cimbomcu Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Lekker thuis kijken :D Wilt een man met stadionverbod en strafblad mijn kaartje kopen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Zou ik maar niet doen zure cimmie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De_Kromme Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Ik ga er morgen heen, verwacht er eigenlijk niet al te veel van. Waarschijnlijk zijn er zo'n 800-1000 feyenoord supporters maar, kan me niet voorstellen dat die op een of andere manier bij bijvoorbeeld een vak410 of f-side kunnen komen. Verwacht overigens een mooie wedstrijd met verlenging. Ik heb vernomen dat de harde kern van Ajax verspreid door het stadion gaat zitten omdat ze de veiligheid moeten waarborgen. Dat gaat dus precies het tegenovergestelde dan worden :-( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Ik heb vernomen dat iedereen niet zo moet overdrijven. Bron: Ik zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Eén pot nat allemaal. Ik heb vernomen dat iedereen niet zo moet overdrijven. Bron: Mezelf. Dit dus. Kansloos gedoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Ik heb vernomen dat de harde kern van Ajax verspreid door het stadion gaat zitten omdat ze de veiligheid moeten waarborgen. Dat gaat dus precies het tegenovergestelde dan worden :-( Waardeloze gasten allemaal, ga gewoon die wedstrijd kijken maak een beetje sfeer en geniet. Waar is dat vechten allemaal voor nodig joh. Idioten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Ik heb vernomen dat de harde kern van Ajax verspreid door het stadion gaat zitten omdat ze de veiligheid moeten waarborgen. Dat gaat dus precies het tegenovergestelde dan worden :-( Veiligheid waarborgen, waar hebben we het over. Bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Och och wat een gore ratten man, denken echt dat ze de baas van de club zijn he :-D Echt bah ja, kapitein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 :-D wat een gedoe. Vitesse-Nec marginalen zijn er niks bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Och och wat een gore ratten man, denken echt dat ze de baas van de club zijn he :-D Echt bah ja, kapitein. Dat precies. Ook altijde dingen eisen omdat hun altijd komen kijken en de club altijd steunen. Ja, maar over het algemeen alleen maar boetes bezorgen :cab: Ja maar dat is de politie en ME hun schuld :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Against modern football! Zucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Acab :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De_Kromme Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Acht cola acht bier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Guzubuyk wat een grap die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De_Kromme Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Gewoon terechte beslissing. Nemeth gaat veel te makkelijk naar de grond en de scheids zo met je borst aanvallen is gewoon rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Gelukkig heeft hij zijn achternaam mee. Met een Kuipers of Nijhuis krijg je die liederen over hun moeders toch iets sneller. Al zijn er nu wel een paar die het proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Re: KNVB Beker #5 Nemeth wordt niet geraakt, wat een ajuin. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Lekker thuis kijken :D Wilt een man met stadionverbod en strafblad mijn kaartje kopen :-D Hee maar vind je het nou niet zonde dat je de kans gaat laten lopen om een klassieker bij te wonen door al deze onzinartikelen? Want als alle berichten waar zijn komen er dus wat Feyenoorders en dan maximaal 1500, dat houdt dus in dat er nog een stuk of 50000 ajacieden in het stadion zitten. Ik acht het vrij onmogelijk dat je daar moeilijkheden krijgt als je je zelf normaal gedraagt. Als je je er echt niet prettig bij voelt tsja dan moet je het niet doen, maar het is gewoon een bijzonder vette sfeer als je een klassieker bijwoont (althans dat is mijn ervaring in de Kuip). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Indd Cim, als er ongeregeldheden komen zal het buiten zijn. Echt niet binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Ik snap het wel, zijn wel 1500 dorpsgekken hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Sowieso zijn er een aantal kaarten geblokkeerd en zijn ze bij een grote groep Feyenoord fans langs geweest om te vragen wat ze morgen tussen 6 en 10 te doen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Hee maar vind je het nou niet zonde dat je de kans gaat laten lopen om een klassieker bij te wonen door al deze onzinartikelen? Want als alle berichten waar zijn komen er dus wat Feyenoorders en dan maximaal 1500, dat houdt dus in dat er nog een stuk of 50000 ajacieden in het stadion zitten. Ik acht het vrij onmogelijk dat je daar moeilijkheden krijgt als je je zelf normaal gedraagt. Als je je er echt niet prettig bij voelt tsja dan moet je het niet doen, maar het is gewoon een bijzonder vette sfeer als je een klassieker bijwoont (althans dat is mijn ervaring in de Kuip). Sfeer tussen de Kuip en de ArenA scheelt nogal hè. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Ja de sfeer zal anders zijn, maar ik kan me voorstellen dat het voor een ajacied best leuk is om Ajax - Feyenoord te bezoeken. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Morgen niet, en dat heeft niets met de fans te maken. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten