Le Saux Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Magnus Cort Nielsen, 21 jaar en volgend jaar Orica, wint net als afgelopen jaar de eerste etappe in de Ronde van Denemarken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 Ja jongens, die Vuelta-zege komt er. Verdomme, wat een plofkop. Zonde dat die jongen het zo voor zichzelf verpest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knight Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Majka wint nu ook de koninginnen rit in Polen, ik vertrouw dit dus echt niet. Piek in de giro, in de tour niet pieken maar wel met gemak winnen en er nu gewoon weer staan. Hij rijdt wss ook de Vuelta? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Mwah, combinatie Tour en Polen kan best, net zoals Giro-Dauphine/Zwitserland goed kan. Zijn presteren in Giro en Tour is wel opmerkelijk, maar bijvoorbeeld Rolland heeft dat dit jaar (op een andere manier) ook gedaan. Heeft in de Tour bovendien ook veel rustdagen genomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Haha, Majka heeft zich slechts een paar dagen in hoeven spannen in de Tour. Daarnaast heeft hij natuurlijk tussen Giro en Tour niets gereden. Kan prima, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Het meest verbazend vind ik dat ie ineens een winnaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Ja, want de concurrentie is zo lekker moordend in Polen? Zeker als je bedenkt dat renners als Hesjedal en Aru het puur gebruiken als voorbereiding op de Vuelta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Ja, want de concurrentie is zo lekker moordend in Polen? Zeker als je bedenkt dat renners als Hesjedal en Aru het puur gebruiken als voorbereiding op de Vuelta. Vooral de tour overwinningen natuurlijk, maar zelfs in rondjes als Polen wist hij voorheen nooit te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Vorig jaar werd ie al 4e daar en 7e in de Giro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Majka beleeft nu gewoon zijn doorbraak, beetje jammer om dat dan meteen in twijfel te trekken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knight Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Het lukt niemand tegenwoordig meer op die manier te presteren, dan is dit op z'n minst opvallend. Jammer dat je dat niet in twijfel mag trekken. Ik zie liefst een gelijke strijd tussen talenten/toppers, allen zonder hulpmiddelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Welke manier? :cab: Omdat hij twee ritten wint in de Tour na een vroege vlucht terwijl hij in de eerste week genoeg krachten heeft gespaard en nu de Ronde van Polen wint? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knight Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Je vergeet dus nu de giro, het komt eigenlijk neer op een piek van 4 maanden, want daarin rijdt hij dus alle grote renners eraf. Is op z'n minst opvallend. Maar goed dat is mijn mening. Nogmaals ik hoop dat het niet zo is, maar twijfel is wel aanwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Vooral de tour overwinningen natuurlijk, maar zelfs in rondjes als Polen wist hij voorheen nooit te winnen. Tot vorig jaar was het sowieso vrij lastig voor de pure klimmers om dit ronde te winnen. Een erelijst met renners als Ballan, Voigt, Sagan, Van Summeren zegt al genoeg. Je vergeet dus nu de giro, het komt eigenlijk neer op een piek van 4 maanden, want daarin rijdt hij dus alle grote renners eraf. Is op z'n minst opvallend. Maar goed dat is mijn mening. Nogmaals ik hoop dat het niet zo is, maar twijfel is wel aanwezig. Ik denk eerder twee pieken, want hij rijdt tussen de Giro en de Tour geen wedstrijd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Al wel een paar jaartjes meer toch. Toen Daniel Martin won bijvoorbeeld. Mollema pakte toen ook een etappe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Miguel Ángel López (Lotería de Boyacá) Brayan Ramírez (Movistar Team) Rodrigo Contreras (Coldeportes - Claro) Fernando Gaviria (Coldeportes Claro) Daniel Andrés Rozo (GW Chaoyang) Carlos Mario Ramírez (Aguardiente Antioqueño) Selectie Colombia voor de Tour de l'Avenir binnenkort, weekje of twee. Miguel Angel Lopez is de nieuwe Quintana. Een betere Quintana. Er vallen honderden pagina's vol te lullen over hoe extreem getalenteerd dat gozertje is. Ondertussen sturen ze ook nog even tweevoudig wereldkampioen op de baan bij de junioren Gaviria, all-rounder Contreras en Carlos Ramirez, die de naam Botero niet zonder reden draagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Laten we bovendien niet vergeten dat Majka 23/24 is. Dan is het wat vreemd om dingen te zeggen als "voorheen won hij niet". Hij heeft vorig jaar al knappe dingen laten zien en trekt die lijn nu door. Het is opvallend wat hij doet, maar voor een groot talent ook weer niet uitzonderlijk. Zie bijvoorbeeld Kelderman: Giro-Dauphine en nu weer sterk in Utah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Precies wat [MENTION=23287]Hwb[/MENTION]; dus zegt. Naar mijn mening bevestigt Majka nu gewoon zijn vorm in de Giro van vorig jaar met een paar topresultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Je vergeet dus nu de giro, het komt eigenlijk neer op een piek van 4 maanden, want daarin rijdt hij dus alle grote renners eraf. Is op z'n minst opvallend. Maar goed dat is mijn mening. Nogmaals ik hoop dat het niet zo is, maar twijfel is wel aanwezig. Welke grote klimmers reed hij er af in de Tour? Een Purito uit vorm? Hij was minder dan Nibali. Gelijkwaardig aan een Konig/Pinot, dat naar mijn mening toch ook niet de beste klimmers zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Dacht zelf dat het de laatste jaren wel absoluut bewezen was dat je niet goed kon zijn in de Giro en de Tour. Gevoelsmatig voelt dit niet goed. Maar wil eigenlijk zo niet naar de sport kijken. Dus we gaan het wel weer zien in de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Dacht zelf dat het de laatste jaren wel absoluut bewezen was dat je niet goed kon zijn in de Giro en de Tour. Gevoelsmatig voelt dit niet goed. Maar wil eigenlijk zo niet naar de sport kijken. Dus we gaan het wel weer zien in de toekomst. Dat ging natuurlijk om een dubbele klassement (beide top 5/10) rijden. Totaal niet te vergelijken met een Majka die top 10 rijdt in de Giro en een etappekaper was in de Tour zonder tussendoor een programma te rijden. Ik zou overigens eerder mijn vraagtekens zetten bij Rolland, 4e in de Giro en 11e in de Tour (= net buiten top 10). Maar daar valt kennelijk niemand over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Goh stop gewoon met dat vraagtekens zetten, nergens goed voor. Tour was dit jaar niet van hoog niveau. Paar subtoppers die het goed deden (Pinot, Peraud, Bardet) en een topper (Nibali) in topvorm. Sport is een stuk schoner dan we de afgelopen tientallen jaren hebben gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knight Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Absoluut schoner gelukkig, wil net als Gert ook niet zo naar de sport kijken, maar mag hopelijk wel eens af en toe een vraag stellen in die richting. Er blijven er altijd met boter op hun hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Op een stel naïevelingen na, zal vast iedereen wel door hebben dat 100% schoon sowieso nooit mogelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Ik zou overigens eerder mijn vraagtekens zetten bij Rolland, 4e in de Giro en 11e in de Tour (= net buiten top 10). Maar daar valt kennelijk niemand over? Opvallend is dat Rolland geen drol presteerde in de Tour en dan toch 11e is geworden. Heeft hij uberhaupt een top-10 gereden in etappes? Majka vloog de bergjes op, dat mag dan wel selectief zijn gekozen, het valt wel op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten