MisterX Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 Hoe oud is opa? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 7 uur geleden zei Pino: Mijn weekend: Opstaan, koffie, ontbijt, tour, eten, tour du limbourg (tour programma op L1) boekje lezen, tour du jour, Vive Le Velo, avondetappe. Goh als ik Tour Du Limbourg er ook nog bij moet kijken, dan hou ik het niet meer vol hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 3 uur geleden zei Sophomore: Goh als ik Tour Du Limbourg er ook nog bij moet kijken, dan hou ik het niet meer vol hehe. Mietje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Wat was nu uiteindelijk eigenlijk de reden? Ik heb dat nergens kunnen lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 9 minuten geleden zei MisterX: Wat was nu uiteindelijk eigenlijk de reden? Ik heb dat nergens kunnen lezen. Niet bekend gemaakt volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Snelle blik op Google laat inderdaad iedereen in het ongewisse. Misschien komt het na de Tour nog, om nu de spotlight te houden op de ploeg die er wel nog is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Sagan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Benieuwd of dat laatste pukkeltje wellicht de zwaar gaat zijn voor enkele sprinters. Anders zeg ik 'gewoon' Groenewegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Ik zet mijn geld op Ewan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Thomas gevallen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Leek allemaal niet zo erg, stond ook meteen weer op. Daarna wel stayeren achter de wagen. Benieuwd of daar nog protest tegen komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 1 uur geleden zei 007mark: Benieuwd of dat laatste pukkeltje wellicht de zwaar gaat zijn voor enkele sprinters. Anders zeg ik 'gewoon' Groenewegen. Ik vermoed dat ze hier allemaal wel overheen gaan komen. De kopgroep krijgt weinig ruimte dus het zal wel op een sprint uitlopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Einde Fuglsang! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 4 uur geleden zei Kavinos: Ik zet mijn geld op Ewan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Op 21-7-2019 om 12:17 zei Pino: @Hwb je bent een goeie kerel maar ik denk toch dat Kruijswijk zelf beter kan inschatten hoe hard er gereden moest worden. Nogmaals hij zei zelf dat het te hard ging, dat hij dat tempo niet vol zou kunnen houden. Wellicht zag hij er na de finish fris uit, maar schijn kan ook bedriegen. Dat zal wel zo zijn. Tegelijk weet ik vrij zeker dat hij in die slotkilometer harder heeft gereden (hoger wattage) dan toen hij tegen Bennett zei dat het iets rustiger moest. Ik denk vooral dat hij op dat moment de situatie verkeerd inschatte en zichzelf niet genoeg pijn kon doen. Daarnaast ging het zoals gezegd niet alleen over Kruijswijk, maar ook over Pinot. Die heeft dat een dag later duidelijk beter gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 (bewerkt) Weer duimen voor me mannen. 24 juli 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 Op 19-7-2019 om 20:49 zei Kavinos: Zijn wellicht wel meerdere scenario's denkbaar? 1) problemen met materiaal voor de TT, 2) Dennis moest in dienst, blijven, rijden voor Nibali (zoals je vaak ziet met ondergeschikten in een grote groep aanvallers), 3) Dennis mocht buiten de TT niet meer voor eigen succes, ondanks het fitheid van Nibali, 4) Dennis is erachter gekomen dat hij nooit bij Bahrein had moeten tekenen en hoopt zo wellicht op ontbinding? 5) Rohan Dennis is een diva met een autoriteitsprobleem, die denkt het mannetje te zijn na zijn wereldtitel vorig jaar en denkt een topklimmer te zijn op basis van één voorbereidingswedstrijd. Dan krijgt mevrouw haar zin niet, gooit een tantrum als een echte peuterpuber en rage quits de Tour. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 Trentin vanuit de kopgroep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 Hij schijnt ook het werelduurrecord te willen verbreken, maar daar wil Bahrein niet aan betalen/meewerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 39 minuten geleden zei Pino: Weer duimen voor me mannen. Welke goksite is dit? Ben wel opzoek naar zo'n soort site omdat eens te proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 36 minuten geleden zei 007mark: Trentin vanuit de kopgroep. Heb Trentin gisteren idd als kopman ingesteld bij Scorito. Nu jij dit post ga ik dat ook laten staan. Dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Gert: Welke goksite is dit? Ben wel opzoek naar zo'n soort site omdat eens te proberen. om dat Unibet gewoon. (De site ligt nu plat overigens). 24 juli 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 2 minuten geleden zei Gert: Heb Trentin gisteren idd als kopman ingesteld bij Scorito. Nu jij dit post ga ik dat ook laten staan. Dank Ik ga hem maar ook opstellen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 Ik wil jullie wel waarschuwen dat ik wereldkampioen ben in het doen van verkeerde voorspellingen. Het is dus volledig voor eigen risico jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten