaat De Vrij Rekik Kongolo Blind Strootman Van Ginkel Boëtius Van Persie Depay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovabe35 Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Ik vind Turuc ook een hele aardige Eredivisiespeler, maar Nederlands Elftal? Denk dat als hij naar Turkije vertrekt, hij ook sneller voor de Turkse Ploeg zal gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 2018, eens zien. Zoiets valt natuurlijk enorm lastig te voorspellen, maar afgaande op de huidige ontwikkelingen denk ik aan zoiets: Mulder, Janmaat, De Vrij, Rekik, Kongolo, Clasie, Vilhena, Slabbekoorn, Boëtius, Janga, Persie Als Persie niet meer mee kan moet je verder kijken, dan zou ik zelf al snel uitkomen bij Idrissi. Verder voor de bank: Vlaar, Schuurman, van Beek, Depay, Fer, van Ginkel, van der Meer, Hahn, Fernandes, R. Kongolo, Wijnaldum Dan heb je toch een prima ploeg lijkt me zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Janga heeft toch niet bij Feyenoord gespeeld man domme Sebas. :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Ziek team inderdaad. Begin je voetbalverstand te krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Shurendo Janga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Shurendo Janga En Depay en Van Ginkel dan? :S En Ferrader!!!!1111 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Gaat het goed wel met sommige mensen hier? Zou iedereen er even bij willen zetten of zijn opstelling serieus is? Neem aan dat de laatste dat niet is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Ragazzo is bloedserieus hoor. Heerlijke opstelling toch man, zonder al die vieze ajacieden. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 maar kuit en drente dan gewoon terughalen naar feyenoort wanbeleid!!!!! nederlands elftal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Mijn opstelling is serieus ja. Hoezo niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Mijn opstelling is serieus ja. Hoezo niet? Hoe zie jij de toekomst van deze spelers eigenlijk? Allemaal naar een echte topclub zoals Barcelona/Madrid en daar sleutelspeler worden, of toch gewoon bij Feyenoord blijven en daarmee de Champions League domineren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Hoe zie jij de toekomst van deze spelers eigenlijk? Allemaal naar een echte topclub zoals Barcelona/Madrid en daar sleutelspeler worden, of toch gewoon bij Feyenoord blijven en daarmee de Champions League domineren? Ja dat weet ik niet man, ik bedoel es je naar onse jongens keikt dan is het naturleijk wel heel duideleijk dat er in Roterdam erg veel talent zit. Veel meer dan bij PSV of die joden. Ik denk wel dat we een goede kans in Europe hebben met deze groep, al sal je natuurlijk zien dat Martintje ven Geel weer alles verkoopt en zo. Sowieso zijn we eigenleik al jaren kampioen geworden es je al die niet gegeve penals meeteld die de KNJB ons onthoude heevt. Keijk maar na de jeugd, wij zijn altijd de beste, en zo is het ook gewoon, fuck die joden, fuck de KNJB. Feyenoord1 till I die!11! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Wordt meer op fr12 kijken voor jou, want dit is niet echt een geweldige imitatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Goh Sebas, nooit verwacht dat wij ooit op één lijn zouden zitten.Ik heb er echt helemaal niets aan toe te voegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 16 april 2014 Share Geplaatst 16 april 2014 Is het nog erger daar? Ik geloof je trouwens. Maar goed, wel weer genoeg gein voor deze ochtend. Serieus gezien is het onmogelijk om te zeggen hoe het Nederlands elftal er over twee, laat staan vier jaar uitziet. Zullen altijd onverwachte zaken gebeuren, spelers die niet verder ontwikkelen of andere jongens die juist ineens het licht zien en echt beginnen door te breken. Daarnaast zijn ook keuzes qua transfers van belang, veel spelers overschatten zichzelf vreselijk helaas en willen na één goed seizoen Nederland al verlaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten