Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Pino:

Mijn weekend: Opstaan, koffie, ontbijt, tour, eten, tour du limbourg (tour programma op L1) boekje lezen, tour du jour, Vive Le Velo, avondetappe.

Goh als ik Tour Du Limbourg er ook nog bij moet kijken, dan hou ik het niet meer vol hehe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Benieuwd of dat laatste pukkeltje wellicht de zwaar gaat zijn voor enkele sprinters. Anders zeg ik 'gewoon' Groenewegen.

EAGm7xkXUAAZSj7?format=jpg&name=medium

Ik vermoed dat ze hier allemaal wel overheen gaan komen. De kopgroep krijgt weinig ruimte dus het zal wel op een sprint uitlopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-7-2019 om 12:17 zei Pino:

@Hwb je bent een goeie kerel maar ik denk toch dat Kruijswijk zelf beter kan inschatten hoe hard er gereden moest worden. Nogmaals hij zei zelf dat het te hard ging, dat hij dat tempo niet vol zou kunnen houden. Wellicht zag hij er na de finish fris uit, maar schijn kan ook bedriegen. 

Dat zal wel zo zijn. Tegelijk weet ik vrij zeker dat hij in die slotkilometer harder heeft gereden (hoger wattage) dan toen hij tegen Bennett zei dat het iets rustiger moest. Ik denk vooral dat hij op dat moment de situatie verkeerd inschatte en zichzelf niet genoeg pijn kon doen. Daarnaast ging het zoals gezegd niet alleen over Kruijswijk, maar ook over Pinot. Die heeft dat een dag later duidelijk beter gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-7-2019 om 20:49 zei Kavinos:

Zijn wellicht wel meerdere scenario's denkbaar?

1) problemen met materiaal voor de TT, 

2) Dennis moest in dienst, blijven, rijden voor Nibali (zoals je vaak ziet met ondergeschikten in een grote groep aanvallers), 

3) Dennis mocht buiten de TT niet meer voor eigen succes, ondanks het fitheid van Nibali,

4) Dennis is erachter gekomen dat hij nooit bij Bahrein had moeten tekenen en hoopt zo wellicht op ontbinding?

5) Rohan Dennis is een diva met een autoriteitsprobleem, die denkt het mannetje te zijn na zijn wereldtitel vorig jaar en denkt een topklimmer te zijn op basis van één voorbereidingswedstrijd.  Dan krijgt mevrouw haar zin niet, gooit een tantrum als een echte peuterpuber  en rage quits de Tour.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Gert:

Welke goksite is dit? Ben wel opzoek naar zo'n soort site omdat eens te proberen.

om dat :LO:

Unibet gewoon. (De site ligt nu plat overigens).

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites