Erwin. Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Laten we bovendien niet vergeten dat Majka 23/24 is. Dan is het wat vreemd om dingen te zeggen als "voorheen won hij niet". Hij heeft vorig jaar al knappe dingen laten zien en trekt die lijn nu door. Het is opvallend wat hij doet, maar voor een groot talent ook weer niet uitzonderlijk. Zie bijvoorbeeld Kelderman: Giro-Dauphine en nu weer sterk in Utah. Klopt ook hoor, ik zei ook alleen dat ik dat het meest opvallende eraan vond. Als ik telkens met vraagtekens naar koersen kijk zou ik het niet meer leuk vinden, wat anderen ook al zeiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Opvallend is dat Rolland geen drol presteerde in de Tour en dan toch 11e is geworden. Heeft hij uberhaupt een top-10 gereden in etappes? Majka vloog de bergjes op, dat mag dan wel selectief zijn gekozen, het valt wel op. Welke etappes was hij dan zo opvallend sterker dan de rest? De keren dat hij vanuit het peleton begon was Nibali sterker en was hij redelijk gelijkwaardig aan de sterkste mannen daarachter, een Pinot/Konig/Peraud etc.. De keren dat hij vanuit een kopgroep kwam rekende hij af met een Visconti. Dat zijn toch wel namen waarvan Majka weg mag rijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Majka is gewoon een groot talent en dat komt er dit seizoen uit. In de tour heeft hij geen 3 weken volle bak gereden, en de concurrentie was ook niet moordend ofzo. En in Polen kan hij altijd wat meer doordat hij daar vandaan komt. Zo opvallend vind ik het dus niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Nouja Majka heeft idd geen klassement gereden nee. Maar vergeet ook niet dat Contador uitviel he. Contador is de man van het klassement. Je weet niet wat voor een klassement deze man anders had gereden als hij vanaf dag 1 was uitgespeeld. Allemaal als. En niet leuk om over na te denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Dan had hij misschien top 10 kunnen rijden ja. Maar dat haalde een zieke/heel matige Mollema ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Wat een dikke faal in de Eneco Tour, die kut rotondes. Echt, dramatisch. Van Poppel, Modolo, Haymen (o.a) al onderuit in verschillende valpartijen en misschien wel uit de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Tom Dumoulin, HELD!!!!!! Een Spartacus-actie, hahaha. Oh, net niet! Zonde zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Ja maar Mollema heeft geen Giro gefietst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Echt zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Morgen waarschijnlijk kijkje nemen in Den Bosch.(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Gewoon woensdag in mijn eigen stad, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Vrijdag hier ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Gewoon woensdag in mijn eigen stad, ja. Het één sluit het ander niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Het één sluit het ander niet uit. Werk en zulks ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Ik baal ook wel dat ik woensdag net naar België ga, maar jaa. Waarschijnlijk staan dan alle bussen enzo vlak voor waar ik werk, had ik wel ff heen willen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Waar staan die bussen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Ik vermoed op het chasseveld? Dat is bij de finish en start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Daar ga ik ook wel vanuit, ja. Het is ook geen toeval dat ze juist daar starten en finishen op de Claudius Prinsenlaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 "Wilfried Peeters, waarom rijdt Gert Steegmans op kop van het peleton?" "Dat weet ik niet, ik heb Gert geen opdracht gegeven om dat te doen" Oké :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Apart ja. Zit sowieso al niet goed tussen Steegmans en z'n ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 (bewerkt) Heerlijk ritje zeg :< Dumoulin leek verslagen, maar is gewoon alleen terug aan het rijden naar de voorste groep :cab: Edit- Stybar! Maar wat was dat allemaal bij Belkin :r Boom en Mollema lekker tegen elkaar aan het rijden :-D 12 augustus 2014 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Wat een heerlijke finale :< Apart wat Mollema en Steegmans vandaag deden. Maar denk dat ook zonder Mollema's actie Stybar Boom had verslagen. Al zie je nu wel duidelijk dat een paar renners van Belkin volgend jaar ergens anders koersen. Desondanks sterk gereden van Belkin als ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Morgen een nieuwe Nederlandse ploeg, Roompot zal de sponsor wel zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Boogerd en co hebben een hoofdsponsor gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knight Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Roompot bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten