aron24 Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 Leuk ritje wel vandaag. Goed uitgespeeld door Jumbo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 Heel mooi van Jumbo. Dit gun ik die ploeg wel en Tom weer drie minuten teruggepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 7 minuten geleden zei delichris: Heel mooi van Jumbo. Dit gun ik die ploeg wel en Tom weer drie minuten teruggepakt. Dat zal hem niet uitmaken denk ik. Hij zal enkel nog rijden om een ritjes te pakken, niet voor het klassement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 Zojuist zei FlyD: Dat zal hem niet uitmaken denk ik. Hij zal enkel nog rijden om een ritjes te pakken, niet voor het klassement. We zullen zien. Er zijn vaker zulke renners geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Ai Ciccone er al af, dat is jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Heel jammer ja. Landa gelukkig wel sterk ondanks de val. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Wat is er met Kelderman gebeurd? Slechte dag of pech gehad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 15 minuten geleden zei Miz: Wat is er met Kelderman gebeurd? Slechte dag of pech gehad? Hindley wilde niet wachten Nee, lekke band en slechte benen volgens wat ik lees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Heeft in de aanloop naar de berg inderdaad 2x van fiets moeten wisselen waardoor hij al aan zijn max zat aan de voet van de berg. Als je dan niet 100% bent houdt het al gauw op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Ik ben niet gemaakt voor rustdagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Zojuist zei Lenstra: Ik ben niet gemaakt voor rustdagen. Misschien moeten we voor dit soort dagen een MU rewatch koers oprichten. Dat we vandaag een historische Giro rit terugkijken en dan commentaar geven alsof het live is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 Leuk ritje wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 Girmay die zichzelf waarschijnlijk heeft uitgeschakeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 4 minuten geleden zei rich ruzzian: Girmay die zichzelf waarschijnlijk heeft uitgeschakeld Ik snap dat het voor hem en de ploeg niet zo grappig is, maar ik vind dit toch hilarisch hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 Zojuist zei Miz: Ik snap dat het voor hem en de ploeg niet zo grappig is, maar ik vind dit toch hilarisch hoor. Mvdp gebeurde het ook bijna na de eerste rit. Klungelen meer met die fles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 Bij Bouwman ook blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Start niet meer vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 (bewerkt) Abandon Bardet Zo jammer zeg, leek in bloedvorm. 20 mei 2022 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 Ik kreeg ook wel het gevoel dat hij deze Giro de mindere paar jaar kon wegspoelen, maar niet dus. Zal nu misschien wel alsnog naar de Tour gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 Top weer één weg uit mijn team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 Jammer inderdaad, eindelijk een keer in goede doen. Ook iemand die wil aanvallen. Ciccone en Yates ook al weg uit het klassement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 Maakt het wel saaier zo zonder Bardet en leek idd in orde conditioneel. Hopelijk is Arensman niet ziek geworden en kan hij een klassement rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 mei 2022 Share Geplaatst 21 mei 2022 Wat een rit was dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 mei 2022 Share Geplaatst 21 mei 2022 Dankzij Bora echt een finale van twee uur gekregen. Idd genieten geblazen 🙂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten