Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Ik ga er morgen heen, verwacht er eigenlijk niet al te veel van. Waarschijnlijk zijn er zo'n 800-1000 feyenoord supporters maar, kan me niet voorstellen dat die op een of andere manier bij bijvoorbeeld een vak410 of f-side kunnen komen. Verwacht overigens een mooie wedstrijd met verlenging.

Ik heb vernomen dat de harde kern van Ajax verspreid door het stadion gaat zitten omdat ze de veiligheid moeten waarborgen. Dat gaat dus precies het tegenovergestelde dan worden :-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vernomen dat de harde kern van Ajax verspreid door het stadion gaat zitten omdat ze de veiligheid moeten waarborgen. Dat gaat dus precies het tegenovergestelde dan worden :-(

Waardeloze gasten allemaal, ga gewoon die wedstrijd kijken maak een beetje sfeer en geniet. Waar is dat vechten allemaal voor nodig joh. Idioten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och och wat een gore ratten man, denken echt dat ze de baas van de club zijn he :-D Echt bah ja, kapitein.

Dat precies. Ook altijde dingen eisen omdat hun altijd komen kijken en de club altijd steunen. Ja, maar over het algemeen alleen maar boetes bezorgen :cab:

Ja maar dat is de politie en ME hun schuld :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker thuis kijken :D

Wilt een man met stadionverbod en strafblad mijn kaartje kopen :-D

Hee maar vind je het nou niet zonde dat je de kans gaat laten lopen om een klassieker bij te wonen door al deze onzinartikelen? Want als alle berichten waar zijn komen er dus wat Feyenoorders en dan maximaal 1500, dat houdt dus in dat er nog een stuk of 50000 ajacieden in het stadion zitten. Ik acht het vrij onmogelijk dat je daar moeilijkheden krijgt als je je zelf normaal gedraagt. Als je je er echt niet prettig bij voelt tsja dan moet je het niet doen, maar het is gewoon een bijzonder vette sfeer als je een klassieker bijwoont (althans dat is mijn ervaring in de Kuip).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee maar vind je het nou niet zonde dat je de kans gaat laten lopen om een klassieker bij te wonen door al deze onzinartikelen? Want als alle berichten waar zijn komen er dus wat Feyenoorders en dan maximaal 1500, dat houdt dus in dat er nog een stuk of 50000 ajacieden in het stadion zitten. Ik acht het vrij onmogelijk dat je daar moeilijkheden krijgt als je je zelf normaal gedraagt. Als je je er echt niet prettig bij voelt tsja dan moet je het niet doen, maar het is gewoon een bijzonder vette sfeer als je een klassieker bijwoont (althans dat is mijn ervaring in de Kuip).

Sfeer tussen de Kuip en de ArenA scheelt nogal hè. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites