Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 (bewerkt) Is Kruijswijk wel een slechtere tijdrijder dan Thomas en Bernal? Ik denk dat hij misschien wel tijd kan pakken. Zeker gezien de flow van Jumbo. 18 juli 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Van Aert had hele lage quotering. Ik heb €1 op Tony Martin. Omdat het een held is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 kan je even goed iemand gelukkig maken met die euro in plaats van af te staan aan goksites. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 2 uur geleden zei Pino: Is Kruijswijk wel een slechtere tijdrijder dan Thomas en Bernal? Ik denk dat hij misschien wel tijd kan pakken. Zeker gezien de flow van Jumbo. Ik schat de INEOS jongens wel iets hoger in, ja. Ook Poels, van Baarle en Castroviejo zijn daar potentiele winnaars (als ze mogen). 43 minuten geleden zei Pino: Van Aert had hele lage quotering. Ik heb €1 op Tony Martin. Omdat het een held is. Meeeh, gaat hem niet worden. Is een vrij lastigr tijdrit namelijk. Hele tijd op en af, met in de laatste kilometer zelfs een stukje van 17% omhoog. Denk te zwaar voor Der Tony, die zich waarschijnlijk dus gaat sparen voor andere dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 10 uur geleden zei Pino: Is Kruijswijk wel een slechtere tijdrijder dan Thomas en Bernal? Ik denk dat hij misschien wel tijd kan pakken. Zeker gezien de flow van Jumbo. Ik schat Thomas wel hoger in de Kruijswijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 (bewerkt) Zag de uitslag van vorig jaar. Waar alleen Thomas en Adam Yates sneller waren dan Kruijswijk (van degene die nu meedoen) 19 juli 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Thomas was sneller dan Thomas @Pino Toe aan het weekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Wat een soap met Rohan Dennis zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Thomas De Gendt zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 13 uur geleden zei Pino: Ja was ook wel te verwachten he sjappie. Vreemde gang van zaken die abadon van Dennis. Hij schijnt het niet eens te zijn met het materiaal. Ik hou Twitter wel I'm de gaten. Waarom meteen iemand uitmaken voor sjappie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Lijkt me dat hij het niet eens is met zijn materiaal voor vandaag. Maar goed de officiële lezing even afwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 En dat heeft hij dan tijdens de rit te horen gekregen? Wel vreemd allemaal toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Wat een mooie La Course gezien. En wat een topvrouwen heeft Nederland. Als hier dit jaar geen wereldkampioen uit voor komt dan begrijp ik er niets van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Nou der Tony doet erg rustig aan zo te zien @Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Oei, dat ziet er niet fijn uit voor Van Aert. Komt lelijk ten val door dat hek. Rechterbeen bleef raar hangen. Zonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Dat rechterbeen schaafde ook heel apart over de weg. Voor mijn gevoel leek ook wel of het hek verkeerd stond. Dit lijkt einde Tour voor Wout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Oef dat zag er inderdaad heel erg lelijk uit. Hopen dat het meevalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Echt balen... hopelijk komt het goed met 'm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Einde Tour voor Wout denk ik wel hoor. Wat een lelijke val zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Schauchmann komt ook niet meer vooruit door een valpartij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Het leek mij overigens wel gewoon zijn eigen schuld. Bocht te krap gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Daar zijn ze bij NOS nog niet over eens. Er zou een doek los gehangen te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Wow die Alaphilippe zeg. Wat een prestatie. Kruiswijk ook erg goed gereden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Die zag ik even niet aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 juli 2019 Share Geplaatst 19 juli 2019 Flipje is wel bizar sterk. Als hij morgen overleefd dan, moeten we straks nog rekening met hem houden voor het AK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten