Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Laten we bovendien niet vergeten dat Majka 23/24 is. Dan is het wat vreemd om dingen te zeggen als "voorheen won hij niet". Hij heeft vorig jaar al knappe dingen laten zien en trekt die lijn nu door.

Het is opvallend wat hij doet, maar voor een groot talent ook weer niet uitzonderlijk. Zie bijvoorbeeld Kelderman: Giro-Dauphine en nu weer sterk in Utah.

Klopt ook hoor, ik zei ook alleen dat ik dat het meest opvallende eraan vond. Als ik telkens met vraagtekens naar koersen kijk zou ik het niet meer leuk vinden, wat anderen ook al zeiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opvallend is dat Rolland geen drol presteerde in de Tour en dan toch 11e is geworden. Heeft hij uberhaupt een top-10 gereden in etappes?

Majka vloog de bergjes op, dat mag dan wel selectief zijn gekozen, het valt wel op.

Welke etappes was hij dan zo opvallend sterker dan de rest? De keren dat hij vanuit het peleton begon was Nibali sterker en was hij redelijk gelijkwaardig aan de sterkste mannen daarachter, een Pinot/Konig/Peraud etc.. De keren dat hij vanuit een kopgroep kwam rekende hij af met een Visconti. Dat zijn toch wel namen waarvan Majka weg mag rijden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Majka is gewoon een groot talent en dat komt er dit seizoen uit. In de tour heeft hij geen 3 weken volle bak gereden, en de concurrentie was ook niet moordend ofzo. En in Polen kan hij altijd wat meer doordat hij daar vandaan komt.

Zo opvallend vind ik het dus niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouja Majka heeft idd geen klassement gereden nee. Maar vergeet ook niet dat Contador uitviel he. Contador is de man van het klassement. Je weet niet wat voor een klassement deze man anders had gereden als hij vanaf dag 1 was uitgespeeld. Allemaal als. En niet leuk om over na te denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijke finale :<

Apart wat Mollema en Steegmans vandaag deden. Maar denk dat ook zonder Mollema's actie Stybar Boom had verslagen. Al zie je nu wel duidelijk dat een paar renners van Belkin volgend jaar ergens anders koersen. Desondanks sterk gereden van Belkin als ploeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites